Rollercoaster tycoon was ik juist een paar jaar verslaafd aan en bouwde echt hele achtbanen met thema erbij waar ik soms wel dagen mee bezig wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoof een massamoord en 100 lui laten verzuipen ofzo
beidequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Sof, heb je trouwens Duits of Frans gevolgd op de havo?
Dat valt reuze mee. Er zullen vast jongens zijn die dat denken, maar ze hebben dan last van eigendunk en kunnen meteen een pot op wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon raarVolgens mij heeft iederen hetero jongen dat
Heb idd weleens een stuk gelezen over dat feit. Dat vrouwen dat idd veel minder hebben. Maar volgens mij denkt iedere jongen dat elke homo hem aantrekkelijk vind, wat natuurlijk niet zo is.
US / Userfoto's #300quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Er moet trouwens ergens een topic bestaan op Fok! waar users foto's van zichzelf plaatsen? Waar is dat?! Ik zoek er al een tijd naar!
Ik faalde altijd in écht mooie thema's erbij bouwenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon was ik juist een paar jaar verslaafd aan en bouwde echt hele achtbanen met thema erbij waar ik soms wel dagen mee bezig was
Maar blijven geniale spellen om mensen mee te vermoorden
FOK!Userfoto's in de index. Ergens in het blauwe rijtje waar GC ook instaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Er moet trouwens ergens een topic bestaan op Fok! waar users foto's van zichzelf plaatsen? Waar is dat?! Ik zoek er al een tijd naar!
Jij gaat fappen, dat is óverduidelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Sebesse het volgende:
Aankomende zaterdag in Nieuw-vennep is mooiwark (10 mins fietsen).quote:
Wist de jongen dat in kwestie ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er zullen vast jongens zijn die dat denken, maar ze hebben dan last van eigendunk en kunnen meteen een pot op wat mij betreft.
En ik heb genoeg hetero jongens als vrienden en ze gaan normaal met me om. Ik heb zelfs eens met een hetero in bed geslapen terwijl ik verliefd op hem was, gewoon kwestie van vertrouwen dat ik niks doe.
Hoezo is dat een pluspunt dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is al een groot pluspuntik vind zelf dat het niveau van Frans niet enorm verschilt
Ow das wel cool, beveiligen op de zwarte cross! Ouwehoeren met zatlappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag in Nieuw-vennep is mooiwark (10 mins fietsen).
Maar ik ga niet
Zwarte cross kon ik ook komen beveiligen maar had nog geen idee hoe mijn rooster van andere werkgever eruit ging zien dus kan me niet meer inschrijven
Uhu.quote:
Omdat je op het vwo verplicht een tweede taal erbij moet doen, Duits of Frans, je hebt dan dus een vak extra.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo is dat een pluspunt dan?
En dat is wel heel chillFrans ging op het eind best goed bij mij
Ah oke. Maar ik weet ook al denk ik welke vakken ik neem danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je op het vwo verplicht een tweede taal erbij moet doen, Duits of Frans, je hebt dan dus een vak extra.
Welke wiskunde heb je op de havo gevolgd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik weet ook al denk ik welke vakken ik neem dan
Nederlands, Duits, Frans, Engels, maw, gs, tekenen en wiskunde, maar weet niet welke wiskunde
Geenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke wiskunde heb je op de havo gevolgd?
bij ons was dat steeds info opzoeken over een bepaald onderwerp en dan een presentatie of werkstuk :Squote:
Bij mij totaal nietquote:
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.quote:
whuuuut, waar? En waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je havo hebt gedaan, ben je niet verplicht om ANW en maatschappijleer te volgen. Staat in de wet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |