is goedquote:
Ik ookquote:
Nee gekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je al verteld dat het door mij kwam
5,9quote:
Ik heb de volgende hoofdstukken in de aanbieding:quote:
netjes toch, *kijkt ff naar de normeringen van andere jaren*, het wordt vast wel voldoende tochquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
LB ER VLIEGT EEN PAARD DOOOOR MIJN KAMEER KAN JE HEM BANNEN HET IS ECHT HEEL GRAPPUGGG HIHIHIAHIS HAHAHAHA
Ja dat wel maarjaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
netjes toch, *kijkt ff naar de normeringen van andere jaren*, het wordt vast wel voldoende toch
Doe maar 11 en 15quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb de volgende hoofdstukken in de aanbieding:
10 - Allerlei functies
11 - Kansverdelingen
12 - Differentiëren
13 - Mathematische statistiek
14 - Algebraïsche vaardigheden
15 - Het toetsen van hypothesen
16 - Toepassingen van de differentiaalrekening
Kies er maar twee, of drie, dan scan ik daar een paar bladzijdes van
Sorry, maar die verhalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com(...)op-havo-examen-frans
ja hoor en dit is dan wel makkelijk
HAHAHA WAT JIJ PRATEN MAN LB KAAN ALLLES MAN ZE IS NU AGTER DAT PAARD AAN HET RENNE HAHAHA IASDF HIHIHIHIHI DIT IS LEUKquote:
waarom moet ik lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
HAHAHA WAT JIJ PRATEN MAN LB KAAN ALLLES MAN ZE IS NU AGTER DAT PAARD AAN HET RENNE HAHAHA IASDF HIHIHIHIHI DIT IS LEUK
Sowieso scholieren.com.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.scholieren.com(...)op-havo-examen-frans
ja hoor en dit is dan wel makkelijk
:S:Squote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
Ik kan niet wachten tot op FOK! van die topics komen: "WO IS TE MOEILIJK TE ACADEMISCH![]()
![]()
"
ik ga lachen.
Nee hoor :Squote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
LB ER VLIEGT EEN PAARD DOOOOR MIJN KAMEER KAN JE HEM BANNEN HET IS ECHT HEEL GRAPPUGGG HIHIHIAHIS HAHAHAHA
Je vergeet de allerbelangrijkste te bedankenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
Etsu, Jordy en de restdankjulliewel voor de informatie enzo
![]()
![]()
Kusje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
Etsu, Jordy en de restdankjulliewel voor de informatie enzo
![]()
![]()
heb ik toch al gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Je vergeet de allerbelangrijkste te bedanken
ik moet echt lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
ik ookquote:
Tijdnoodquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso scholieren.com.Zie ook dit: http://www.scholieren.com(...)dnood-bij-wiskunde-a
Het waren maar 21 vragen.
ik weet dat je dit niet leest maar je bent de eerste mod die een vliegend paard succesvol bantquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
Die hypothesetoetsen he. Ik kon dat echt heel goed en had alles goed op de schoolexamens en in het huiswerk enzo. Ik snapte het en hielp anderen ermee in EXA vorig jaar.
Tot ik zelf op m'n bek ging op het examen en het fout deed.
Nooit van gesnapt hoe dat kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |