Denk dat die regelmatig kontknabbelen hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik dat ze het zelf moeten bepalen wat ze seks vinden. Ik vind bij mezelf seks als zegmaar mannetjevrouwtje, je snapt me.
Al die homo's zouden toch maar iedere keer voor anaal gaan, ik moet er zelf al niet aan denken. Beetje stokslobberen is denk ik als je homo bent al genoeg.
Iejl. Piemelsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit anale seks gehad. daarvoor wacht ik op de ware.
orale seks welaangezien er 'seks' in zit, dan vind ik ook dat dat seks is.
je hebt er zelf een.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk dat die regelmatig kontknabbelen hoor.
[..]
Iejl. Piemels
Dat je homo bent, betekent het niet dat je geniet van een wagewijdopenstaande endeldarm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk dat die regelmatig kontknabbelen hoor.
[..]
Iejl. Piemels
ik zag het voor mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je homo bent, betekent het niet dat je geniet van een wagewijdopenstaande endeldarm.
zeker welquote:
jahoor.quote:
en terecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor.
wel saampjes, alleen ben ik doodsbang voor etsu
I cant even..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://i456.photobucket.c(...)442-1248344208-4.jpg
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://i456.photobucket.c(...)442-1248344208-4.jpg
ik neem youssef en hassim mee g we breke zn beenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor.
wel saampjes, alleen ben ik doodsbang voor etsu
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Ik weet niet of ik nou LB of ara moet verdenken
silence of the lamb :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
Bang zijn voor Etsu is als bang zijn voor een lammetje.
Wij zijn het waard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.
jij bent echt baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik neem youssef en hassim mee g we breke zn been
Een abonnement met inzage rechten is nog goedkoperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.
Klopt maar daarvan kan Danny niet op vakantie naar het buitenland heaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een abonnement met inzage rechten is nog goedkoper
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Ik vond die plaatjes altijd zo kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
na*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.
komt natuurlijk omdat ik ijzersterk ben.
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is crewbash krijg ik nu een note van je
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
quote:
Over discipline gesproken ...quote:
Zijn zij grammarnazi's ofwa?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van me
Vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot zo ly wjnmk wntbquote:
Tussen 7.6 en 8.6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.
spellchecker dus jaquote:
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
FOK!'en en meteen online wat begrippen opzoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over discipline gesproken ...
... wat ben je aan t doen?
Ja klopt, dat is altijd kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond die plaatjes altijd zo kutAltijd van die kutdingen waar je dan iets achter moet vinden en wat dingen moet symboliseren
Denken dat het zo is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vriend![]()
Dat kwam gewoon doordat je je gewicht erop gooide.
doh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?
Geschiedenis had ik 2 en een half uur nodig (7 kantjes volgeschrevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
Ik haat letten op spellingquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Kan me alleen herinneren dat ik je een vuistslag op je dikke bolle gezigt gaf
ik heb een 9 voor spelling gehaald in de 4equote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik haat letten op spellingIk ga echt niet kijken of ik word nou met een D of T in mijn post moet schrijven
Dan zou ik het eerst moeten googlen hoe dat ook alweer zat ook nog
Ik ook zoiets volgeschreven, kreeg een lamme armquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geschiedenis had ik 2 en een half uur nodig (7 kantjes volgeschreven), voor Engels 2
Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een 9 voor spelling gehaald in de 4e![]()
wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, LB, AdoraBelle als ze hier is, jullie zijn vanavond echt superschatjesAlle lobi van de wereld voor jullie.
ik was vannacht ook een superschatje vond ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, LB, AdoraBelle als ze hier is, jullie zijn vanavond echt superschatjesAlle lobi van de wereld voor jullie.
Ik wist wel veelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook zoiets volgeschreven, kreeg een lamme arm
Ara en LB heb ik gespot en ik wil bij deze mee de delen dat ik hun ook schatjes vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik sta een 7.2 en met examen erbij nog hogerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NL
ze*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ara en LB heb ik gespot en ik wil bij deze mee de delen dat ik hun ook schatjes vind.
Ik wist alleen het verschil te noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist wel veelalleen een obvious vraag over het Wilhelmus niet
als je 7 juni niet zo vroeg weggaat, betaal ik je kaartje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om naar de bioscoop te gaan, maar het is zo duur. Tien euro of zo?
Ik kon het er niet uithalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wist alleen het verschil te noemenMaar niet waarom het voor de opstand anders over gedacht werd.
kbby ly hvj wntbquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zak je op mijn lijst van schattigste FOK!kers
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kon het er niet uithalendus ik ben over calvinisten (die goed georganiseerd waren) en katholieken gaan lullen
Ik nog lager whahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NL
Jup idd ook in het HAVO! Dacht er net ook al aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kon het er niet uithalendus ik ben over calvinisten (die goed georganiseerd waren) en katholieken gaan lullen
wacht, stond dat ook in het havo examen?
Je hebt me gered vannachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was vannacht ook een superschatje vond ik.
zet de lijst eens hieronder danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zak je op mijn lijst van schattigste FOK!kers
Welke onderwerpen hadden jullie, ook Republiek en VS?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup idd ook in het HAVO! Dacht er net ook al aan
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je 7 juni niet zo vroeg weggaat, betaal ik je kaartje.
yolo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
yolo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom je ontvoerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.
Je komt toch wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.
jij zuipt echt veelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
lobi
ik was vannacht wel dronken hoor, ik ging vanmorgen nog eens teruglezen![]()
Waag het niet.quote:
Als het lukt met alles.quote:
Daarvoor hebben we 1 woord:quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waag het niet.Reis maar gewoon voorbij Utrecht naar het hoge noorden.
[..]
Als het lukt met alles.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
lobi
ik was vannacht wel dronken hoor, ik ging vanmorgen nog eens teruglezen![]()
ok grquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we 1 woord:
studentenleven.
Ga maar eens op kamers en in Grunn wonen, dan zie je wel wat ik bedoel.
Exact ja! Maar jullie hebben volgens mij een net iets uitgebreidere stof. Volgens Jort tenminstequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke onderwerpen hadden jullie, ook Republiek en VS?
Goeden lijst welquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nu snap ik ook dat jullie relatie niet langer door kon gaan
Ligt eraan hoelaat je er bent he. Als je 's middags al dronken aankomt, dan is t wel:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kom trouwens niet nuchter aan bij Etsu he hallo
Ja, kwam ook een beetje van terug in het examen, Erasmus en de Synode van Dordrechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Exact ja! Maar jullie hebben volgens mij een net iets uitgebreidere stof. Volgens Jort tenminste
VA komt pas om half 12 savonds. 1,5 uur nadat het feestje begint.quote:
Om acht uur 's ochtends aan het bierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat je er bent he. Als je 's middags al dronken aankomt, dan is t wel:
Ik kom voordat het feestje begint.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA komt pas om half 12 savonds. Halfuur nadat het feestje begint.
Synode van Dordrecht ken ik nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, kwam ook een beetje van terug in het examen, Erasmus en de Synode van Dordrecht
Wij halen samen VA op en anders hoef ik je uberhaupt nooit van m'n leven te zien en ga ik me met VA klem zuipen, gesnopen?quote:
Ik heb tentamen tot 12 uur, daarna ben je van harte welkom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om acht uur 's ochtends aan het bier
Hoiquote:
Was een godsdienstig conflictquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Synode van Dordrecht ken ik nietHoefden wij dus niet te leren
Dat jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Synode van DordrechtDat was toch met de Gomaristen enzo?
Leuk om te weten: VA kan pas laat en ik alleen vroeg. En jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij halen samen VA op en anders hoef ik je uberhaupt nooit van m'n leven te zien en ga ik me met VA klem zuipen, gesnopen?
Wanneer het toppunt van dronken zijn net over is zeg maar, dat je nog net normaal kan functionerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk om te weten: VA kan pas laat en ik alleen vroeg. En jij?
huh watquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wanneer het toppunt van dronken zijn net over is zeg maar, dat je nog net normaal kan functioneren
Geschiedenis is puur leren vind ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten ook. FUCK GESCHIEDENIS!
/HOERENNEUKENNOOITMEERHETVAKGESCHIEDENISSS
En daarom: @#(*$^F#*(quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geschiedenis is puur leren vind ik
Geen comboquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik ga me niet klemzuipen denk ik maar blowen ofzo, lijkt me veel chiller ivm hangovers enzo
OMG misschien ga ik Arachide eens in RL meetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Regio arnhem, dus als je via nijmegen reist, kom je erlangs
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik ga me niet klemzuipen denk ik maar blowen ofzo, lijkt me veel chiller ivm hangovers enzo
Ja, dat heb ik toch beschreven?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ging over hoe laat je erheen zou willen gaan?
*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Regio arnhem, dus als je via nijmegen reist, kom je erlangs
Tof! Leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*
(grapje)
Is goed
Ik reis al met araquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja gast, ik ben toch nooit dronken. Ik volg het niet.
Snap ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb er echt jaren gedaan om een top te kunnen samenstellen.
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik reis al met ara
maar er is nog genoeg plek
Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.
Op tijd terug gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.
Nee, dat weet ik echt niet. Misschien is dat een draaidag voor school. Aangezien dat een tentamen is, wil ik dat wel gewoon gaan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis
Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis
Eerste doelwit natuurlijk, ik zal voor de gelegenheid van tevoren grote hoeveelheden voedsel verorberenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.
Niet eens Bar le duc?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ezelllllll, als die twee laat komen, dan gaan wij smiddags toch lekker aan Spa blauw
Jep.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet eens Bar le duc?![]()
![]()
Dat andere meisje komt toch ook vroeg?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, samen blowen op de hw van Etsu?
Bin there done that. Hele bioscoop ondergespaaidquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bin there done that. Hele bioscoop ondergespaaid
Moirapoly ahumquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
MAG NIET MODS HEBBEN VORBEELDFUNKSIE!!!!!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Ik heb nooit wiet gekocht, en ben niet van plan om dat te doen. Straks gaat mn reputatie eraan als ze me zien in zo'n coffeeshop
Ja sowieso. Polm graagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, samen blowen op de hw van Etsu?
Nou, hierbij je hw-cadeau.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Ik heb nooit wiet gekocht, en ben niet van plan om dat te doen. Straks gaat mn reputatie eraan als ze me zien in zo'n coffeeshop
Ik 1 keer gehaald. Nog nooit binnengeweest, kwam ik er achter dat ik gewoon kon pinnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Verdomme, weer een soort die ik uit moet zoekenquote:
Zekrrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Examenstress en verdriet wegdrinken natuurlijk
Is hasj, superchilllquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verdomme, weer een soort die ik uit moet zoeken
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Gewoon een andere hasj zoals hiye of gewoon een andere naamquote:
Errr, noem eens wat leuks, ik kom dan de dag ervoor terug van vakantie, dus wees mildquote:
Ik eet mee, als jordy ook mee eetquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell, blijf je wel eten? Ja toch?
IK GA KOKEN![]()
de rest mag ook natuurlijk.
Hoe laat eet jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell, blijf je wel eten? Ja toch?
IK GA KOKEN![]()
de rest mag ook natuurlijk.
Hallo, wie ben je? Hoe oud ben je? Wat kom je hier doen?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
excuseer? wil je een voedselvergiftiging of wat
Jij ben wel de badboy van de vmbo of nie danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef badschaap het volgende:
vmbo wordt echt steeds dommer. Een meisje vraagt heel serieus aan mij over wapp of er in een ei eiwitten zitten![]()
Cuuutequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een andere hasj zoals hiye of gewoon een andere naam
Ik heb 5 keer geblowed laat me
Wat is mildquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Errr, noem eens wat leuks, ik kom dan de dag ervoor terug van vakantie, dus wees mild
Verveling.. & lerendequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallo, wie ben je? Hoe oud ben je? Wat kom je hier doen?
Beetje meer pit in je eerste post hoor..
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij ben wel de badboy van de vmbo of nie dan
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cuuuteik heb dit jaar alleen al vaker dan dat geblowed. Ik ga het niet natellen.
omg, met Ezell in de keuken staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, laat maar. Domme vraag.Maar dat zou wel leuk kunnen zijn. Help ik wel mee, jwt.
Maar roep eens een tijd danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
excuseer? wil je een voedselvergiftiging of wat
Bij deze zal ik hem maar achterwege laten danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg, met Ezell in de keuken staan.
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
Je typte volslank verkeerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.quote:
Hallo verveling, je bent lerende jaar?quote:
Vier uur in Arnhem hommoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.
Gast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekker
Is gewoon een soort hasjquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijk
Ik ben ook klein, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
), dus komt goed.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Paxcon het volgende:
ETSUUUUU
OVER 11 UUR MOGEN WE EEN CIJFER OPHALEN
IK BEN ECHT BANG NU
DENK NIET DTA IK KAN SLAPEN
WAT MOET IK DOENNN?!!!
duuude where is my car?quote:
Ga maar slapen badschaap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
duuude where is my car?
Oja dat vrouwtje wist ook niet wat bonte was is
Ik bedoel Ehmahgawhdd dan ben je gewoon dom
na t feestje gewoon alles nieuw kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga trouwens niet betalen voor alle schade, weet je dat op voorhand
Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik ben benieuwd.
je zei vanmorgen dat je om half 12 wilde ophalen. en nu opeens 11 uur?
Ik heb zelf een kortingskaart, swagquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalen
en 11 uur lukt me niet eens, of ik moet NOG eerder weg
richtlijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.
en laten wij daar toevallig in zitten.
dus je moetkunnen we saampjes ophalen
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kanquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
Arnhem, maar ik heb zelf een kortingskaart, dus voor mij hoef je het niet te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
tja, je bent fokker of je bent het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
autistisch he. gewoon die tijden opvolgen.
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kan
zwolle?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Ik wil meequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Jij komt dan ook uit Limburg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
En dat allemaal voor die Etsu....quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent jaloers dat ze niet voor jou komen.
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
zorg er nou maar voor dat je niet hoeft te werken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
O, dat zou beter zijn. Dan kom ik ook naar Zwolle. Dan hoef ik er niet een uur langer of te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
Je lijkt DV welquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
Psst, Jordy, pssst!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Ik ga je jordij noemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Dat is dopequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goh, dat ken ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat etsu's huis uit elkaar vallen dan
Mijn vriend noemt me arachide als ik te lang over fok praat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.
Maar Ezell heet gewoon Ezellquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Maar ara, maak je geen zorgen. Iedereen heeft wel momenten waarop hij/zij veel praat. Niets vreemds aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je spreekt jor's naam uit als chordieniet als jordie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |