quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
http://wetten.overheid.nl(...)01-2011#HoofdstukIII
Artikel 19 lid 4.
Dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
Sof:
http://www.rijksoverheid.(...)sen-havo-en-vwo.html
Het mocht allebei geloof ik, maar ik heb een nieuwe gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
mocht je trouwens je profielwerkstuk van havo overnemen en aanvullen zodat je aan het vwo-niveau voldoet, jordy? of moest je helemaal opnieuw maken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zal voor A gaan want volgens mij is dat bij heel veel opleidingen een eis.
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A gaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze zijn voor een groot gedeelte hetzelde.
A legt meer de nadruk op differentiaalrekening en het omgaan van formules (dat klinkt nu chinees maar is niet zo moeilijk), daarmee kan je allerlei dingen berekenen. Ook zit in A en niet in C het toetsen van hypothesen, iets wat ook vaak terugkomt in vervolgstudies.
ZONDEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het mocht allebei geloof ik, maar ik heb een nieuwe gemaaktTotaal verkloot trouwens (lui)
had een 5
Mag dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
mocht je trouwens je profielwerkstuk van havo overnemen en aanvullen zodat je aan het vwo-niveau voldoet, jordy? of moest je helemaal opnieuw maken?
Ja.quote:
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A ga
Ja klopt, ben gewoon te laat begonnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZONDEEEEEEEEE.
6 voor combinatiecijfer dus?
Ik kan je wel eens wat laten zien van mijn boekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ohja dat zei Etsu ook al. Denk dat ik dan maar voor A ga
Oh chillquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Had op havo over lerarentekortEen 8.
Toen op vwo aangevuld met paar pagina's erbij en paar plaatjes erbij, weer een 8.
jammer jammer jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, ben gewoon te laat begonnen
Een week voordat ik het moest inleveren was ik 7 dagen ziek, dus ik huilen om uitstel, kreeg ik 2 dagen uitstel____!!!! terwijl anderen het 2 maanden later pas hoefde in te leveren
____!!!!!! maarja het lag uiteindelijk aan mezelf
Ja, mijn vader is echt blijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Sprongen je ouders ook een gat in de lucht toen je zei dat je weer naar school gaat?
Hoe ga je dat laten zien danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan je wel eens wat laten zien van mijn boek
Vandaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat besloten?
Ik heb haar overgehaald is het niet fantastisch! Dit voelt als 1 van mijn beste daden in mijn levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat besloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |