je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.quote:
Hallo verveling, je bent lerende jaar?quote:
Vier uur in Arnhem hommoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.
Gast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekker
Is gewoon een soort hasjquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijk
Ik ben ook klein, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg, met Ezell in de keuken staan.
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Paxcon het volgende:
ETSUUUUU
OVER 11 UUR MOGEN WE EEN CIJFER OPHALEN
IK BEN ECHT BANG NU
DENK NIET DTA IK KAN SLAPEN
WAT MOET IK DOENNN?!!!
duuude where is my car?quote:
Ga maar slapen badschaap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
duuude where is my car?
Oja dat vrouwtje wist ook niet wat bonte was is
Ik bedoel Ehmahgawhdd dan ben je gewoon dom
na t feestje gewoon alles nieuw kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga trouwens niet betalen voor alle schade, weet je dat op voorhand
Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik ben benieuwd.
je zei vanmorgen dat je om half 12 wilde ophalen. en nu opeens 11 uur?
Ik heb zelf een kortingskaart, swagquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalen
en 11 uur lukt me niet eens, of ik moet NOG eerder weg
richtlijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.
en laten wij daar toevallig in zitten.
dus je moetkunnen we saampjes ophalen
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kanquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
Arnhem, maar ik heb zelf een kortingskaart, dus voor mij hoef je het niet te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
tja, je bent fokker of je bent het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
autistisch he. gewoon die tijden opvolgen.
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kan
zwolle?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Ik wil meequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Jij komt dan ook uit Limburg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
En dat allemaal voor die Etsu....quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent jaloers dat ze niet voor jou komen.
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |