Handig is dat wel ja. Ik FOK! ook meestal naakt, word soms wel raar aangekeken op mijn werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap het wel.. Ik heb ook geen zin om me altijd volledig uit te kleden
Daarom FOK! ik meestal naakt, dan kan ik er makkelijker bij
Waarom niet? je bent zo mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al aan iemand beloofd, sorta.. Dus ik zal wel een keer een ochtendpluishaarfoto maken
Zolang m'n face dan maar niet te zien is
Daar moet je niet mee zitten hoor.. Stiekem benijden ze je gewoon om je wilskrachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Handig is dat wel ja. Ik FOK! ook meestal naakt, word soms wel raar aangekeken op mijn werk.
Ik vind dat ik er best mag zijnquote:
Tijdje terug had ik het korter laten maken. Ik was er best tevreden mee en het werkte best oké bij de vrouwmenschquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, ook korter laten maken dan?Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee zitten hoor.. Stiekem benijden ze je gewoon om je wilskracht
[..]
Ik vind dat ik er best mag zijn![]()
![]()
Maar niet 's ochtends.. Ik vermijd spiegels dan
Jy bend wl lekertj jah xD ;$quote:
Klopt, zo'n onoriginele tryingtoohard-appeal. Vind het zelf ook 3x niets allemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van haar vind ik dan ook echt niet mooi, maar dat is puur omdat ze nu een type meisje wilt uitstralen, die pony zo, tat op die plek en stretchers in.En dan heb ik het nog niet over die galaxy hipster plaatjes in haar fb.
Maar nee, liefste zou ik een sleeve willen want dat is super sexymaar daar ga ik gigantisch spijt van krijgen. Zit jij er ook aan te denken eentje te nemen?
Nice! Het is zoveel praktischer ook. Drie keer wrijven met een handdoek en het is droog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik het korter laten maken. Ik was er best tevreden mee en het werkte best oké bij de vrouwmensch![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jy bend wl lekertj jah xD ;$
Wanneer ik m'n looks eenmaal onder controle heb sta ik urenlang voor de spiegel mezelf te betasten
Maar ben er achteraf nooit trots op
Nee, dan ga ik verder op m'n bedquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarna walgend in een hoekje opgekrult?
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekopquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik verder op m'n bedOf op m'n werk
Ja, was wel heel nice. Vrijdag kapper, zaterdag vrouwtje in mijn bed, zondag vrouwtje in mijn bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nice! Het is zoveel praktischer ook. Drie keer wrijven met een handdoek en het is droog.
Krijg ik die van je op m'n verjaardag?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekop
Nee, een andere douchequote:
Die hebben mijn oudersquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekop
Ik zelf ookquote:
Zieke geestquote:
Pot ketelquote:
Noem mij geen negerquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, was wel heel nice. Vrijdag kapper, zaterdag vrouwtje in mijn bed, zondag vrouwtje in mijn bed.
Sta sindsdien alleen wel droog dus ik moet snel weer naar de kapper.
Ja, 's ochtends binnen 1 seconde klaar![]()
Die van mij is ook 11 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet echt meer nu. Er speelde wat Marokkaanse muziek, ik ging zitten, de beste man babbelde wat met zijn neef en een zoontje die ook in de zaak waren. De helft verstond ik niet. Blabla dit dat, standje 2 of 3? "Maak het maar goed kort", en zo geschiedde. Aandacht half erbij en maar maaien met dat ding, schaar werd niet gebruikt en Hassan was binnen 10 minuten klaar.
11 euro lichter stond ik weer buiten, aardige vakman. Altijd schrikken wanneer je jezelf dan ineens in de spiegel of autoruit ziet.
[..]
Chick lijkt op VeerEli!
[..]
Hmm, ook korter laten maken dan?Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Nee daar heb ik eigenlijk nooit last van. Voel me niet zo snel viesquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed bezig.Voelde je je ook vies na dat soort praktijken?
Moet je dkutje eens in je bed hebben.. Nou.. Dat wil wel hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee daar heb ik eigenlijk nooit last van. Voel me niet zo snel vies
Ok sorry sletjequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem mij geen neger
Verder weet ik niet waar je het over hebt
Potpourriquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
Zusje is vandaag jarig maar ik moet nog een kado kopen. Iemand leuke ideeën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |