Mooi heb ik weinig concurrentiequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat, zie je die tentakels niet uit mijn neus kroelen? Ben je de enige hoor.
Niet zijn, we hoeven pas vrijdag weer voor Engels.quote:
Uhm, ik heb morgen biologie en muziek, vrijdag AK en Engels, maar Engels ga ik met TienVingers (flauwe verwijzing) in m'n neus maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niet zijn, we hoeven pas vrijdag weer voor Engels.
En dat betekend dus dat ik dat moet, en dus is er geen wolk aan de hemel!![]()
En toch ben ik je trouw(ste, Etsu!) supporter.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu is sowieso een baas, no matter what.
Maar jij een bazin. gr.
JORDY HOOR JE DAT:quote:
dus je gehaat kan vanaf nu gestopt worden grgrquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu is sowieso een baas, no matter what.
Maar jij een bazin. gr.
Snel, pak je tentakels d'r bij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik krijg het nare gevoel dat je me bespot
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!quote:
je bent wel complexquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!
Tesu, hentai of liever een 'vliegende hollander'?
Ik word bangquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!
Tesu, hentai of liever een 'vliegende hollander'?
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Fey. het volgende:
Zo ik kom me hier ook maar eens melden, na me even te hebben voorgesteld in het voorstel-topic.
Dus ehm.. hoi!
Grappig, misschien is EugeneStapel een betere naam voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus LB is ruim 1.28 keer zo goed als jij
Hey!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Fey. het volgende:
Zo ik kom me hier ook maar eens melden, na me even te hebben voorgesteld in het voorstel-topic.
Dus ehm.. hoi!
je bent grappig vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grappig, misschien is EugeneStapel een betere naam voor je
Hentai = verkracht worden door tentakels.quote:
doe dat eerste maar, mits jouw tentakelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hentai = verkracht worden door tentakels.
Vliegende Hollander = Davy Jones= Pirates of the Carriben = 'NO SURVIVORS!' = niet verkrachten, maar gemoord worden!
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
EN WEER DAT GEHOSSELdat moet echt gestopt worden, Toto.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!![]()
We kunnen Toto delen!
Bah! Waarom trouwens dat frons-gezichtje erbij? Is toch lekker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe dat eerste maar, mits jouw tentakels
Oh sorry het spijt me.... mag ik wel blijven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik snapte het niet totdat ik 'glitternicht' zag.
bij octo vond ik dat niet fijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Bah! Waarom trouwens dat frons-gezichtje erbij? Is toch lekker?
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Fey. het volgende:
[..]
Oh sorry het spijt me.... mag ik wel blijven?
Hou eens op jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.
Alleen mij. Toto is géén slet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!![]()
We kunnen Toto delen!
Oh shit ik was er al bijna ingetuind...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is te onduidelijk he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef Fey. het volgende:
En ik snapte hem eerst ook niet tot ik 'glitternicht' las haha
Moet ik een UI met glitters nemen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Het is te onduidelijk he?![]()
Etsu, hinthint!
Een UI van Gordon die in zijn ster genomen wordt door Joling en dan met glitters lijkt me wel voldoende.quote:
Had je gewild.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen probeert mij altijd te hosselen
ik heb scharenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Watm, wie?
Ik heb verdomme tentakels, ik zou echt bang wezen!
Emiel, das een grapje van een topic op FOKquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Watm, wie?
Ik heb verdomme tentakels, ik zou echt bang wezen!
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maaktquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een UI van Gordon die in zijn ster genomen wordt door Joling en dan met glitters lijkt me wel voldoende.
Maar als Etsu nou een nicht heeft zegt die dan ook dat Etsu haar nicht is :S :S I'm confused :S :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maakt
'Ik ben een nicht."
Dat moet duidelijk genoeg zijn voor ons!
hee wat is jouw emiel adresquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maakt
'Ik ben een nicht."
Dat moet duidelijk genoeg zijn voor ons!
FF pissen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Tong doet het zo:
blabla poep
Ik doe het voortaan zo:
blablabla poep
Ik ben een nicht.
heb je zin om straks muziek te luisteren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zit niet steeds zo seksueel toe te spelen, krabs!
Precies!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Tong doet het zo:
blabla poep
Ik doe het voortaan zo:
blablabla poep
Ik ben een nicht.
Ik roep de mods!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je zin om straks muziek te luisteren?
De enige juiste manier om die term te gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De enige juiste manier om die term te gebruiken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:25 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zal ik mijn tentakels vlechten zoals de mooie meisjes dat doen?
wat?quote:
Etsu kennende lang genoegquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Sebesse het volgende:
Hoe lang zal Etsu dit volhouden? Vooral in EXA.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Sebesse het volgende:
Hoe lang zal Etsu dit volhouden? Vooral in EXA.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, je hebt homo's en nichten, het één is niet per se het andere.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
He, jij bent ook een nicht toch?
Ik ben een nicht.
Ik raak nog steeds in de war van die uitspraak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
He, jij bent ook een nicht toch?
Ik ben een nicht.
Ik vind dat jij een nicht bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je hebt homo's en nichten, het één is niet per se het andere.
Mijn nicht is een nicht, gr gr.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een nicht bent.
Ik ben een nicht.
Del-Donderbroek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd eens op met pesten jij deldonderdoek.
Deldonderdoekje = Parachutequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Del-Donderbroek?
Het dondert dellen in mijn broek?
Of Deld-onderbroek?
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.quote:
Etsu in het blauw?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.
Goed gedragen is dus geen nicht zijn..?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd en ze stemden toe. Jordy verdient een perm. ban en daar ga ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu in het blauw?
De dag waarvan ik wist dat hij komen zou.....
De wie van de wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Fey. het volgende:
Ik dacht dat Deldonderbroek hetzelfde als fierlejeppen(?) was.
Probeerde hij Toto ook in te pikken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd en ze stemden toe. Jordy verdient een perm. ban en daar ga ik persoonlijk voor zorgen.
Meid, je wilt niet weten wat Jordy me allemaal geflikt heeft in die 2 jaar tijd. Telkens heb ik het hem vergeven en iedere keer probeert hij mij te naaien, snerende opmerkingen te maken, mij te haten, te stoken en alles. Ik ben klaar met hem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Probeerde hij Toto ook in te pikken?
-Zet zich in de quick-escape-mode-
Hetero.quote:
Naaien, als in..?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, je wilt niet weten wat Jordy me allemaal geflikt heeft in die 2 jaar tijd. Telkens heb ik het hem vergeven en iedere keer probeert hij mij te naaien, snerende opmerkingen te maken, mij te haten, te stoken en alles. Ik ben klaar met hem.![]()
Je mag de enige nicht zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
Ik vind alles best, zolang ik maar de enige homo ben.
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, alle nieuwelingen die hier komen zijn bi natuurlijk.
altijd vriendelijke jongen jij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoihoe gingen je kamerbezichtigingen?
Dan ben jij niet meer de enige nicht, dus je redenatie klopt niet.quote:
Aah, komt vanzelf dé kamer van je dromen en die krijg je danquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomen
[..]
altijd vriendelijke jongen jij.
goed, 1 kamer heb ik m'n zinnen op gezet maar 7 anderen ookwordt m niet dus
Maak het mij nou niet zo lastig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer de enige nicht, dus je redenatie klopt niet.
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aah, komt vanzelf dé kamer van je dromen en die krijg je dan
Ik heb een banaan. Zien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want een appel en twee bananen.
Je blijft weg uit district Arnhem!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
goed, 1 kamer heb ik m'n zinnen op gezet maar 7 anderen ook wordt m niet dus
Hmm, lekker danquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijndaar wil ik niet in leven dus een no go
en dat ik daar weg blijf!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je blijft weg uit district Arnhem!![]()
Is niet zo vriendelijk![]()
Ik heb geen DM ontvangenquote:
Hospiteren voor een kamer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijndaar wil ik niet in leven dus een no go
Je lult.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stuur maar want ik zou nog tosti elvis maken en de bananen zijn op
hmm moet wel opschieten hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, lekker dan
Nja je hebt nog wel even de tijd om een kamer te vinden, toch?
Stop je banaan ertussen en klaar issie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stuur maar want ik zou nog tosti elvis maken en de bananen zijn op
Nja gewoon door blijven gaan zoals je nu doet en dan komt het vanzelf goed, zo niet dan toch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm moet wel opschieten hoor
de meesten staan rond juni/juli te huur als je echte pareltjes wil vindenaugustus is een uitzondering
Gadver.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een tosti met pindakaas en banaan
hospiterenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Fey. het volgende:
[..]
Hospiteren voor een kamer?
Ik heb zaterdag ook twee bezichtigingen
quote:
Nee een fotoquote:
En die zijn zo weer weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm moet wel opschieten hoor
de meesten staan rond juni/juli te huur als je echte pareltjes wil vindenaugustus is een uitzondering
Het is goed voor je toekomst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
omg ik mag vwo gaan doenalleen moet ik het wel zelf betalen
doei 2000 euro.
sof goes to vwoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
doei 2000 euro.
in 2 jaar ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
doei 2000 euro.
Ik hospiteer ook niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hospiterengewoon bezichtigen met de verhuurder
veel fijner en down to earth
succes!
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn in een paar uur weer een paar op kamernet bij gekomen dus ik wacht weer reacties af
quote:
quote:
Ja twee jaar. Dan doe ik tegelijk examen met mijn broertjequote:
Weten je ouders het al? Vertel ze dat je bent overgehaald door FOK!user nodigquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
doei 2000 euro.
Proberen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja twee jaar. Dan doe ik tegelijk examen met mijn broertje
Alleen weet ik niet of ik het aan kan, maar dat moet dan maar he
ja mag ik bij jou wonenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Sebesse het volgende:
Doen we allemaal eindexamen dat we massaal op kamerjacht zijn?
Eindexamen; jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Sebesse het volgende:
Autofellatio.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
Ik ga wat doen, ik weet nog niet wat, maar iets. gr gr
je kan het aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja twee jaar. Dan doe ik tegelijk examen met mijn broertje
Alleen weet ik niet of ik het aan kan, maar dat moet dan maar he
quote:
Ja mijn ouders vinden het goed. ik moet het wel zelf betalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Weten je ouders het al? Vertel ze dat je bent overgehaald door FOK!user nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dealquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
K&W / Hulp bij indelen studentenkamer (14 m2 plus twee schuine wanden)
ik studeer al een jaar en wil geen uur meer reizen en bij m'n pa weg daarom ben ik op kamerjachtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn ouders vinden het goed. ik moet het wel zelf betalenEn ook buskosten. FIJN
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]Vergeet niet de vergoeding aan te vragen he! Je bent toch 18? Dan krijg je een tegemoetkoming geloof ik!
Mag ik bij je inkomen wonen? Delen we de kostenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
K&W / Hulp bij indelen studentenkamer (14 m2 plus twee schuine wanden)
Jij betaald 80%, plus ik krijg alle privcy als mijn vriend komt zodat wij ongestoord kunnen 'luisteren naar muziek.quote:
Ergens ook wel goed, want dan blijf je zelf gemotiveerd om je best te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn ouders vinden het goed. ik moet het wel zelf betalenEn ook buskosten. FIJN
Jij rebel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef Fey. het volgende:
Hoe eerder ik een kamer/studio heb, hoe beter. Ik wil op mezelf wonen.
Je bent eigenlijk stom geweest dat je niet gelijk door bent gegaanquote:
Drie is wel heel veel in 14 m2! Weet niet of mijn vriend vrolijk er van wordt, maar ja: Als het nodig is!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag ik bij je inkomen wonen? Delen we de kosten
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Jij betaald 80%, plus ik krijg alle privcy als mijn vriend komt zodat wij ongestoord kunnen 'luisteren naar muziek.![]()
Waar jij moet slapen weet ik nog niet... Ach je bent toch een krab, een terrarium met water en zand? Af en toe een burger?
Oh je hebt al een vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Drie is wel heel veel in 14 m2! Weet niet of mijn vriend vrolijk er van wordt, maar ja: Als het nodig is!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh je hebt al een vriendDan ga ik wel bij supersof wonen hooor
Jij hoefde maar 20% te betalen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh je hebt al een vriendDan ga ik wel bij supersof wonen hooor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
VAVO is niet supergoedkoop nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
Nee dan moet ik een hoger gemiddelde hebben om naar mijn oude school te gaan. bovendien is die school kut en zit ik met van die kleine sloebers en blagen in een klas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk stom geweest dat je niet gelijk door bent gegaanIs het trouwens geen idee om gewoon op een middelbare school te gaan zitten? Dan is het volgens mij nog gratis ook! Verdien je erop met die tegemoetkoming
Daarom gewoon middelbare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
Jij niets, krab deed al 80%, hij dan 20%, ja wat blijft over..? Misschien het eten of een paar drankjes in de kroeg?quote:
dat is vast als je vwo niet gehaald hebt en je een paar vakken over moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
kijk naar andere opties
Als kind ging ik me verstoppen in de kleedkluisjes in het zwembad. Mijn moeder moest uren zoeken totdat ze het goede kluisje had opengerukt.quote:
Gewoon kijken of je bij een andere middelbare school terecht kan!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan moet ik een hoger gemiddelde hebben om naar mijn oude school te gaan. bovendien is die school kut en zit ik met van die kleine sloebers en blagen in een klas.
Ja ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is vast als je vwo niet gehaald hebt en je een paar vakken over moet doen
kijk naar andere opties
Ik voel me meer lesbisch dan bi om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomen
6 mensen in 14 m2?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kom ik met supersof bij jou in wonen, mag wel toch?![]()
lesbisch zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voel me meer lesbisch dan bi om eerlijk te zijn.
Ik kom ook. Dus maak er maar 7 van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
6 mensen in 14 m2?
God, enwat als mijn vriend op bezoek komt?
Benieuwd of dat past, 6 mensen in dat kamertje voor een maand ofzo.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Fey. het volgende:
[..]
Haha ja ik begin op mijn 18e nog eens te rebelleren
Als ik bij jou, krabs, en nodig kom wonen gaat 't geheid niet goedkomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Jij niets, krab deed al 80%, hij dan 20%, ja wat blijft over..? Misschien het eten of een paar drankjes in de kroeg?
ik wou eerst ook havo doen, je krijgt ook een tegemoetkoming he, is iets van 100 pmquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.
Even op de overheidssite kijken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Als kind ging ik me verstoppen in de kleedkluisjes in het zwembad. Mijn moeder moest uren zoeken totdat ze het goede kluisje had opengerukt.
Ik hou van kliene ruimtes!
Schets het scenario even dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
Als ik bij jou, krabs, en nodig kom wonen gaat 't geheid niet goedkomen
Ja maar theoretisch gezien gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je bent biologisch gezien het tegenovergestelde!
Schrappen die vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
6 mensen in 14 m2?
God, enwat als mijn vriend op bezoek komt?
Benieuwd of dat past, 6 mensen in dat kamertje voor een maand ofzo.
Hoe oud ben je?quote:
Echt, honderd? Dat is wel fijn. Ik was al aan het zoeken, maar kan het niet vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou eerst ook havo doen, je krijgt ook een tegemoetkoming he, is iets van 100 pm
klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als er meerdere mensen in een kamer wonen dan dat er op het contract staat pleeg je fraude
BOETE
Zeikmens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als er meerdere mensen in een kamer wonen dan dat er op het contract staat pleeg je fraude
BOETE
20.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
6 Hetero's en een homoseksueel, ik weet niet hoe dat moet als een van ons 'sexy-time' heeft!
Ga lekker bij Etsu intrekken dan als je niet wilt daten met Sebessequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij, krabs, en nodig gaan daten en ik ga chillen en de hele dag slapen
Niemand is hier welkom behalve DV.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga lekker bij Etsu intrekken dan als je niet wilt daten met Sebesse
Hah, maar op papier blijf ik dan gewoon thuis wonen toggggquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
BOETE
Sebesse heeft een vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hoe kom ik dat te wetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon kijken of je bij een andere middelbare school terecht kan!
weer codetaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zeikmens!![]()
Dat zijn mijn 'vrienden' en we hebben een 'feestje'!
Hahaha!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Even een belletje plegen morgenquote:
http://www.duo.nl/particu(...)oming_scholieren.aspquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt, honderd? Dat is wel fijn. Ik was al aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
Dan kruip ik bij jou in okequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Mijn vriend komt zo allemaal pannen brengen, verzameld voor mijn huisje!![]()
![]()
![]()
En hij heeft nog een tweepersoonsbed over, dat komt hem goed uit!
Niet weten wie DV is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Die ga ik ook inpikken, no matter what!
succes babequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
DV = Dromenvangertjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Dromenvangert is DVquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
dat is een meisjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Ssst, rotzak. Ik heb er maar drie, weet je nog. Ik kan niet iedereen aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou door. Iedereen die bij jou komt gaat gevangene worden in jouw machtige tentakels.
Mij een rotzak noemen, ik ga wel!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ssst, rotzak. Ik heb er maar drie, weet je nog. Ik kan niet iedereen aan.
het is du faam bitchesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
5 mensen reageren achterelkaar op Sebesse's bericht over wie DV is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
5 mensen reageren achterelkaar op Sebesse's bericht over wie DV is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
Durf het hem eigenlijk niet te vragen maar hij had wel een hele geile koelkast
![]()
zet anderen nooit boven jezelfquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
ben jij een meisjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Even een belletje plegen morgenEn dan niet over je cijfers beginnen
En als ze ernaar vragen tsja dan maar beginnen met opsommen, bij de hoogste cijfers beginnen natuurlijk misschien zeggen ze op de helft wel ja is goed
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]sry ik heb al een relaasie met etsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
![]()
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.duo.nl/particu(...)oming_scholieren.asp
Too late!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Neeneee, you were my first!
*Plaatst liedje van Katy Perry met die ravijn*
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]Etsu is hetero volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens of Etsu homo is? Ik heb namelijk gevoelens voor hem maar weet niet of die hetero of homo is![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasdan ben ik een mislukkeling. Zo voel ik me dan iig
voor jou doe ik dat graagquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zet anderen nooit boven jezelf
Boeienquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij mijn broertjes vrienden in de klasdan ben ik een mislukkeling. Zo voel ik me dan iig
Alles kan kapot alles kan kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sry ik heb al een relaasie met ets![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |