Zeikmens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als er meerdere mensen in een kamer wonen dan dat er op het contract staat pleeg je fraude
BOETE
20.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
6 Hetero's en een homoseksueel, ik weet niet hoe dat moet als een van ons 'sexy-time' heeft!
Ga lekker bij Etsu intrekken dan als je niet wilt daten met Sebessequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij, krabs, en nodig gaan daten en ik ga chillen en de hele dag slapen
Niemand is hier welkom behalve DV.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga lekker bij Etsu intrekken dan als je niet wilt daten met Sebesse
Hah, maar op papier blijf ik dan gewoon thuis wonen toggggquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als er meerdere mensen in een kamer wonen dan dat er op het contract staat pleeg je fraude
BOETE
Sebesse heeft een vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hoe kom ik dat te wetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon kijken of je bij een andere middelbare school terecht kan!
weer codetaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zeikmens!![]()
Dat zijn mijn 'vrienden' en we hebben een 'feestje'!
Hahaha!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Even een belletje plegen morgenquote:
http://www.duo.nl/particu(...)oming_scholieren.aspquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt, honderd? Dat is wel fijn. Ik was al aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
Dan kruip ik bij jou in okequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Mijn vriend komt zo allemaal pannen brengen, verzameld voor mijn huisje!![]()
![]()
![]()
En hij heeft nog een tweepersoonsbed over, dat komt hem goed uit!
Niet weten wie DV is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Die ga ik ook inpikken, no matter what!
succes babequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
DV = Dromenvangertjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Dromenvangert is DVquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
dat is een meisjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wie is DV![]()
Ssst, rotzak. Ik heb er maar drie, weet je nog. Ik kan niet iedereen aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou door. Iedereen die bij jou komt gaat gevangene worden in jouw machtige tentakels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |