Ja, kwam ook een beetje van terug in het examen, Erasmus en de Synode van Dordrechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Exact ja! Maar jullie hebben volgens mij een net iets uitgebreidere stof. Volgens Jort tenminste
VA komt pas om half 12 savonds. 1,5 uur nadat het feestje begint.quote:
Om acht uur 's ochtends aan het bierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat je er bent he. Als je 's middags al dronken aankomt, dan is t wel:
Ik kom voordat het feestje begint.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA komt pas om half 12 savonds. Halfuur nadat het feestje begint.
Synode van Dordrecht ken ik nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, kwam ook een beetje van terug in het examen, Erasmus en de Synode van Dordrecht
Wij halen samen VA op en anders hoef ik je uberhaupt nooit van m'n leven te zien en ga ik me met VA klem zuipen, gesnopen?quote:
Ik heb tentamen tot 12 uur, daarna ben je van harte welkom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om acht uur 's ochtends aan het bier
Hoiquote:
Was een godsdienstig conflictquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Synode van Dordrecht ken ik nietHoefden wij dus niet te leren
Dat jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Synode van DordrechtDat was toch met de Gomaristen enzo?
Leuk om te weten: VA kan pas laat en ik alleen vroeg. En jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij halen samen VA op en anders hoef ik je uberhaupt nooit van m'n leven te zien en ga ik me met VA klem zuipen, gesnopen?
Wanneer het toppunt van dronken zijn net over is zeg maar, dat je nog net normaal kan functionerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk om te weten: VA kan pas laat en ik alleen vroeg. En jij?
huh watquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wanneer het toppunt van dronken zijn net over is zeg maar, dat je nog net normaal kan functioneren
Geschiedenis is puur leren vind ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten ook. FUCK GESCHIEDENIS!
/HOERENNEUKENNOOITMEERHETVAKGESCHIEDENISSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |