Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik ben benieuwd.
je zei vanmorgen dat je om half 12 wilde ophalen. en nu opeens 11 uur?
Ik heb zelf een kortingskaart, swagquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei dat we het over 11 uur MOGEN ophalen
en 11 uur lukt me niet eens, of ik moet NOG eerder weg
richtlijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
richtlijn is dat A t/m M ofzo van 11 - 11:30 moeten ophalen.
en laten wij daar toevallig in zitten.
dus je moetkunnen we saampjes ophalen
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kanquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ara en jordy? Vanaf welk station reizen jullie samen dan? Kan ik misschien naar jullie toe komen. Ik heb dan ook korting voor als jullie dat nog niet hebben.
Arnhem, maar ik heb zelf een kortingskaart, dus voor mij hoef je het niet te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
tja, je bent fokker of je bent het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
autistisch he. gewoon die tijden opvolgen.
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ara en ik wonen vrij dicht bij elkaar (als ze thuis is) dus ik zou dan misschien ook mee kunnen als ik weet te regelen dat ik vroeg kan
zwolle?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Ik wil meequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Jij komt dan ook uit Limburg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
En dat allemaal voor die Etsu....quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet hier dus vier uur voor reizen he
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent jaloers dat ze niet voor jou komen.
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Nemen we een vierzitsbankje.Maar is dat dan station Arnhem? Dan doe ik er een uur langer over....
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
zorg er nou maar voor dat je niet hoeft te werken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
O, dat zou beter zijn. Dan kom ik ook naar Zwolle. Dan hoef ik er niet een uur langer of te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
Je lijkt DV welquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
Psst, Jordy, pssst!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Ik ga je jordij noemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Dat is dopequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goh, dat ken ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat etsu's huis uit elkaar vallen dan
Mijn vriend noemt me arachide als ik te lang over fok praat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.
Maar Ezell heet gewoon Ezellquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Maar ara, maak je geen zorgen. Iedereen heeft wel momenten waarop hij/zij veel praat. Niets vreemds aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je spreekt jor's naam uit als chordieniet als jordie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |