O, dat zou beter zijn. Dan kom ik ook naar Zwolle. Dan hoef ik er niet een uur langer of te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
Je lijkt DV welquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
Psst, Jordy, pssst!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Ik ga je jordij noemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand met usernames gaat praten krijgt ie een klap op z'n bakkes
Dat is dopequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie vanaf Arnhem naar Zwolle gaan en dan Grunn stap ik gewoon bij jullie in als jullie langs Zutphen komen
Goh, dat ken ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik praat wel echt heel veelen ik spreek over iedereen van wie ik de voornaam hier ken met de voornaam, met usernames praten is kut.
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat etsu's huis uit elkaar vallen dan
Mijn vriend noemt me arachide als ik te lang over fok praat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen jou 'ara' gaan noemen.
Maar Ezell heet gewoon Ezellquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Maar ara, maak je geen zorgen. Iedereen heeft wel momenten waarop hij/zij veel praat. Niets vreemds aan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je spreekt jor's naam uit als chordieniet als jordie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |