quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hun hoofd zit te vol met top 40
quote:Het boek gaat over een jong hertje dat in de bossen opgroeit. Af en toe komen de stadsmensen met hun geweren. De moeder van Bambi wordt op een dag door hen gedood. Zelf weet Bambi te ontkomen, en ontwikkelt zich na een periode van rouw tot ‘koning van het bos’. Bij Salzmann staat Bambi symbool voor de Joodse mens die wordt opgejaagd door nazi’s. In zijn verhaal is de mens een ‘Hij’, een man met wrede eigenschappen, die zich laat omringen door meelopende honden. Hij is de grote gevreesde, in wie wij Adolf Hitler herkennen. Dat ook herten zich aan een halsband laten meevoeren, wordt door Salzmann beschreven als een daad van collaboratie.
Salzmann, zelf Joods, vlucht voor de nazi’s en komt daarbij in geldnood. Op aanraden van de Duitse schrijver Thomas Mann verkoopt hij de rechten op Bambi voor slechts 5000 dollar aan Walt Disney. Die verfilmt het boek, maar doet daarbij iets dat ongekend is: hij ontdoet het dier van alle symbolische kwaliteiten.
Maar je loopt er niet elke dag 100000 berichten over te verkondigen die nergens op slaan, hoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HE ik luister ook one direction.
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden?
Ik vind het wel een beetje vreemd, want hoe kan men weten hoeveel jij hebt gedaan op de havo? Ik weet niet of die cijfers een goed inzicht van jouw capaciteiten zeg maar.
Ik snap wel dat het raar is om terug naar school te gaan hoor, maar ik denk niet dat veel mensen er echt van op kijken
Sterker nog, als je nu naar het hbo gaat ben je waarschijnlijk een van de jongste
ooit gaan we toch dood.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Neeee roken is slecht voor je!
[ afbeelding ]
Jij mag niet eerder dood gaan etsu
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HE ik luister ook one direction.
Jaquote:
in m'n hoofdquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je loopt er niet elke dag 100000 berichten over te verkondigen die nergens op slaan, hoop ik.
Nee heb ik niks aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe gewoon propedeusejaar HAN Arnhem dan
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit gaan we toch dood.
jij drinkt zeker ook geen alcohol?
Dat mag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja
wat moek hiermee
[..]
in m'n hoofd
Tof! Bij ons op het werk werkt ook een homo maar als je hem zo ziet en gewoon praat heb je het denk ik niet meteen door. Tenminste ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoort er niet bij.
Ik vind mezelf niet verwijfd over het algemeen gezien. Maar ik kán wel verwijfd doen. En ik heb ook helemaal niets met verwijfde/vrouwelijke homo's. Daar val ik dan ook niet op.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.
Terechte constatering gr grquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
100% van de mensen die ooit water hebben gedronken, sterft of is al gestorven.
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.quote:
Met hem heb ik dan weer wat minderquote:
Bambi en het aah gevoel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.
Je kan altijd gewoon contact opnemen en het gewoon eens navragen. Desnoods kan je contact opnemen met je oude school, denk dat ze daar ook wel weten hoeveel je deed en hoeveel je kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.rijnijssel.nl/VAVO/vwo/Toelatingseisen
En nee die cijfers geven niks weerik deed niet veel en was blij met een zesje. Had ik achteraf beter anders kunnen aanpakken
Ik was ook de op een na jongste in mijn klas in Utrecht. Was echt kut
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet en na een tijdje gewoon vertel dat ik homo ben, dan vraag ik wel of ze door hadden dat ik homo was. Ze zeiden van niet en dat het niet bij mij te zien is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Tof! Bij ons op het werk werkt ook een homo maar als je hem zo ziet en gewoon praat heb je het denk ik niet meteen door. Tenminste ik niet![]()
Ik ben dus anti-verwijfd-pratende-homo's![]()
Wat een KUT examen was datquote:
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit gaan we toch dood.
jij drinkt zeker ook geen alcohol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |