Gaat ook meer om het voorliegen dan de inhoud denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
Tjah, dat hele vleesgezeik.
Iedereen zou het toch wel kopen als er op stond dat er ook paard in zat. het punt is alleen dat het op zo'n grote schaal niet klopte, qua wat er in zat en wat er op stond, dat mensen daar van geschrokken zijn.
Dat is niet waar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
Tjah, dat hele vleesgezeik.
Iedereen zou het toch wel kopen als er op stond dat er ook paard in zat. het punt is alleen dat het op zo'n grote schaal niet klopte, qua wat er in zat en wat er op stond, dat mensen daar van geschrokken zijn.
Mensen moeten eens keuringsdienst van nog wat zien..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat ook meer om het voorliegen dan de inhoud denk ik.
Gewoon doorslikken. Pussy.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldeSindsdien eet ik het niet meer.
Op de manege vonden ze het niet zo leuk, dat ik dat zei.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoorJe moest eens weten wat voor reacties ik kreeg toen ik vertelde dat ik wel eens paard heb gegeten. Bijna alsof ik zei dat ik in de weekenden graag zeehondjes doodknuppel ofzo
Watquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoorJe moest eens weten wat voor reacties ik kreeg toen ik vertelde dat ik wel eens paard heb gegeten. Bijna alsof ik zei dat ik in de weekenden graag zeehondjes doodknuppel ofzo
Wil jij mijn waren ook keuren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen moeten eens keuringsdienst van nog wat zien..
Waarom zeg je zoiets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken. Pussy.
Beter dan ogen in je kroket.![]()
Zolang ik maar niet weet dat ze erin zitten, it's all goodquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken. Pussy.
Beter dan ogen in je kroket.![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd ja! Zat ik lekker te genieten van een lamsburger (ZO ZO LEKKER, Griekse lamburger met feta en griekse salade op een brioche broodje hmmmmmmquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat
Ik had wel hetzelfde bij kalf trouwens.Toen werden mensen ook boos op me.
Kut vega-tuig.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou graag vergelijkend warenonderzoek doen.
Konijnen zijn te schattig om op te eten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt ja.Alhoewel ik zelf nooit konijn of paard zou eten.
Rotterdam, oude noorden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep! Binnen een paar tellen aan het werk.Toevallig zelfde kapper?
Indische buurt.
[..]
Haha killer, heb het tot dusver 1x gehad. Drie op dezelfde dag, heb maar 1x gedoucht.Feelsmalehookerbrah/10.
maar wel lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn te schattig om op te eten.
Als het op je bord ligt ziet het er anders niet meer zo schattig uit hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, heb zelf konijnen gehad en het idee dat ik ze dan opeet? Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurman die werktquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
Sws is veel vlees in supermarkten etc halal, he..Mijn vroegere buurman werkte ergens en die leverde gewoon halal aan de vomar etc..
Mja fair enough, ik zou ook nooit een kat kunnen eten denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, heb zelf konijnen gehad en het idee dat ik ze dan opeet? Nee.
net kipquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer wss duif eten, erg benieuwd.
puur vanwege 4ebe en dan ook voor het gezicht opetenquote:
Ja, klopt.. vooral thailand enzo dacht ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is in sommige landen ook vrij normaal
Dat ze zo huilend voor je zit en jij gewoon zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
net kip
[..]
puur vanwege 4ebe en dan ook voor het gezicht opeten
Keep me posted.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer wss duif eten, erg benieuwd.
Harteloos ben je zeg. Lammetjes horen in de wei te huppelen, niet op jouw broodquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd ja! Zat ik lekker te genieten van een lamsburger (ZO ZO LEKKER, Griekse lamburger met feta en griekse salade op een brioche broodje hmmmmmm) begint een vriendin van me "je realiseert je dat je nu een babyschaap eet, dat waarschijnlijk nooit het daglicht heeft kunnen zien?
" dus ik "smaakt er niet minder om hoor
" en toen wilde ze een week niet met me praten
Dat lam gaat er niet meer van huppelen als ik die burger op m'n bord laat liggen. Kan ik beter z'n dood recht toe doen door INTENS te genieten van die burgerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Harteloos ben je zeg. Lammetjes horen in de wei te huppelen, niet op jouw brood
zou goed kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt.. vooral thailand enzo dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |