quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik ga me niet klemzuipen denk ik maar blowen ofzo, lijkt me veel chiller ivm hangovers enzo

Ja, dat heb ik toch beschreven?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ging over hoe laat je erheen zou willen gaan?

*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Regio arnhem, dus als je via nijmegen reist, kom je erlangs

Tof! Leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*Zoekt Arnhem op op Wikipedia*
(grapje)
Is goed

Ik reis al met araquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja gast, ik ben toch nooit dronken. Ik volg het niet.

Snap ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb er echt jaren gedaan om een top te kunnen samenstellen.

Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik reis al met ara
maar er is nog genoeg plek

Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.

Op tijd terug gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik kan, dan ga ik wel eerder langs Etsu hè? Moet op tijd terug. Dus dat wordt niet samen reizen, lijkt mij.

Nee, dat weet ik echt niet. Misschien is dat een draaidag voor school. Aangezien dat een tentamen is, wil ik dat wel gewoon gaan doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop eens met zeggen of je nog niet zeker weet, want dat doe je wel.

quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis

Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tijd terug gaan
Niet klem zuipen
Niet eindigen op de alcohol afdeling in het ziekenhuis

Eerste doelwit natuurlijk, ik zal voor de gelegenheid van tevoren grote hoeveelheden voedsel verorberenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je maar niet kotst op mn nieuwe bank.

Niet eens Bar le duc?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ezelllllll, als die twee laat komen, dan gaan wij smiddags toch lekker aan Spa blauw

Jep.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet eens Bar le duc?

Dat andere meisje komt toch ook vroeg?

quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, samen blowen op de hw van Etsu?

Bin there done that. Hele bioscoop ondergespaaidquote:

quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bin there done that. Hele bioscoop ondergespaaid

Moirapoly ahumquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
MAG NIET MODS HEBBEN VORBEELDFUNKSIE!!!!!

quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Ik heb nooit wiet gekocht, en ben niet van plan om dat te doen. Straks gaat mn reputatie eraan als ze me zien in zo'n coffeeshop
 net alsof je in de drogisterij staat
 net alsof je in de drogisterij staat 

Ja sowieso. Polm graagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, samen blowen op de hw van Etsu?

Nou, hierbij je hw-cadeau.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen
Ik heb nooit wiet gekocht, en ben niet van plan om dat te doen. Straks gaat mn reputatie eraan als ze me zien in zo'n coffeeshop

Ik 1 keer gehaald. Nog nooit binnengeweest, kwam ik er achter dat ik gewoon kon pinnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
Blowen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |