ben ik het leukste dikkertje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
DV is het tofste meisje van heel SC.
dan kom ik.
dan komt de rest.
Ja tochquote:
niks boeienquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
BoeienDan had je maar gelijk door moeten leren
Of naar een andere school gaan
Dank dank dankquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en http://www.ib-groep.nl/za(...)en_deeltijd_vavo.asp
alsof men jou wilt op meetsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden en dat gebeurd bij Sebesse dan is de kans dat ik kom 10%
Andere meets 0,2%
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden en dat gebeurd bij Sebesse dan is de kans dat ik kom 10%
Andere meets 0,3%
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tochIk zou dat echt dom vinden, iemand van 18 in je klas terwijl je 16 bent en dat diegene al eerst op hbo zat en nu opeens bij jou in de klas
[..]
niks boeien
[..]
Dank dank dank
Exact, en daarna mijn pijpskills te laten zien waardoor je met mij gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu is je bedoeling om onze relatie kapot te maken of..?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
Andere meets 0,3%
Awww, jongens, ik voel me vereerd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Andere meets 0,2%
Nee, maar ik zou me dan niet fijn voelen in zo'n klas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?
Wat een schatje ben je ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Exact, en daarna mijn pijpskills te laten zien waardoor je met mij gaat.
Mijn pijp:
[ afbeelding ]
Maar wat dacht je dat wij in de klas hadden dan? Ook VMBO'ers die nu 18,19 of zelfs 20 zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja tochIk zou dat echt dom vinden, iemand van 18 in je klas terwijl je 16 bent en dat diegene al eerst op hbo zat en nu opeens bij jou in de klas
[..]
niks boeien
[..]
Dank dank dank
vanwege je terrarium met water en zand, andere meets overleef ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Awww, jongens, ik voel me vereerd!![]()
Vanwege mijn tentakels, onbegrensde schoonheid of het feit dat ik een meisje ben!![]()
![]()
Ja nou enquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dat wij in de klas hadden dan? Ook VMBO'ers die nu 18,19 of zelfs 20 zijn.
Gaat het daar om?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou me dan niet fijn voelen in zo'n klas.
Je vergeet te zeggen dat ik keihard op m'n bek gingquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy heeft ook eerst HBO gedaan en toen vwo omdat HBO hem niet beviel. Is hij dan dom?
Vooruit dan, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zou niet meer in de sc komen
ben ik het dan?
Verdo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vanwege je terrarium met water en zand, andere meets overleef ik niet
Laat me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat ik keihard op m'n bek ging
Who told you?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Verdo...
Dit is echt een leuke reeks! Ik ga steeds stuk
nooit geweten dat jij mooi wark luisterdequote:
Dondersquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooit geweten dat jij mooi wark luisterde
Sowieso JNG SCquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Verdo...
Dit is echt een leuke reeks! Ik ga steeds stuk
Boks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij mij maakte het trouwens niet zoveel uit, doe dan nu zeven jaar over de middelbare school, maarja, eerst was ik een vroege leerling en nu een late, ofzo
Ja, ik zou dat echt niet willen. Dan doe ik liever vavo, maar dat is zo duur. En bij mijn oude school kan ik geen vwo doen want dan had ik een hoger gemiddelde moeten hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat het daar om?
Ik denk dat je meer moet focussen op wat belangrijker is: in een klas zitten voor 2 jaar en of je fijn bij voelt of niet, of een vwo-diploma waarmee je een stuk verder komt in de toekomst.
Teveel eer, teveel eer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Sowieso JNG SC![]()
Sowieso al die nieuwe users! We hebben zelfs een glitternicht
Etsu
Probeer je die ruzie goed te maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Sowieso JNG SC![]()
Sowieso al die nieuwe users! We hebben zelfs een glitternicht
Etsu
Daarom andere middelbare school!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat echt niet willen. Dan doe ik liever vavo, maar dat is zo duur. En bij mijn oude school kan ik geen vwo doen want dan had ik een hoger gemiddelde moeten hebben.
Op het hbo zat ik tussen mensen van 25quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boks.
Je bent 18 als je met uni begint, is normaal hoor. Toen ik begon, was ik 19 en zat tussen 17/18-jarigen. Je merkt er niets van.
Ja jij bent nu toch 18? En jij bent nu al klaar. Ik ben 18 en ga er nu aan beginnen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij mij maakte het trouwens niet zoveel uit, doe dan nu zeven jaar over de middelbare school, maarja, eerst was ik een vroege leerling en nu een late, ofzo
Juist dan is het toffe muziekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik luister het alleen met vrienden op lompe feestjes
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op het hbo zat ik tussenmensen van 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |