Del-Donderbroek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd eens op met pesten jij deldonderdoek.
Deldonderdoekje = Parachutequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Del-Donderbroek?
Het dondert dellen in mijn broek?
Of Deld-onderbroek?
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.quote:
Etsu in het blauw?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.
Goed gedragen is dus geen nicht zijn..?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik ermee ga stoppen want ik sta op het punt om mod te worden en dan moet ik wel goed gedragen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd en ze stemden toe. Jordy verdient een perm. ban en daar ga ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etsu in het blauw?
De dag waarvan ik wist dat hij komen zou.....
De wie van de wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Fey. het volgende:
Ik dacht dat Deldonderbroek hetzelfde als fierlejeppen(?) was.
Probeerde hij Toto ook in te pikken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd en ze stemden toe. Jordy verdient een perm. ban en daar ga ik persoonlijk voor zorgen.
Meid, je wilt niet weten wat Jordy me allemaal geflikt heeft in die 2 jaar tijd. Telkens heb ik het hem vergeven en iedere keer probeert hij mij te naaien, snerende opmerkingen te maken, mij te haten, te stoken en alles. Ik ben klaar met hem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Probeerde hij Toto ook in te pikken?
-Zet zich in de quick-escape-mode-
Hetero.quote:
Naaien, als in..?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, je wilt niet weten wat Jordy me allemaal geflikt heeft in die 2 jaar tijd. Telkens heb ik het hem vergeven en iedere keer probeert hij mij te naaien, snerende opmerkingen te maken, mij te haten, te stoken en alles. Ik ben klaar met hem.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |