Ik had een 6 vorig jaar gehaaldquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, had voor dat oefenexamen een 7!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.
Oehquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Vroeger wel geëxperimenteerd, dacht bi/lesbienne te zijn in mijn vroege puberjaren. Ik weet nu 100% dat ik hetero ben, maar ik wil wel oude herinneringen opduiken...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond toch
Bambi is niet een door nazi's opgejaagde jood en hij is niks aan het stuk bijten, hij gromt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Je hebt een door nazi-mensen opgejaagde Jood in je ui die op iets aan het stukbijten is. Is dat je het maar weet, maakt het stuk minder 'aah'.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
jordy toen je me ontmoette/leerde kennen, wist je dat ik homo was ofniej?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel maar daar staat dat nooit op dus ik denk dat je daar niet eerder dood van kan gaan. Er staat altijd lekker bruisend drankje op dus is vast gezond toch
Ja, dat is 'ie wel, en oh: Ik dacht hij bijt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bambi is niet een door nazi's opgejaagde jood en hij is niks aan het stuk bijten, hij gromt.
ik zit te twijfelen of dit fobo-waardig is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast je bent zo gay als de nacht
hoezo is de nacht gay? emielquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gast je bent zo gay als de nacht
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan altijd gewoon contact opnemen en het gewoon eens navragen. Desnoods kan je contact opnemen met je oude school, denk dat ze daar ook wel weten hoeveel je deed en hoeveel je kan.
Toen ik op het vwo aankwam had de havo coördinator nog een goed woordje voor me gedaanen mijn gemiddelde punt lag trouwens tussen de 6.5 en 7
Je mentor is een pedofiel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan mijn oude mentor wel eens een mailtje sturen. Hij was altijd wel gek op mij![]()
Iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet en na een tijdje gewoon vertel dat ik homo ben, dan vraag ik wel of ze door hadden dat ik homo was. Ze zeiden van niet en dat het niet bij mij te zien is.
Dus das wel goed dan.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat pas écht een kutexamen was, was het Nederlands vwo examen van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |