Je mag de enige nicht zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
Ik vind alles best, zolang ik maar de enige homo ben.
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, alle nieuwelingen die hier komen zijn bi natuurlijk.
altijd vriendelijke jongen jij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoihoe gingen je kamerbezichtigingen?
Dan ben jij niet meer de enige nicht, dus je redenatie klopt niet.quote:
Aah, komt vanzelf dé kamer van je dromen en die krijg je danquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de afgelopen paar keer is het wel voorgekomen
[..]
altijd vriendelijke jongen jij.
goed, 1 kamer heb ik m'n zinnen op gezet maar 7 anderen ookwordt m niet dus
Maak het mij nou niet zo lastig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer de enige nicht, dus je redenatie klopt niet.
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aah, komt vanzelf dé kamer van je dromen en die krijg je dan
Ik heb een banaan. Zien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want een appel en twee bananen.
Je blijft weg uit district Arnhem!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
goed, 1 kamer heb ik m'n zinnen op gezet maar 7 anderen ook wordt m niet dus
Hmm, lekker danquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijndaar wil ik niet in leven dus een no go
en dat ik daar weg blijf!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je blijft weg uit district Arnhem!![]()
Is niet zo vriendelijk![]()
Ik heb geen DM ontvangenquote:
Hospiteren voor een kamer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht dat ik m vanmiddag ging bezichtigen maar het huis blijkt 1 zooi te zijndaar wil ik niet in leven dus een no go
Je lult.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stuur maar want ik zou nog tosti elvis maken en de bananen zijn op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |