quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]Vergeet niet de vergoeding aan te vragen he! Je bent toch 18? Dan krijg je een tegemoetkoming geloof ik!
Mag ik bij je inkomen wonen? Delen we de kostenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Sebesse het volgende:
[..]
K&W / Hulp bij indelen studentenkamer (14 m2 plus twee schuine wanden)
Jij betaald 80%, plus ik krijg alle privcy als mijn vriend komt zodat wij ongestoord kunnen 'luisteren naar muziek.quote:
Ergens ook wel goed, want dan blijf je zelf gemotiveerd om je best te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn ouders vinden het goed. ik moet het wel zelf betalenEn ook buskosten. FIJN
Jij rebel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef Fey. het volgende:
Hoe eerder ik een kamer/studio heb, hoe beter. Ik wil op mezelf wonen.
Je bent eigenlijk stom geweest dat je niet gelijk door bent gegaanquote:
Drie is wel heel veel in 14 m2! Weet niet of mijn vriend vrolijk er van wordt, maar ja: Als het nodig is!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag ik bij je inkomen wonen? Delen we de kosten
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Jij betaald 80%, plus ik krijg alle privcy als mijn vriend komt zodat wij ongestoord kunnen 'luisteren naar muziek.![]()
Waar jij moet slapen weet ik nog niet... Ach je bent toch een krab, een terrarium met water en zand? Af en toe een burger?
Oh je hebt al een vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Drie is wel heel veel in 14 m2! Weet niet of mijn vriend vrolijk er van wordt, maar ja: Als het nodig is!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh je hebt al een vriendDan ga ik wel bij supersof wonen hooor
Jij hoefde maar 20% te betalen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh je hebt al een vriendDan ga ik wel bij supersof wonen hooor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
VAVO is niet supergoedkoop nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, 1000 euro per vak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |