ik neem youssef en hassim mee g we breke zn beenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor.
wel saampjes, alleen ben ik doodsbang voor etsu
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Ik weet niet of ik nou LB of ara moet verdenken
silence of the lamb :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
Bang zijn voor Etsu is als bang zijn voor een lammetje.
Wij zijn het waard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.
jij bent echt baasquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik neem youssef en hassim mee g we breke zn been
Een abonnement met inzage rechten is nog goedkoperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat word 4,50 dokken want zonder dat te weten kan je niet verder met je leven.
Klopt maar daarvan kan Danny niet op vakantie naar het buitenland heaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een abonnement met inzage rechten is nog goedkoper
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Dat had ik bij engels. Ik heb minimaal een 6. Hoezee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zat dus zo half in slaap te sukkelen onder het geschiedenis examen en ik dacht 'Wow fuck man, dit is best belangrijk, focus Jordy, FOCUS'
Ik vond die plaatjes altijd zo kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
na*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ha, hier hetzelfde! Ik wou echt gaan slapenIk dacht ook fuck it ik ga mooi naar 2 uur weg
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb jordy een keer aan t huilen gemaakt toen we aan t stoeien waren.
komt natuurlijk omdat ik ijzersterk ben.
Ik kies D want Bitterlemon en Rocknijntje houden van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is crewbash krijg ik nu een note van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |