Mooi heb ik weinig concurrentiequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat, zie je die tentakels niet uit mijn neus kroelen? Ben je de enige hoor.
Niet zijn, we hoeven pas vrijdag weer voor Engels.quote:
Uhm, ik heb morgen biologie en muziek, vrijdag AK en Engels, maar Engels ga ik met TienVingers (flauwe verwijzing) in m'n neus maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niet zijn, we hoeven pas vrijdag weer voor Engels.
En dat betekend dus dat ik dat moet, en dus is er geen wolk aan de hemel!![]()
En toch ben ik je trouw(ste, Etsu!) supporter.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu is sowieso een baas, no matter what.
Maar jij een bazin. gr.
JORDY HOOR JE DAT:quote:
dus je gehaat kan vanaf nu gestopt worden grgrquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu is sowieso een baas, no matter what.
Maar jij een bazin. gr.
Snel, pak je tentakels d'r bij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik krijg het nare gevoel dat je me bespot
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!quote:
je bent wel complexquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!
Tesu, hentai of liever een 'vliegende hollander'?
Ik word bangquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te pakken, die zitten alvast!
Tesu, hentai of liever een 'vliegende hollander'?
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Fey. het volgende:
Zo ik kom me hier ook maar eens melden, na me even te hebben voorgesteld in het voorstel-topic.
Dus ehm.. hoi!
Grappig, misschien is EugeneStapel een betere naam voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dus LB is ruim 1.28 keer zo goed als jij
Hey!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Fey. het volgende:
Zo ik kom me hier ook maar eens melden, na me even te hebben voorgesteld in het voorstel-topic.
Dus ehm.. hoi!
je bent grappig vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grappig, misschien is EugeneStapel een betere naam voor je
Hentai = verkracht worden door tentakels.quote:
doe dat eerste maar, mits jouw tentakelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Hentai = verkracht worden door tentakels.
Vliegende Hollander = Davy Jones= Pirates of the Carriben = 'NO SURVIVORS!' = niet verkrachten, maar gemoord worden!
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
EN WEER DAT GEHOSSELdat moet echt gestopt worden, Toto.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!![]()
We kunnen Toto delen!
Bah! Waarom trouwens dat frons-gezichtje erbij? Is toch lekker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe dat eerste maar, mits jouw tentakels
Oh sorry het spijt me.... mag ik wel blijven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat je een meisje bent, anders was je ook van mij.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik snapte het niet totdat ik 'glitternicht' zag.
bij octo vond ik dat niet fijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Bah! Waarom trouwens dat frons-gezichtje erbij? Is toch lekker?
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Fey. het volgende:
[..]
Oh sorry het spijt me.... mag ik wel blijven?
Hou eens op jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.
Alleen mij. Toto is géén slet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |