Je kan niet meer dan proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mij![]()
Ik snap je nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Wat? In de oefenexamens er 98% opgescoord.
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
IddHet lijkt me alleen lastig om als hetero vrienden te zijn met een homo wanneer je niet zeker weet of hij gevoelens voor je heeft.
Nee, zo wordt bambi gezien door Salzman.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, dat is 'ie wel, en oh: Ik dacht hij bijt.
nee :Squote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzo
Nee ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh das mooi klote dan koemt oe pa uut de achterhoek vandoan dan?
Dus dan mag ik het niet zeggen?quote:
oke oke. Even een mail maken.quote:
Ik speel de Sims niet, het enige wat ik doe is er echt bestaande huizen of plattegronden nabouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik met Prom een paar dagen terug ook even op mijn laptop gezet zodat we mensen kunnen opsluiten in de sims enzo
We hebben een architect in ons midden hoor, een tuinarchitect welteverstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik speel de Sims niet, het enige wat ik doe is er echt bestaande huizen of plattegronden nabouwen.
ga naar exa scquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Engels moeilijk vonden, oké.
Mensen die met gelul aankomen als: er zaten veels te moeilijke wetenschappelijke teksten in :Ss
Ten eerste, what the fuck was er wetenschappelijk?Ten tweede,
_!
Terechte klacht. Open een KLB topic over.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Engels moeilijk vonden, oké.
Mensen die met gelul aankomen als: er zaten veels te moeilijke wetenschappelijke teksten in :Ss
Ten eerste, what the fuck was er wetenschappelijk?Ten tweede,
_!
Ja dat is gewoon raarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Hebben lesbiennes dat ook bij jou denk je?
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben een architect in ons midden hoor, een tuinarchitect welteverstaan.
Volgende maand is dat weer héquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ook niet
Maar ken genoeg mensen niet uit de achterhoek die gek zijn op Normaal en bende.
Overbuurman heeft een kentekenplaat met MooiWark op zijn hoedenplank liggen
Of bij zoo tycoon het hok van de beren en leeuwen open makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ik deed altijd bij rollercoaster tycoon, gewoon zo'n verhoging en daar een ventje opzetten met alleen een plee ofzoof een massamoord en 100 lui laten verzuipen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |