Die is ook 10 km verderop ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Fey. het volgende:
Mooi Wark - zo geil als een bossie siepels in augustus.
sowieso een bazennummer
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jij bent nu toch 18? En jij bent nu al klaar. Ik ben 18 en ga er nu aan beginnen...
Je ziet dat bij het hbo ook veel meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier zijn ook wel enkele uitschieters hoor, maar ik zie ze niet.
lees t vorig topic even anders door.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzo
Ze zeggen ook echt "dat ik kom" hequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Awww, jongens, ik voel me vereerd!![]()
Vanwege mijn tentakels, onbegrensde schoonheid of het feit dat ik een meisje ben!![]()
![]()
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heenquote:
DV.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heen![]()
grunnegs mooiste accent
Ken je "Normaal" ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja wat moet je ook als je in noord-oost groningen woont in een klein stadje met alleen dorpjes om je heen![]()
grunnegs mooiste accent
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze zeggen ook echt "dat ik kom" he.
En aangezien het jongens zijn is het vooral dat laatste feit denk ik.
Maare... dan is de kans dat ik kom ook 10%.
Nee kan niet want ik heb 6,3 (volgens mij) gehaald gemiddeld op havo en voor een jaar op vavo moet je 7 gemiddeld staan. Als je het in twee jaar wilt doen kan je dat al doen met een havo diploma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je goed gemotiveerd bent en voldoende capaciteiten hebt kun je ook proberen twee jaar vwo in een jaar te doen, op vavo ofzo
Dat is geen emogif richting Groningen, maar de koosnaampjes voor stedenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV.
Ik DMde gister met Jordy en ik zei 'Grunn.'
Toen ging hij helemaal emogiffen enzo.
Wat vind je daarvan? Hoe pakken we hem terug met HW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |