Nee dan moet ik een hoger gemiddelde hebben om naar mijn oude school te gaan. bovendien is die school kut en zit ik met van die kleine sloebers en blagen in een klas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk stom geweest dat je niet gelijk door bent gegaanIs het trouwens geen idee om gewoon op een middelbare school te gaan zitten? Dan is het volgens mij nog gratis ook! Verdien je erop met die tegemoetkoming
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
Daarom gewoon middelbare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
Jij niets, krab deed al 80%, hij dan 20%, ja wat blijft over..? Misschien het eten of een paar drankjes in de kroeg?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
dat is vast als je vwo niet gehaald hebt en je een paar vakken over moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
kijk naar andere opties
Als kind ging ik me verstoppen in de kleedkluisjes in het zwembad. Mijn moeder moest uren zoeken totdat ze het goede kluisje had opengerukt.quote:
Gewoon kijken of je bij een andere middelbare school terecht kan!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dan moet ik een hoger gemiddelde hebben om naar mijn oude school te gaan. bovendien is die school kut en zit ik met van die kleine sloebers en blagen in een klas.
Ja ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is vast als je vwo niet gehaald hebt en je een paar vakken over moet doen
kijk naar andere opties
Ik voel me meer lesbisch dan bi om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomen
6 mensen in 14 m2?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kom ik met supersof bij jou in wonen, mag wel toch?![]()
lesbisch zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voel me meer lesbisch dan bi om eerlijk te zijn.
Ik kom ook. Dus maak er maar 7 van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
6 mensen in 14 m2?
God, enwat als mijn vriend op bezoek komt?
Benieuwd of dat past, 6 mensen in dat kamertje voor een maand ofzo.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Fey. het volgende:
[..]
Haha ja ik begin op mijn 18e nog eens te rebelleren
Als ik bij jou, krabs, en nodig kom wonen gaat 't geheid niet goedkomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Jij niets, krab deed al 80%, hij dan 20%, ja wat blijft over..? Misschien het eten of een paar drankjes in de kroeg?
ik wou eerst ook havo doen, je krijgt ook een tegemoetkoming he, is iets van 100 pmquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal.
Even op de overheidssite kijken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Als kind ging ik me verstoppen in de kleedkluisjes in het zwembad. Mijn moeder moest uren zoeken totdat ze het goede kluisje had opengerukt.
Ik hou van kliene ruimtes!
Schets het scenario even dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
Als ik bij jou, krabs, en nodig kom wonen gaat 't geheid niet goedkomen
Ja maar theoretisch gezien gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je bent biologisch gezien het tegenovergestelde!
Schrappen die vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
6 mensen in 14 m2?
God, enwat als mijn vriend op bezoek komt?
Benieuwd of dat past, 6 mensen in dat kamertje voor een maand ofzo.
Hoe oud ben je?quote:
Echt, honderd? Dat is wel fijn. Ik was al aan het zoeken, maar kan het niet vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou eerst ook havo doen, je krijgt ook een tegemoetkoming he, is iets van 100 pm
klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als er meerdere mensen in een kamer wonen dan dat er op het contract staat pleeg je fraude
BOETE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |