Mij een rotzak noemen, ik ga wel!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ssst, rotzak. Ik heb er maar drie, weet je nog. Ik kan niet iedereen aan.
het is du faam bitchesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
5 mensen reageren achterelkaar op Sebesse's bericht over wie DV is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
5 mensen reageren achterelkaar op Sebesse's bericht over wie DV is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
Durf het hem eigenlijk niet te vragen maar hij had wel een hele geile koelkast
![]()
zet anderen nooit boven jezelfquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
ben jij een meisjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Even een belletje plegen morgenEn dan niet over je cijfers beginnen
En als ze ernaar vragen tsja dan maar beginnen met opsommen, bij de hoogste cijfers beginnen natuurlijk misschien zeggen ze op de helft wel ja is goed
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]sry ik heb al een relaasie met etsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
![]()
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.duo.nl/particu(...)oming_scholieren.asp
Too late!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Neeneee, you were my first!
*Plaatst liedje van Katy Perry met die ravijn*
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]Etsu is hetero volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasdan ben ik een mislukkeling. Zo voel ik me dan iig
voor jou doe ik dat graagquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zet anderen nooit boven jezelf
Boeienquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasdan ben ik een mislukkeling. Zo voel ik me dan iig
Alles kan kapot alles kan kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sry ik heb al een relaasie met ets![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |