Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een 9 voor spelling gehaald in de 4e![]()
wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, LB, AdoraBelle als ze hier is, jullie zijn vanavond echt superschatjesAlle lobi van de wereld voor jullie.
ik was vannacht ook een superschatje vond ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ara, LB, AdoraBelle als ze hier is, jullie zijn vanavond echt superschatjesAlle lobi van de wereld voor jullie.
Ik wist wel veelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook zoiets volgeschreven, kreeg een lamme arm
Ara en LB heb ik gespot en ik wil bij deze mee de delen dat ik hun ook schatjes vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik sta een 7.2 en met examen erbij nog hogerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NL
ze*quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ara en LB heb ik gespot en ik wil bij deze mee de delen dat ik hun ook schatjes vind.
Ik wist alleen het verschil te noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist wel veelalleen een obvious vraag over het Wilhelmus niet
als je 7 juni niet zo vroeg weggaat, betaal ik je kaartje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om naar de bioscoop te gaan, maar het is zo duur. Tien euro of zo?
Ik kon het er niet uithalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wist alleen het verschil te noemenMaar niet waarom het voor de opstand anders over gedacht werd.
kbby ly hvj wntbquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zak je op mijn lijst van schattigste FOK!kers
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kon het er niet uithalendus ik ben over calvinisten (die goed georganiseerd waren) en katholieken gaan lullen
Ik nog lager whahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 5,7 gemiddeld voor NL
Jup idd ook in het HAVO! Dacht er net ook al aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kon het er niet uithalendus ik ben over calvinisten (die goed georganiseerd waren) en katholieken gaan lullen
wacht, stond dat ook in het havo examen?
Je hebt me gered vannachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was vannacht ook een superschatje vond ik.
zet de lijst eens hieronder danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zak je op mijn lijst van schattigste FOK!kers
Welke onderwerpen hadden jullie, ook Republiek en VS?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup idd ook in het HAVO! Dacht er net ook al aan
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je 7 juni niet zo vroeg weggaat, betaal ik je kaartje.
yolo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
yolo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom je ontvoerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.
Je komt toch wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijker is om te weten of ik überhaupt wel kom.
jij zuipt echt veelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
lobi
ik was vannacht wel dronken hoor, ik ging vanmorgen nog eens teruglezen![]()
Waag het niet.quote:
Als het lukt met alles.quote:
Daarvoor hebben we 1 woord:quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waag het niet.Reis maar gewoon voorbij Utrecht naar het hoge noorden.
[..]
Als het lukt met alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |