Wow.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
Je verward me nu met Murdera.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
quote:
Met die handjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en meeklappen.. Dan klap ik per ongeluk je gezicht ertussen
quote:
Ahw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
malle mur met zn lelijke haar en spillebeentjes.
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sisquote:
Grapje hoor. Koedjiekoedjiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
Waarom ben je zo baldadig vandaag?quote:
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
begrijpelijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die Facebookpagina van hem staat ook vol met zulke onzin.Werd er gewoon agressief van.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Nou mijn ballen hebben nog geen daden verricht vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo baldadig vandaag?
Dat klinkt als uit proportiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sis
Niet haten op Skyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me weinig hoor. Klachten over mn uiterlijk zijn vandaag wel een beetje terecht.
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrotquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Overcompensatiequote:
We hebben geen brievenbus. Wel een postvakje bij de receptie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |