Wat is mildquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Errr, noem eens wat leuks, ik kom dan de dag ervoor terug van vakantie, dus wees mild
Verveling.. & lerendequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallo, wie ben je? Hoe oud ben je? Wat kom je hier doen?
Beetje meer pit in je eerste post hoor..
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij ben wel de badboy van de vmbo of nie dan
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cuuuteik heb dit jaar alleen al vaker dan dat geblowed. Ik ga het niet natellen.
omg, met Ezell in de keuken staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, laat maar. Domme vraag.Maar dat zou wel leuk kunnen zijn. Help ik wel mee, jwt.
Maar roep eens een tijd danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
excuseer? wil je een voedselvergiftiging of wat
Bij deze zal ik hem maar achterwege laten danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg, met Ezell in de keuken staan.
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
Je typte volslank verkeerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.quote:
Hallo verveling, je bent lerende jaar?quote:
Vier uur in Arnhem hommoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
je wilt hier om 4 uur zijn, maar je komt niet voor 12 uur je bed uit en het is langer dan 4 uur reizen voor jou? dat is knap.
Gast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekker
Is gewoon een soort hasjquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijk
Ik ben ook klein, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
), dus komt goed.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Paxcon het volgende:
ETSUUUUU
OVER 11 UUR MOGEN WE EEN CIJFER OPHALEN
IK BEN ECHT BANG NU
DENK NIET DTA IK KAN SLAPEN
WAT MOET IK DOENNN?!!!
duuude where is my car?quote:
Ga maar slapen badschaap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
duuude where is my car?
Oja dat vrouwtje wist ook niet wat bonte was is
Ik bedoel Ehmahgawhdd dan ben je gewoon dom
na t feestje gewoon alles nieuw kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga trouwens niet betalen voor alle schade, weet je dat op voorhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |