http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat je van de 'andere' kant bent!![]()
We kunnen Toto delen!
Oh shit ik was er al bijna ingetuind...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wel. Maar ik wil je waarschuwen voor Toto69, hij probeert iedereen te hosselen hier.
Het is te onduidelijk he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef Fey. het volgende:
En ik snapte hem eerst ook niet tot ik 'glitternicht' las haha
Moet ik een UI met glitters nemen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Het is te onduidelijk he?![]()
Etsu, hinthint!
Een UI van Gordon die in zijn ster genomen wordt door Joling en dan met glitters lijkt me wel voldoende.quote:
Had je gewild.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen probeert mij altijd te hosselen
ik heb scharenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Watm, wie?
Ik heb verdomme tentakels, ik zou echt bang wezen!
Emiel, das een grapje van een topic op FOKquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:21 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Watm, wie?
Ik heb verdomme tentakels, ik zou echt bang wezen!
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maaktquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een UI van Gordon die in zijn ster genomen wordt door Joling en dan met glitters lijkt me wel voldoende.
Maar als Etsu nou een nicht heeft zegt die dan ook dat Etsu haar nicht is :S :S I'm confused :S :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maakt
'Ik ben een nicht."
Dat moet duidelijk genoeg zijn voor ons!
hee wat is jouw emiel adresquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik dacht eerder onder elke post die je nu maakt
'Ik ben een nicht."
Dat moet duidelijk genoeg zijn voor ons!
FF pissen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Tong doet het zo:
blabla poep
Ik doe het voortaan zo:
blablabla poep
Ik ben een nicht.
heb je zin om straks muziek te luisteren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Zit niet steeds zo seksueel toe te spelen, krabs!
Precies!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Tong doet het zo:
blabla poep
Ik doe het voortaan zo:
blablabla poep
Ik ben een nicht.
Ik roep de mods!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je zin om straks muziek te luisteren?
De enige juiste manier om die term te gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |