Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Ik vond die plaatjes altijd zo kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
na*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.
komt natuurlijk omdat ik ijzersterk ben.
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is crewbash krijg ik nu een note van je
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
quote:
Over discipline gesproken ...quote:
Zijn zij grammarnazi's ofwa?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van me
Vriendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot zo ly wjnmk wntbquote:
Tussen 7.6 en 8.6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.
spellchecker dus jaquote:
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt waar. bij de bioscoop. toen we op de auto aan t wachten waren. ik weet t nog goed.
FOK!'en en meteen online wat begrippen opzoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over discipline gesproken ...
... wat ben je aan t doen?
Ja klopt, dat is altijd kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond die plaatjes altijd zo kutAltijd van die kutdingen waar je dan iets achter moet vinden en wat dingen moet symboliseren
Denken dat het zo is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vriend![]()
Dat kwam gewoon doordat je je gewicht erop gooide.
doh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn jullie door mamma gehaald en gebracht?
Geschiedenis had ik 2 en een half uur nodig (7 kantjes volgeschrevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
Ik haat letten op spellingquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Kan me alleen herinneren dat ik je een vuistslag op je dikke bolle gezigt gaf
ik heb een 9 voor spelling gehaald in de 4equote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik haat letten op spellingIk ga echt niet kijken of ik word nou met een D of T in mijn post moet schrijven
Dan zou ik het eerst moeten googlen hoe dat ook alweer zat ook nog
Ik ook zoiets volgeschreven, kreeg een lamme armquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geschiedenis had ik 2 en een half uur nodig (7 kantjes volgeschreven), voor Engels 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |