Ik praat niet verwijfd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
Etsu is een toffe homo!
Homo's zijn hele coole mensen vaak. Humor enzo. Ik vind het alleen jammer als homo's echt enorm maar dan ook echt enorm verwijfd praten.
Dat zeg ik toch? LEZENquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is geen emogif richting Groningen, maar de koosnaampjes voor steden
Die zin is ideaal voor je fobo jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd.Ik praat als een Surinamer.
Maar dit komt in mijn fobo.
hem geen stoel gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV.
Ik DMde gister met Jordy en ik zei 'Grunn.'
Toen ging hij helemaal emogiffen enzo.
Wat vind je daarvan? Hoe pakken we hem terug met HW?
Boeien! Oude school zeg je zelf al daar kom je bij je broertje in de klas en je gaat het daar echt niet leuk vinden. Al jouw vrienden en vriendinnetjes uit jouw tijd zijn allemaal al weg. Dus gewoon 10km verderop! Welke school zit 10km verderop dan?quote:
Vroeger wel geëxperimenteerd, dacht bi/lesbienne te zijn in mijn vroege puberjaren. Ik weet nu 100% dat ik hetero ben, maar ik wil wel oude herinneringen opduiken...quote:
Genoeg die dat niet kennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
natuurlijk, wie dat niet kent
Weet niet, in Nijmegen en Arnhem zitten er wel veelquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Boeien! Oude school zeg je zelf al daar kom je bij je broertje in de klas en je gaat het daar echt niet leuk vinden. Al jouw vrienden en vriendinnetjes uit jouw tijd zijn allemaal al weg. Dus gewoon 10km verderop! Welke school zit 10km verderop dan?
Waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee kan niet want ik heb 6,3 (volgens mij) gehaald gemiddeld op havo en voor een jaar op vavo moet je 7 gemiddeld staan. Als je het in twee jaar wilt doen kan je dat al doen met een havo diploma.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd.Ik praat als een Surinamer.
Maar dit komt in mijn fobo.
J. Bieber, 1D.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hun hoofd zit te vol met top 40
Doe gewoon propedeusejaar HAN Arnhem danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, in Nijmegen en Arnhem zitten er wel veel
Dat hoort er niet bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het is echt bloedirritant als iemand echt elke zin verwijfd praat. Die homo's zijn niet cool. Beetje verwijfd mag best, snap dat dat erbij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |