quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
quote:
Over discipline gesproken ...quote:
Zijn zij grammarnazi's ofwa?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van me
Vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.
komt natuurlijk omdat ik ijzersterk ben.
tot zo ly wjnmk wntbquote:
Tussen 7.6 en 8.6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.
spellchecker dus jaquote:
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
FOK!'en en meteen online wat begrippen opzoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over discipline gesproken ...
... wat ben je aan t doen?
Ja klopt, dat is altijd kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond die plaatjes altijd zo kutAltijd van die kutdingen waar je dan iets achter moet vinden en wat dingen moet symboliseren
Denken dat het zo is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vriend![]()
Dat kwam gewoon doordat je je gewicht erop gooide.
doh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?
Geschiedenis had ik 2 en een half uur nodig (7 kantjes volgeschrevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
Ik haat letten op spellingquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.
komt natuurlijk omdat ik ijzersterk ben.
'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Kan me alleen herinneren dat ik je een vuistslag op je dikke bolle gezigt gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |