ben ik het leukste dikkertje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
Ja tochquote:
niks boeienquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
BoeienDan had je maar gelijk door moeten leren
Of naar een andere school gaan
Dank dank dankquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en http://www.ib-groep.nl/za(...)en_deeltijd_vavo.asp
alsof men jou wilt op meetsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden en dat gebeurd bij Sebesse dan is de kans dat ik kom 10%
Andere meets 0,2%
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden en dat gebeurd bij Sebesse dan is de kans dat ik kom 10%
Andere meets 0,3%
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tochIk zou dat echt dom vinden, iemand van 18 in je klas terwijl je 16 bent en dat diegene al eerst op hbo zat en nu opeens bij jou in de klas
[..]
niks boeien
[..]
Dank dank dank
Exact, en daarna mijn pijpskills te laten zien waardoor je met mij gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu is je bedoeling om onze relatie kapot te maken of..?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Andere meets 0,3%
Awww, jongens, ik voel me vereerd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Andere meets 0,2%
Nee, maar ik zou me dan niet fijn voelen in zo'n klas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?
Wat een schatje ben je ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Exact, en daarna mijn pijpskills te laten zien waardoor je met mij gaat.
Mijn pijp:
[ afbeelding ]
Maar wat dacht je dat wij in de klas hadden dan? Ook VMBO'ers die nu 18,19 of zelfs 20 zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tochIk zou dat echt dom vinden, iemand van 18 in je klas terwijl je 16 bent en dat diegene al eerst op hbo zat en nu opeens bij jou in de klas
[..]
niks boeien
[..]
Dank dank dank
vanwege je terrarium met water en zand, andere meets overleef ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Awww, jongens, ik voel me vereerd!![]()
Vanwege mijn tentakels, onbegrensde schoonheid of het feit dat ik een meisje ben!![]()
![]()
Ja nou enquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dat wij in de klas hadden dan? Ook VMBO'ers die nu 18,19 of zelfs 20 zijn.
Gaat het daar om?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou me dan niet fijn voelen in zo'n klas.
Je vergeet te zeggen dat ik keihard op m'n bek gingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?
Vooruit dan, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zou niet meer in de sc komen
ben ik het dan?
Verdo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vanwege je terrarium met water en zand, andere meets overleef ik niet
Laat me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat ik keihard op m'n bek ging
Who told you?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Verdo...
Dit is echt een leuke reeks! Ik ga steeds stuk
nooit geweten dat jij mooi wark luisterdequote:
Dondersquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooit geweten dat jij mooi wark luisterde
Sowieso JNG SCquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Verdo...
Dit is echt een leuke reeks! Ik ga steeds stuk
Boks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij mij maakte het trouwens niet zoveel uit, doe dan nu zeven jaar over de middelbare school, maarja, eerst was ik een vroege leerling en nu een late, ofzo
Ja, ik zou dat echt niet willen. Dan doe ik liever vavo, maar dat is zo duur. En bij mijn oude school kan ik geen vwo doen want dan had ik een hoger gemiddelde moeten hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat het daar om?
Ik denk dat je meer moet focussen op wat belangrijker is: in een klas zitten voor 2 jaar en of je fijn bij voelt of niet, of een vwo-diploma waarmee je een stuk verder komt in de toekomst.
Teveel eer, teveel eer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Sowieso JNG SC![]()
Sowieso al die nieuwe users! We hebben zelfs een glitternicht
Etsu
Probeer je die ruzie goed te maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Sowieso JNG SC![]()
Sowieso al die nieuwe users! We hebben zelfs een glitternicht
Etsu
Daarom andere middelbare school!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat echt niet willen. Dan doe ik liever vavo, maar dat is zo duur. En bij mijn oude school kan ik geen vwo doen want dan had ik een hoger gemiddelde moeten hebben.
Op het hbo zat ik tussen mensen van 25quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boks.
Je bent 18 als je met uni begint, is normaal hoor. Toen ik begon, was ik 19 en zat tussen 17/18-jarigen. Je merkt er niets van.
Ja jij bent nu toch 18? En jij bent nu al klaar. Ik ben 18 en ga er nu aan beginnen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij mij maakte het trouwens niet zoveel uit, doe dan nu zeven jaar over de middelbare school, maarja, eerst was ik een vroege leerling en nu een late, ofzo
Juist dan is het toffe muziekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik luister het alleen met vrienden op lompe feestjes
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op het hbo zat ik tussenmensen van 25
Die is ook 10 km verderop ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Fey. het volgende:
Mooi Wark - zo geil als een bossie siepels in augustus.
sowieso een bazennummer
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jij bent nu toch 18? En jij bent nu al klaar. Ik ben 18 en ga er nu aan beginnen...
Je ziet dat bij het hbo ook veel meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier zijn ook wel enkele uitschieters hoor, maar ik zie ze niet.
lees t vorig topic even anders door.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzo
Ze zeggen ook echt "dat ik kom" hequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Awww, jongens, ik voel me vereerd!![]()
Vanwege mijn tentakels, onbegrensde schoonheid of het feit dat ik een meisje ben!![]()
![]()
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heenquote:
DV.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heen![]()
grunnegs mooiste accent
Ken je "Normaal" ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heen![]()
grunnegs mooiste accent
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze zeggen ook echt "dat ik kom" he.
En aangezien het jongens zijn is het vooral dat laatste feit denk ik.
Maare... dan is de kans dat ik kom ook 10%.
Nee kan niet want ik heb 6,3 (volgens mij) gehaald gemiddeld op havo en voor een jaar op vavo moet je 7 gemiddeld staan. Als je het in twee jaar wilt doen kan je dat al doen met een havo diploma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzo
Dat is geen emogif richting Groningen, maar de koosnaampjes voor stedenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV.
Ik DMde gister met Jordy en ik zei 'Grunn.'
Toen ging hij helemaal emogiffen enzo.
Wat vind je daarvan? Hoe pakken we hem terug met HW?
Ik praat niet verwijfd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
Etsu is een toffe homo!
Homo's zijn hele coole mensen vaak. Humor enzo. Ik vind het alleen jammer als homo's echt enorm maar dan ook echt enorm verwijfd praten.
Dat zeg ik toch? LEZENquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is geen emogif richting Groningen, maar de koosnaampjes voor steden
Die zin is ideaal voor je fobo jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd.Ik praat als een Surinamer.
Maar dit komt in mijn fobo.
hem geen stoel gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV.
Ik DMde gister met Jordy en ik zei 'Grunn.'
Toen ging hij helemaal emogiffen enzo.
Wat vind je daarvan? Hoe pakken we hem terug met HW?
Boeien! Oude school zeg je zelf al daar kom je bij je broertje in de klas en je gaat het daar echt niet leuk vinden. Al jouw vrienden en vriendinnetjes uit jouw tijd zijn allemaal al weg. Dus gewoon 10km verderop! Welke school zit 10km verderop dan?quote:
Vroeger wel geëxperimenteerd, dacht bi/lesbienne te zijn in mijn vroege puberjaren. Ik weet nu 100% dat ik hetero ben, maar ik wil wel oude herinneringen opduiken...quote:
Genoeg die dat niet kennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
natuurlijk, wie dat niet kent
Weet niet, in Nijmegen en Arnhem zitten er wel veelquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Boeien! Oude school zeg je zelf al daar kom je bij je broertje in de klas en je gaat het daar echt niet leuk vinden. Al jouw vrienden en vriendinnetjes uit jouw tijd zijn allemaal al weg. Dus gewoon 10km verderop! Welke school zit 10km verderop dan?
Waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee kan niet want ik heb 6,3 (volgens mij) gehaald gemiddeld op havo en voor een jaar op vavo moet je 7 gemiddeld staan. Als je het in twee jaar wilt doen kan je dat al doen met een havo diploma.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd.Ik praat als een Surinamer.
Maar dit komt in mijn fobo.
J. Bieber, 1D.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hun hoofd zit te vol met top 40
Doe gewoon propedeusejaar HAN Arnhem danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, in Nijmegen en Arnhem zitten er wel veel
Dat hoort er niet bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is echt bloedirritant als iemand echt elke zin verwijfd praat. Die homo's zijn niet cool. Beetje verwijfd mag best, snap dat dat erbij hoort.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hun hoofd zit te vol met top 40
quote:Het boek gaat over een jong hertje dat in de bossen opgroeit. Af en toe komen de stadsmensen met hun geweren. De moeder van Bambi wordt op een dag door hen gedood. Zelf weet Bambi te ontkomen, en ontwikkelt zich na een periode van rouw tot ‘koning van het bos’. Bij Salzmann staat Bambi symbool voor de Joodse mens die wordt opgejaagd door nazi’s. In zijn verhaal is de mens een ‘Hij’, een man met wrede eigenschappen, die zich laat omringen door meelopende honden. Hij is de grote gevreesde, in wie wij Adolf Hitler herkennen. Dat ook herten zich aan een halsband laten meevoeren, wordt door Salzmann beschreven als een daad van collaboratie.
Salzmann, zelf Joods, vlucht voor de nazi’s en komt daarbij in geldnood. Op aanraden van de Duitse schrijver Thomas Mann verkoopt hij de rechten op Bambi voor slechts 5000 dollar aan Walt Disney. Die verfilmt het boek, maar doet daarbij iets dat ongekend is: hij ontdoet het dier van alle symbolische kwaliteiten.
Maar je loopt er niet elke dag 100000 berichten over te verkondigen die nergens op slaan, hoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HE ik luister ook one direction.
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden?
Ik vind het wel een beetje vreemd, want hoe kan men weten hoeveel jij hebt gedaan op de havo? Ik weet niet of die cijfers een goed inzicht van jouw capaciteiten zeg maar.
Ik snap wel dat het raar is om terug naar school te gaan hoor, maar ik denk niet dat veel mensen er echt van op kijken
Sterker nog, als je nu naar het hbo gaat ben je waarschijnlijk een van de jongste
ooit gaan we toch dood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Neeee roken is slecht voor je!
[ afbeelding ]
Jij mag niet eerder dood gaan etsu
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HE ik luister ook one direction.
Jaquote:
in m'n hoofdquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je loopt er niet elke dag 100000 berichten over te verkondigen die nergens op slaan, hoop ik.
Nee heb ik niks aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe gewoon propedeusejaar HAN Arnhem dan
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit gaan we toch dood.
jij drinkt zeker ook geen alcohol?
Dat mag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja
wat moek hiermee
[..]
in m'n hoofd
Tof! Bij ons op het werk werkt ook een homo maar als je hem zo ziet en gewoon praat heb je het denk ik niet meteen door. Tenminste ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoort er niet bij.
Ik vind mezelf niet verwijfd over het algemeen gezien. Maar ik kán wel verwijfd doen. En ik heb ook helemaal niets met verwijfde/vrouwelijke homo's. Daar val ik dan ook niet op.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.
Terechte constatering gr grquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.quote:
Met hem heb ik dan weer wat minderquote:
Bambi en het aah gevoel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.
Je kan altijd gewoon contact opnemen en het gewoon eens navragen. Desnoods kan je contact opnemen met je oude school, denk dat ze daar ook wel weten hoeveel je deed en hoeveel je kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisen
En nee die cijfers geven niks weerik deed niet veel en was blij met een zesje. Had ik achteraf beter anders kunnen aanpakken
Ik was ook de op een na jongste in mijn klas in Utrecht. Was echt kut
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet en na een tijdje gewoon vertel dat ik homo ben, dan vraag ik wel of ze door hadden dat ik homo was. Ze zeiden van niet en dat het niet bij mij te zien is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Tof! Bij ons op het werk werkt ook een homo maar als je hem zo ziet en gewoon praat heb je het denk ik niet meteen door. Tenminste ik niet![]()
Ik ben dus anti-verwijfd-pratende-homo's![]()
Wat een KUT examen was datquote:
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit gaan we toch dood.
jij drinkt zeker ook geen alcohol?
Ik had een 6 vorig jaar gehaaldquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, had voor dat oefenexamen een 7!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.
Oehquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Vroeger wel geëxperimenteerd, dacht bi/lesbienne te zijn in mijn vroege puberjaren. Ik weet nu 100% dat ik hetero ben, maar ik wil wel oude herinneringen opduiken...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond toch
Bambi is niet een door nazi's opgejaagde jood en hij is niks aan het stuk bijten, hij gromt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
jordy toen je me ontmoette/leerde kennen, wist je dat ik homo was ofniej?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond toch
Ja, dat is 'ie wel, en oh: Ik dacht hij bijt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bambi is niet een door nazi's opgejaagde jood en hij is niks aan het stuk bijten, hij gromt.
ik zit te twijfelen of dit fobo-waardig is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast je bent zo gay als de nacht
hoezo is de nacht gay? emielquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast je bent zo gay als de nacht
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan altijd gewoon contact opnemen en het gewoon eens navragen. Desnoods kan je contact opnemen met je oude school, denk dat ze daar ook wel weten hoeveel je deed en hoeveel je kan.
Toen ik op het vwo aankwam had de havo coördinator nog een goed woordje voor me gedaanen mijn gemiddelde punt lag trouwens tussen de 6.5 en 7
Je mentor is een pedofiel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mij![]()
Iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet en na een tijdje gewoon vertel dat ik homo ben, dan vraag ik wel of ze door hadden dat ik homo was. Ze zeiden van niet en dat het niet bij mij te zien is.
Dus das wel goed dan.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat pas écht een kutexamen was, was het Nederlands vwo examen van dit jaar.
Je kan niet meer dan proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mij![]()
Ik snap je nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat? In de oefenexamens er 98% opgescoord.
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
IddHet lijkt me alleen lastig om als hetero vrienden te zijn met een homo wanneer je niet zeker weet of hij gevoelens voor je heeft.
Nee, zo wordt bambi gezien door Salzman.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, dat is 'ie wel, en oh: Ik dacht hij bijt.
nee :Squote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzo
Nee ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh das mooi klote dan koemt oe pa uut de achterhoek vandoan dan?
Dus dan mag ik het niet zeggen?quote:
oke oke. Even een mail maken.quote:
Ik speel de Sims niet, het enige wat ik doe is er echt bestaande huizen of plattegronden nabouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzo
We hebben een architect in ons midden hoor, een tuinarchitect welteverstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik speel de Sims niet, het enige wat ik doe is er echt bestaande huizen of plattegronden nabouwen.
ga naar exa scquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Engels moeilijk vonden, oké.
Mensen die met gelul aankomen als: er zaten veels te moeilijke wetenschappelijke teksten in :Ss
Ten eerste, what the fuck was er wetenschappelijk?Ten tweede,
_!
Terechte klacht. Open een KLB topic over.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Engels moeilijk vonden, oké.
Mensen die met gelul aankomen als: er zaten veels te moeilijke wetenschappelijke teksten in :Ss
Ten eerste, what the fuck was er wetenschappelijk?Ten tweede,
_!
Ja dat is gewoon raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Hebben lesbiennes dat ook bij jou denk je?
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben een architect in ons midden hoor, een tuinarchitect welteverstaan.
Volgende maand is dat weer héquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ook niet
Maar ken genoeg mensen niet uit de achterhoek die gek zijn op Normaal en bende.
Overbuurman heeft een kentekenplaat met MooiWark op zijn hoedenplank liggen
Of bij zoo tycoon het hok van de beren en leeuwen open makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoof een massamoord en 100 lui laten verzuipen ofzo
Rollercoaster tycoon was ik juist een paar jaar verslaafd aan en bouwde echt hele achtbanen met thema erbij waar ik soms wel dagen mee bezig wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoof een massamoord en 100 lui laten verzuipen ofzo
beidequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Sof, heb je trouwens Duits of Frans gevolgd op de havo?
Dat valt reuze mee. Er zullen vast jongens zijn die dat denken, maar ze hebben dan last van eigendunk en kunnen meteen een pot op wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon raarVolgens mij heeft iederen hetero jongen dat
Heb idd weleens een stuk gelezen over dat feit. Dat vrouwen dat idd veel minder hebben. Maar volgens mij denkt iedere jongen dat elke homo hem aantrekkelijk vind, wat natuurlijk niet zo is.
US / Userfoto's #300quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Er moet trouwens ergens een topic bestaan op Fok! waar users foto's van zichzelf plaatsen? Waar is dat?! Ik zoek er al een tijd naar!
Ik faalde altijd in écht mooie thema's erbij bouwenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon was ik juist een paar jaar verslaafd aan en bouwde echt hele achtbanen met thema erbij waar ik soms wel dagen mee bezig was
Maar blijven geniale spellen om mensen mee te vermoorden
FOK!Userfoto's in de index. Ergens in het blauwe rijtje waar GC ook instaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Er moet trouwens ergens een topic bestaan op Fok! waar users foto's van zichzelf plaatsen? Waar is dat?! Ik zoek er al een tijd naar!
Jij gaat fappen, dat is óverduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Aankomende zaterdag in Nieuw-vennep is mooiwark (10 mins fietsen).quote:
Wist de jongen dat in kwestie ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er zullen vast jongens zijn die dat denken, maar ze hebben dan last van eigendunk en kunnen meteen een pot op wat mij betreft.
En ik heb genoeg hetero jongens als vrienden en ze gaan normaal met me om. Ik heb zelfs eens met een hetero in bed geslapen terwijl ik verliefd op hem was, gewoon kwestie van vertrouwen dat ik niks doe.
Hoezo is dat een pluspunt dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is al een groot pluspuntik vind zelf dat het niveau van Frans niet enorm verschilt
Ow das wel cool, beveiligen op de zwarte cross! Ouwehoeren met zatlappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag in Nieuw-vennep is mooiwark (10 mins fietsen).
Maar ik ga niet
Zwarte cross kon ik ook komen beveiligen maar had nog geen idee hoe mijn rooster van andere werkgever eruit ging zien dus kan me niet meer inschrijven
Uhu.quote:
Omdat je op het vwo verplicht een tweede taal erbij moet doen, Duits of Frans, je hebt dan dus een vak extra.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo is dat een pluspunt dan?
En dat is wel heel chillFrans ging op het eind best goed bij mij
Ah oke. Maar ik weet ook al denk ik welke vakken ik neem danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je op het vwo verplicht een tweede taal erbij moet doen, Duits of Frans, je hebt dan dus een vak extra.
Welke wiskunde heb je op de havo gevolgd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik weet ook al denk ik welke vakken ik neem dan
Nederlands, Duits, Frans, Engels, maw, gs, tekenen en wiskunde, maar weet niet welke wiskunde
Geenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke wiskunde heb je op de havo gevolgd?
bij ons was dat steeds info opzoeken over een bepaald onderwerp en dan een presentatie of werkstuk :Squote:
Bij mij totaal nietquote:
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.quote:
whuuuut, waar? En waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.
Mijn diploma.quote:
De keuze is natuurlijk een beetje subjectief, maar wiskunde A en C zijn over het algemeen gemakkelijker dan wiskunde B en D. C is dan weer makkelijker dan A, over het algemeen.quote:
Hmm ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu.
Kwestie van vertrouwen, daar draait vriendschap ook om. Ik ga toch ook niet hetero meisjes weren omdat ik bang ben dat ze verliefd op mij worden?
Helemaal niet. Heb dat boos nagevraagd, en de school mocht dat blijkbaar zelf beslissenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik faalde altijd in écht mooie thema's erbij bouwenteach me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdat
Heb ook haast geen foto's meer
Bouwde wel bijna alleen in RCT2 want RCT3 vond ik stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel tijd aan besteed, dat spel![]()
Staat in de wet. Dat jouw school daar schijt aan heeft, is hun probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet. Heb dat boos nagevraagd, en de school mocht dat blijkbaar zelf beslissen__!! maar op de vavo is het wel vaak vrijstelling geloof ik
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdat
Heb ook haast geen foto's meer
Bouwde wel bijna alleen in RCT2 want RCT3 vond ik stomIk ken die hele begintutorial nog uit m'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was te lui om het aan te vechten, en zo moeilijk was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat in de wet. Dat jouw school daar schijt aan heeft, is hun probleem.
Ja doe maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn diploma.
Daar staat zo:
Combinatiecijfer:
maatschappijleer: Vr
algemene natuurwetenschappen: Vr
profielwerkstuk: 8
dus meteen een 8 voor combinatiecijfer
zal even bron opzoeken voor je
Ow heb echt geen idee meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken die hele begintutorial nog uit m'n kop![]()
Wat is het verschil dan tussen A en C?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De keuze is natuurlijk een beetje subjectief, maar wiskunde A en C zijn over het algemeen gemakkelijker dan wiskunde B en D. C is dan weer makkelijker dan A, over het algemeen.
Nopquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja doe maardan hoef ik dat niet te doen
en maatschappijleer heb ik al afgesloten dus dat hoeft ook niet neem ik aan?
True. Maar alles is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was te lui om het aan te vechten, en zo moeilijk was het nou ook weer niet
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen A en C?
Ze zijn voor een groot gedeelte hetzelde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen A en C?
Ik zou sof inderdaad A aanraden, tenzij je iets wilt doen waar echt bij lange na geen wiskunde in terug zal komen. Je hebt gewoon wat meer aan A, als je jezelf flink op de proef wilt stellen is er nog wiskunde B natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
http://wetten.overheid.nl(...)01-2011#HoofdstukIII
Artikel 19 lid 4.
Dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
Sof:
http://www.rijksoverheid.(...)sen-havo-en-vwo.html
Het mocht allebei geloof ik, maar ik heb een nieuwe gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
mocht je trouwens je profielwerkstuk van havo overnemen en aanvullen zodat je aan het vwo-niveau voldoet, jordy? of moest je helemaal opnieuw maken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A gaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze zijn voor een groot gedeelte hetzelde.
A legt meer de nadruk op differentiaalrekening en het omgaan van formules (dat klinkt nu chinees maar is niet zo moeilijk), daarmee kan je allerlei dingen berekenen. Ook zit in A en niet in C het toetsen van hypothesen, iets wat ook vaak terugkomt in vervolgstudies.
ZONDEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het mocht allebei geloof ik, maar ik heb een nieuwe gemaaktTotaal verkloot trouwens (lui)
had een 5
Mag dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
mocht je trouwens je profielwerkstuk van havo overnemen en aanvullen zodat je aan het vwo-niveau voldoet, jordy? of moest je helemaal opnieuw maken?
Ja.quote:
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A ga
Ja klopt, ben gewoon te laat begonnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZONDEEEEEEEEE.
6 voor combinatiecijfer dus?
Ik kan je wel eens wat laten zien van mijn boekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A ga
Oh chillquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Had op havo over lerarentekortEen 8.
Toen op vwo aangevuld met paar pagina's erbij en paar plaatjes erbij, weer een 8.
jammer jammer jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, ben gewoon te laat begonnen
Een week voordat ik het moest inleveren was ik 7 dagen ziek, dus ik huilen om uitstel, kreeg ik 2 dagen uitstel____!!!! terwijl anderen het 2 maanden later pas hoefde in te leveren
____!!!!!! maarja het lag uiteindelijk aan mezelf
Ja, mijn vader is echt blijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?
Hoe ga je dat laten zien danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan je wel eens wat laten zien van mijn boek
Vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat besloten?
Ik heb haar overgehaald is het niet fantastisch! Dit voelt als 1 van mijn beste daden in mijn levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat besloten?
is goedquote:
Ik ookquote:
Nee gekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je al verteld dat het door mij kwam
5,9quote:
Ik heb de volgende hoofdstukken in de aanbieding:quote:
netjes toch, *kijkt ff naar de normeringen van andere jaren*, het wordt vast wel voldoende tochquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
LB ER VLIEGT EEN PAARD DOOOOR MIJN KAMEER KAN JE HEM BANNEN HET IS ECHT HEEL GRAPPUGGG HIHIHIAHIS HAHAHAHA
Ja dat wel maarjaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
netjes toch, *kijkt ff naar de normeringen van andere jaren*, het wordt vast wel voldoende toch
Doe maar 11 en 15quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb de volgende hoofdstukken in de aanbieding:
10 - Allerlei functies
11 - Kansverdelingen
12 - Differentiëren
13 - Mathematische statistiek
14 - Algebraïsche vaardigheden
15 - Het toetsen van hypothesen
16 - Toepassingen van de differentiaalrekening
Kies er maar twee, of drie, dan scan ik daar een paar bladzijdes van
Sorry, maar die verhalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com(...)op-havo-examen-frans
ja hoor en dit is dan wel makkelijk
HAHAHA WAT JIJ PRATEN MAN LB KAAN ALLLES MAN ZE IS NU AGTER DAT PAARD AAN HET RENNE HAHAHA IASDF HIHIHIHIHI DIT IS LEUKquote:
waarom moet ik lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
HAHAHA WAT JIJ PRATEN MAN LB KAAN ALLLES MAN ZE IS NU AGTER DAT PAARD AAN HET RENNE HAHAHA IASDF HIHIHIHIHI DIT IS LEUK
Sowieso scholieren.com.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com(...)op-havo-examen-frans
ja hoor en dit is dan wel makkelijk
:S:Squote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
Ik kan niet wachten tot op FOK! van die topics komen: "WO IS TE MOEILIJK TE ACADEMISCH![]()
![]()
"
ik ga lachen.
Nee hoor :Squote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
LB ER VLIEGT EEN PAARD DOOOOR MIJN KAMEER KAN JE HEM BANNEN HET IS ECHT HEEL GRAPPUGGG HIHIHIAHIS HAHAHAHA
Je vergeet de allerbelangrijkste te bedankenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
Etsu, Jordy en de restdankjulliewel voor de informatie enzo
![]()
![]()
Kusje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
Etsu, Jordy en de restdankjulliewel voor de informatie enzo
![]()
![]()
heb ik toch al gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Je vergeet de allerbelangrijkste te bedanken
ik moet echt lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
ik ookquote:
Tijdnoodquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso scholieren.com.Zie ook dit: http://www.scholieren.com(...)dnood-bij-wiskunde-a
Het waren maar 21 vragen.
ik weet dat je dit niet leest maar je bent de eerste mod die een vliegend paard succesvol bantquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
Die hypothesetoetsen he. Ik kon dat echt heel goed en had alles goed op de schoolexamens en in het huiswerk enzo. Ik snapte het en hielp anderen ermee in EXA vorig jaar.
Tot ik zelf op m'n bek ging op het examen en het fout deed.
Nooit van gesnapt hoe dat kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |