Mijn diploma.quote:
De keuze is natuurlijk een beetje subjectief, maar wiskunde A en C zijn over het algemeen gemakkelijker dan wiskunde B en D. C is dan weer makkelijker dan A, over het algemeen.quote:
Hmm ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu.
Kwestie van vertrouwen, daar draait vriendschap ook om. Ik ga toch ook niet hetero meisjes weren omdat ik bang ben dat ze verliefd op mij worden?
Helemaal niet. Heb dat boos nagevraagd, en de school mocht dat blijkbaar zelf beslissenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik faalde altijd in écht mooie thema's erbij bouwenteach me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdat
Heb ook haast geen foto's meer
Bouwde wel bijna alleen in RCT2 want RCT3 vond ik stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel tijd aan besteed, dat spel![]()
Staat in de wet. Dat jouw school daar schijt aan heeft, is hun probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet. Heb dat boos nagevraagd, en de school mocht dat blijkbaar zelf beslissen__!! maar op de vavo is het wel vaak vrijstelling geloof ik
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het nu ook niet meer kunnen, teveel moeite voor niks ditdat
Heb ook haast geen foto's meer
Bouwde wel bijna alleen in RCT2 want RCT3 vond ik stomIk ken die hele begintutorial nog uit m'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was te lui om het aan te vechten, en zo moeilijk was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat in de wet. Dat jouw school daar schijt aan heeft, is hun probleem.
Ja doe maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn diploma.
Daar staat zo:
Combinatiecijfer:
maatschappijleer: Vr
algemene natuurwetenschappen: Vr
profielwerkstuk: 8
dus meteen een 8 voor combinatiecijfer
zal even bron opzoeken voor je
Ow heb echt geen idee meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken die hele begintutorial nog uit m'n kop![]()
Wat is het verschil dan tussen A en C?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De keuze is natuurlijk een beetje subjectief, maar wiskunde A en C zijn over het algemeen gemakkelijker dan wiskunde B en D. C is dan weer makkelijker dan A, over het algemeen.
Nopquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja doe maardan hoef ik dat niet te doen
en maatschappijleer heb ik al afgesloten dus dat hoeft ook niet neem ik aan?
True. Maar alles is mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was te lui om het aan te vechten, en zo moeilijk was het nou ook weer niet
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen A en C?
Ze zijn voor een groot gedeelte hetzelde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen A en C?
Ik zou sof inderdaad A aanraden, tenzij je iets wilt doen waar echt bij lange na geen wiskunde in terug zal komen. Je hebt gewoon wat meer aan A, als je jezelf flink op de proef wilt stellen is er nog wiskunde B natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |