Verdomme, weer een soort die ik uit moet zoekenquote:
Zekrrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Examenstress en verdriet wegdrinken natuurlijk
Is hasj, superchilllquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verdomme, weer een soort die ik uit moet zoeken
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Ik heb nooit wiet gekocht, en ben niet van plan om dat te doen. Straks gaat mn reputatie eraan als ze me zien in zo'n coffeeshop
Gewoon een andere hasj zoals hiye of gewoon een andere naamquote:
Errr, noem eens wat leuks, ik kom dan de dag ervoor terug van vakantie, dus wees mildquote:
Ik eet mee, als jordy ook mee eetquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell, blijf je wel eten? Ja toch?
IK GA KOKEN![]()
de rest mag ook natuurlijk.
Hoe laat eet jij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell, blijf je wel eten? Ja toch?
IK GA KOKEN![]()
de rest mag ook natuurlijk.
Hallo, wie ben je? Hoe oud ben je? Wat kom je hier doen?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
excuseer? wil je een voedselvergiftiging of wat
Jij ben wel de badboy van de vmbo of nie danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef badschaap het volgende:
vmbo wordt echt steeds dommer. Een meisje vraagt heel serieus aan mij over wapp of er in een ei eiwitten zitten![]()
Cuuutequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een andere hasj zoals hiye of gewoon een andere naam
Ik heb 5 keer geblowed laat me
Wat is mildquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Errr, noem eens wat leuks, ik kom dan de dag ervoor terug van vakantie, dus wees mild
Verveling.. & lerendequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallo, wie ben je? Hoe oud ben je? Wat kom je hier doen?
Beetje meer pit in je eerste post hoor..
havo joh, ben geen toekomstige uitkering trekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij ben wel de badboy van de vmbo of nie dan
Dus is het een hasj soort of een andere naam er voor? Wikipedia is onduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cuuuteik heb dit jaar alleen al vaker dan dat geblowed. Ik ga het niet natellen.
omg, met Ezell in de keuken staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, laat maar. Domme vraag.Maar dat zou wel leuk kunnen zijn. Help ik wel mee, jwt.
Maar roep eens een tijd danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
excuseer? wil je een voedselvergiftiging of wat
Bij deze zal ik hem maar achterwege laten danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg, met Ezell in de keuken staan.
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
Je typte volslank verkeerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg, met Ezell in de keuken staan.
mn keuken is wel klein hoor.gelukkig zijn we allebei slank (inb4 pax & jordy: etsu slank
), dus komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |