En daarom: @#(*$^F#*(quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geschiedenis is puur leren vind ik
Geen comboquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik ga me niet klemzuipen denk ik maar blowen ofzo, lijkt me veel chiller ivm hangovers enzo
OMG misschien ga ik Arachide eens in RL meetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Regio arnhem, dus als je via nijmegen reist, kom je erlangs
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik ga me niet klemzuipen denk ik maar blowen ofzo, lijkt me veel chiller ivm hangovers enzo
Ja, dat heb ik toch beschreven?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ging over hoe laat je erheen zou willen gaan?
*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Regio arnhem, dus als je via nijmegen reist, kom je erlangs
Tof! Leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*
(grapje)
Is goed
Ik reis al met araquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja gast, ik ben toch nooit dronken. Ik volg het niet.
Snap ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb er echt jaren gedaan om een top te kunnen samenstellen.
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik reis al met ara
maar er is nog genoeg plek
Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.
Op tijd terug gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.
Nee, dat weet ik echt niet. Misschien is dat een draaidag voor school. Aangezien dat een tentamen is, wil ik dat wel gewoon gaan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis
Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis
Eerste doelwit natuurlijk, ik zal voor de gelegenheid van tevoren grote hoeveelheden voedsel verorberenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |