quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Als je haar met een eigen wil houdt moeten we toch eens gaan daten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.Instant cuteness-boost hier. Kan ook heel mooi zijn.
Mja..quote:
Tnx!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Salatrel het volgende:
odolessence:
http://www.smartphoneshop(...)-iphone-5-black.html
Gewoon standaard model nemen manquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog 100 modellen!
Henri Ford had dat beter voor elkaar.
Je kon elke kleur krijgen, zolang het maar zwart was.
Wel vanavond laten bezorgen hequote:
Ow ja, die moet ik hebben danquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een beetje ambi in mijn bloed vandaag.
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logoquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Dankje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldigquote:
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de marktquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logo
Ik vind hun echt geweldigquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldig![]()
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
Is toch ook goedkoper, is minder plastic hequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.
Awquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |