quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
Die post leek me wel geschikt met al die zolderkamerdetectives hier...quote:
https://maps.google.nl/ma(...),42.79,,0,14.96&z=17quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die post leek me wel geschikt met al die zolderkamerdetectives hier...
Niet. De schoenen zijn vermist. Men weet dat hij ze had, maar ze zijn nergens aangetroffen (thuis, auto, bij lichaam). Ze missen een deel van een sleepkabel. Niet de hele sleepkabel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef rakotto het volgende:
Op welke videobeelden zijn de schoenen gevonden? En de sleepkabel kan volgens mij in ieder auto gevonden worden.
En wie is achter de schoenen gekomen? Misschien verkocht hij ze wel op de rommelmarkt. Lijkt me stug dat je zomaar ziet van oh schoenen zijn vermist.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. De schoenen zijn vermist. Men weet dat hij ze gat, maar ze zijn nergens aangetroffen (thuis, auto, bij lichaam). Ze missen een deel van een sleepkabel. Niet de hele sleepkabel.
Vader had gewoon schoenen aan toen hij gevonden werd hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Dee69 het volgende:
Huh?
De schoenen die vader heeft gedragen zijn echter niet gevonden. Hij droeg de schoenen op de route van Beek naar Doorn, zoals dit te zien is op video-beelden. De schoenen zijn niet bij vader aangetroffen, ook niet in zijn huis.
oh de meest waanzinnige uit de lucht gegrepen speculaties is allemaal okee maar een vrolijke clown om de boel een beetje op te vrolijken mag dan weer niet...quote:
Hij woonde samen he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
En wie is achter de schoenen gekomen? Misschien verkocht hij ze wel op de rommelmarkt. Lijkt me stug dat je zomaar ziet van oh schoenen zijn vermist.
Mannen hebben maar 3 paar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
En wie is achter de schoenen gekomen? Misschien verkocht hij ze wel op de rommelmarkt. Lijkt me stug dat je zomaar ziet van oh schoenen zijn vermist.
Het was een kutclown en nee ik hoef geen anderequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh de meest waanzinnige uit de lucht gegrepen speculaties is allemaal okee maar een vrolijke clown om de boel een beetje op te vrolijken mag dan weer niet...
Geïnspireerd door jouw post weet ik het opeens, het geld is besteed aan intratuin plantjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...),42.79,,0,14.96&z=17
Dat gaat hem worden, het is voor mij overduidelijk.
Gr gr
nou nou nouquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was een kutclown en nee ik hoef geen andere
Echt, zou iteejert opeens spoorloos verdwijnen zou ik werkelijk geen idee wat voor schoenen hij aan hadquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was een kutclown en nee ik hoef geen andere
Misschien dat hij achteruit door het zand is gelopen met die schoenen om de politie op een dwaalspoor te zettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Dee69 het volgende:
Huh?
De schoenen die vader heeft gedragen zijn echter niet gevonden. Hij droeg de schoenen op de route van Beek naar Doorn, zoals dit te zien is op video-beelden. De schoenen zijn niet bij vader aangetroffen, ook niet in zijn huis.
Staat in het stuk hierboven van Leandra bij de foto van de schoenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vader had gewoon schoenen aan toen hij gevonden werd hoor.
Betraptquote:
Clowns liggen in Zeist ook wat gevoelig op het moment.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die post leek me wel geschikt met al die zolderkamerdetectives hier...
Amsterdam, muts!quote:
Heeft hij er zo veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, zou iteejert opeens spoorloos verdwijnen zou ik werkelijk geen idee wat voor schoenen hij aan had
Alles gegeven ...quote:
Een paar schoenen had hij aan (sneakers). Ander paar is zoek (bergschoenen)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Staat in het stuk hierboven van Leandra bij de foto van de schoenen.
"Schoenen agent? Ja uh... wit. Of zwart. Hij had ook geel/oranje/bruine...ish"quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, zou iteejert opeens spoorloos verdwijnen zou ik werkelijk geen idee wat voor schoenen hij aan had
Café Luxembourg aan het Spui in Amsterdam.quote:
Ze zijn kwijt en zouden sporen kunnen bevatten. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ik snap ook niet zo het belang van die schoenen in het onderzoek.
Vooral dat ishquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef Messina het volgende:
[..]
"Schoenen agent? Ja uh... wit. Of zwart. Hij had ook geel/oranje/bruine...ish"
Ja dat had ik al begrepen, daarom snap ik dat bijschrift niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een paar schoenen had hij aan (sneakers). Ander paar is zoek (bergschoenen)
waarschijnlijk worden die schoenen gevonden op de plek waar de kinderen worden gevondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ik snap ook niet zo het belang van die schoenen in het onderzoek.
Jij gelooft zeker ook dat er ook maar één Dorpsstraat, Kerkstraat, Hoofdstraat, Rijksstraatweg, etc. bestaan in Nederland?quote:
Ja, zet er een camera neer en het lost zich als vanzelf op!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Marenda het volgende:
Snap er echt niks meer van.alles word tegenwoordig door camera,s opgelost en een zo op het oog gewone vader is iedereen te slim af.Kunnen de topcrimineels nog wat van leren.
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Marenda het volgende:
Snap er echt niks meer van.alles word tegenwoordig door camera,s opgelost en een zo op het oog gewone vader is iedereen te slim af.Kunnen de topcrimineels nog wat van leren.
Is die vent van jou homo dat ie meer dan 2 paar schoenen heeft of wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als de Warmoesstraat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Nielsch het volgende:
De Kalverstraat ligt trouwens in Utrecht
Maar wat voor nut hebben camera,s dan als je ze niet mag gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, zet er een camera neer en het lost zich als vanzelf op!
Niet mijn stuk, gewoon de OP, en zo te zien is dat de tekst die van de site van de politie komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Staat in het stuk hierboven van Leandra bij de foto van de schoenen.
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrugquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook dat er ook maar één Dorpsstraat, Kerkstraat, Hoofdstraat, Rijksstraatweg, etc. bestaan in Nederland?
tokkie-alert...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Is die vent van jou homo dat ie meer dan 2 paar schoenen heeft of wat?
Ik heb altijd maar 2 paar. Zomer- en winterschoenen.
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrug![]()
Maar goed, als Jeroennie maar twee of drie paar schoenen had...
Maar hoe kan je zo alles tot in de puntjes als gewoon mens voorbereiden,van een crimineel snap ik dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.
Jep, niemand heeft ook maar enig idee hoe en wat, de politie incluis.quote:
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.quote:
Badslippers? Sloffen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.
Als je mij NU bij mijn lief vandaan trekt en roept: WAT HAD HIJ AAN? Ik zou 't niet weten. Who cares. Ik vind 't boeiender wat eronder zit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.
Misschien is het allemaal niet zo uitbundig voorbereid, maar gewoon geluk + controle telefoon. Want dat hij die heeft uitgezet zal toch zijn om de politie om de tuin te leiden. Ook is het algemeen bekend dat pinnen nagekeken kan worden. Het zijn allemaal kleine dingetjes...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zo alles tot in de puntjes als gewoon mens voorbereiden,van een crimineel snap ik dat.
Hugo Charles is nog een voorbeeld. Ook spoorloos.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.
nee meneer agent de schoenen kan ik helaas niet voor me halen, wel weet ik dat hij borsthaar had, een moedervlek boven zijn navel en zijn kleine teen van zijn linkervoet een beetje naar buiten afweekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je mij NU bij mijn lief vandaan trekt en roept: WAT HAD HIJ AAN? Ik zou 't niet weten. Who cares. Ik vind 't boeiender wat eronder zit.
Gympen, 3 kleuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.
Nee, maar je weet toch wel dat als z'n witte schoenen, sadalen en bergschoenen nog thuis staan, maar z'n nette schoenen en z'n gympen niet, en hij wordt dan met z'n gympen gevonden, dat z'n nette schoenen dan ontbreken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.
Je bent de kast ingedokenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Gympen, 3 kleuren.
Nette schoenen, 3 kleuren.
Instappers 1 x
Wandelschoenen
- twee nette paren voor werk (bruin, zwart)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee... Ik zou een foto willen plaatsen maar dat is wel heel offtopic. Die hier heeft wel 30 paar schoenen. Ik heb minder, zeg maar.quote:
Juist een paar wandelschoenen of bergschoenen vallen wel op, daar heb je vaak maar een paar van, en als die er niet zijn, en je ging naar Luxemburg.... dan zou je er vanuitgaan dat iemand ze bij zich heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrug![]()
Maar goed, als Jeroennie maar twee of drie paar schoenen had...
Ik ben gewoon bang dat ook daar een vergissing mee is gemaakt, misschien heeft ie ze de dag van tevoren ( oké paar dagen) met de zak van Max meegegeven, ik bedoel, er wordt van zoveel dingen uitgegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet toch wel dat als z'n witte schoenen, sadalen en bergschoenen nog thuis staan, maar z'n nette schoenen en z'n gympen niet, en hij wordt dan met z'n gympen gevonden, dat z'n nette schoenen dan ontbreken?
Mijn ex buurman ook nog steeds.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hugo Charles is nog een voorbeeld. Ook spoorloos.
geen witte maat 55?? (met zo'n rode neus....)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
- twee nette paren voor werk (bruin, zwart)
- paar nette casuals voor onder spijkerbroeken
- paar sneakers voor op zondag naar de supermarkt
- paar sportschoenen voor hardlopen
- paar oude schoenen voor het uitgaan
Dat gaat nogal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef webb2012 het volgende:
https://www.facebook.com/zoektochtbeek?fref=ts <-- eigenaar mag weleens cursus nederlands volgen..
Nee dat gebeurd niet, het is een strafrechtelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
Stel, mama van de kids zou zeggen: Politie; Geef alsjeblieft ALLE informatie die jullie hebben vrij. Alles. Inclusief zelfmoordbriefje, etc (even ervan uitgaande dat zijn familie daarmee akkoord zou gaan). Zou dat dan gebeuren denk je?
Er heeft iemand een zwembad in de tuin nu door al het graven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die is gewoon in een paardenstal begraven.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
Stel, mama van de kids zou zeggen: Politie; Geef alsjeblieft ALLE informatie die jullie hebben vrij. Alles. Inclusief zelfmoordbriefje, etc (even ervan uitgaande dat zijn familie daarmee akkoord zou gaan). Zou dat dan gebeuren denk je?
Beter een zwembad in de tuin dan een plas in de hoek van een kamer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er heeft iemand een zwembad in de tuin nu door al het graven.
Het zelfmoordbriefje heeft zij sowieso geen zeggenschap over, dat zou aan zijn ouders of zijn vriendin zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Messina het volgende:
Goed, ik ga eens iets anders doen. Ik hoop echt dat er nieuwe dingen boven water komen, want zoals het nu is gaan die kids niet gevonden worden.
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zelfmoordbriefje heeft zij sowieso geen zeggenschap over, dat zou aan zijn ouders of zijn vriendin zijn.
Ik heb hetzelfde gevoel en ik ga er ook van tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Messina het volgende:
Goed, ik ga eens iets anders doen. Ik hoop echt dat er nieuwe dingen boven water komen, want zoals het nu is gaan die kids niet gevonden worden.
Heb wel een naam gehoord maar weet niet of dat huidige vriendin is of de ex in neerbeekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?
Bij gebrek aan nieuwe aanwijzingen kunnen we die weleens verder gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ene saskia ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Heb wel een naam gehoord maar weet niet of dat huidige vriendin is of de ex in neerbeek
Nee, en dat is maar goed ook. Is niet relevant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Die zullen geen opnames maken denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Deme het volgende:
Kunnen ze hier niks mee: http://www.vid.nl/Camera/list
Die nemen niet op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Deme het volgende:
Kunnen ze hier niks mee: http://www.vid.nl/Camera/list
Geen idee of ze opslaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Die zullen geen opnames maken denk ik.
Nee, ze nemen niet op/slaan de beelden niet op..quote:
Àsl ze al ergens zijn onder gebracht, krijg ik beelden van Dutroux. Ik weet niet wat er beter is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
Ik blijf hopen dat ze ergens ondergebracht zijn.
Politie onderzoek moet opnieuw, wat een prutsers tot nu toe!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad wat een gepruts in dit onderzoek.
Die burgerzoekacties wat geen r...t voorstelt, de politie die loopt te stunten. O my god
Burgeracties stoppen. Lijken wel schooluitjes in bussen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad wat een gepruts in dit onderzoek.
Die burgerzoekacties wat geen r...t voorstelt, de politie die loopt te stunten. O my god
Een vriend of wat dan ook ... maar hoop het voor de kids en de moeder!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Àsl ze al ergens zijn onder gebracht, krijg ik beelden van Dutroux. Ik weet niet wat er beter is.
Woon in dat gebied, maar ga zeker niet de bossen in nu met me kids.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef blanket het volgende:
Wie weet worden ze met pinksterweekend gevonden. Veel mensen op pad of met de boot.
Inderdaad, maar vooral die plekken van de laatste dagen. Ik bescheurde me van het lachen net dat ze op de luxemburgse straat in Geleen gaan zoeken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Burgeracties stoppen. Lijken wel schooluitjes in bussen!
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Woon in dat gebied, maar ga zeker niet de bossen in nu met me kids.
Gisteren was dat. Ik heb het in deze reeks gepostquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee dat snap ikZei een vrijwilliger "zo mooi" vd week. Ik wil wel dat ze gevonden worden...maar ik wil niet dat ik ze vind. Dat zit al tijdje in mijn hoofd.
Ze kunnen de politie beter de politie van het onderzoek halen. Ze bakken er telkens weer niks van. Eén grote komedie show is het, het hele land lacht ze uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
Geef de politie de tijd om fantsoenlijk onderzoek te doen, ipv ook nog steeds moeten te controleren bij die burgerkes
Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren was dat. Ik heb het in deze reeks gepost
Trustequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen!
Vierkante oogjes bijkant. Ik ga maffen. Trusten mensen
Zonder die "burgerkes" (bahbah) zouden die videobeelden nu niet gecorrigeerd zijn (iets wat hier op fok al vrij snel duidelijk werd dat het niet klopte) om maar eens wat te noemen. Daarnaast zegt de politie de burgerinitiatieven te omarmen en hebben ze zelf ook geen flauw benul waar die kinderen kunnen zijn. De tijd om fatsoenlijk onderzoek te doen hebben ze ruimschoots gekregen, en daar is vooralsnog bar weinig uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geef de politie de tijd om fantsoenlijk onderzoek te doen, ipv ook nog steeds moeten te controleren bij die burgerkes
Flikker zelf op zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef kissaa het volgende:
[..]
Mislukte poging om lollig te doen? Flikker op
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Flikker zelf op zeg![]()
Doe normaal, nee dit is cynisch bedoelt, waarom.
Denk na, waar zijn ze nu die zg bekende paragnosten.
Oh, cynisch bedoelD?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Flikker zelf op zeg![]()
Doe normaal, nee dit is cynisch bedoelt, waarom.
Denk na, waar zijn ze nu die zg bekende paragnosten.
Hm duurt wel erg lang, op een beurs heeft men direct resultaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)
Hij (en nog 2 anderen begreep ik) zaten er in de zaak Vaatstra ook falikant naast. Weet zo snel geen vermist persoon c.q. lijk die/dat door een paragnost gevonden is. Jij wel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm duurt wel erg lang, op een beurs heeft men direct resultaat.
Hoe kan dat dan?
Is dat zo?? Hij heeft enkel een berichtje op zijn facebook staan dat ie ermee bezig is maar geloof jij het?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)
Dat account @JulianRubenNL had het er gisteren over:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Hij heeft enkel een berichtje op zijn facebook staan dat ie ermee bezig is maar geloof jij het?
https://www.facebook.com/peter.vanderhurk
Is ondertussen ook al 7dagen terug dat ie dat geplaatst heeft.
Dat account @julianrubennl, vertelt enkel wat ze zien in de media. Daarnaast heb ik nergens een bron gezien die verteld dat er daadwerkelijk paragnosten op de zaak gezet zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat account @JuianRubenNL had het er gisteren over:
Werken paragnosten aan, maar zeggen allemaal iets anders (hoe verrassend he?).
Heb ik of iemand anders ook in deze reeks gepost overigens
Lees jij ergens dat IK ervoor ben om er paragnosten bij te betrekken???quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat account @julianrubennl, vertelt enkel wat ze zien in de media. Daarnaast heb ik nergens een bron gezien die verteld dat er daadwerkelijk paragnosten op de zaak gezet zijn.
Ik zie ook op twitter veel mensen die zich "paragnost" noemen en vertellen ja een donker gat in een bos bij een muur blabla. Allemaal lulkoek.
Je loopt wat achter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben dus toch gerectificeerd. Alleen de tijd zijn ze nu nog aan het uitzoeken, en of het überhaupt de Hyandai is... ???
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben dus toch gerectificeerd. Alleen de tijd zijn ze nu nog aan het uitzoeken, en of het überhaupt de Hyandai is... ???
Owh, en de melding bij de Romeinse Put is ook verwijderd uit het kaartjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Hebben gezegd dat het de Hyundai NIET is op de beelden in Leersum.
Zijn aan het uitzoeken (nogmaals) welke GSM-mast aangestraald werd om 4:16 en waar vader zich dan bevonden kan hebben
Okee, dan blijven er grote ruimten over in de tijd dus. Heb je alleen de Rijnbrug nog om 1 uur 42, en dan vervolgens 4 uur 16 als de gsm weer wordt aangestraald...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en de melding bij de Romeinse Put is ook verwijderd uit het kaartje
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan blijven er grote ruimten over in de tijd dus. Heb je alleen de Rijnbrug nog om 1 uur 42, en dan vervolgens 4 uur 16 als de gsm weer wordt aangestraald...
Ja, okee, en die episodes in Neerbeek, en op de heenweg naar Neerbeek...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 7:50/8:00 dat hij gevonden wordt
Voor zover ik weet wel. Maar die beelden zijn (nog?) niet vrijgegeven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, en die episodes in Neerbeek, en op de heenweg naar Neerbeek...
Ze zijn er toch wel 100% zeker van dat die jongens nog in de auto zaten bij dat tankstation hè....
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Maar die beelden zijn (nog?) niet vrijgegeven.
Ik weet niet beter dan dat de politie altijd heeft gezegd dat één van de jongens voorin zat en één van de jongens achterin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.
Het is ook gewoon een kwestie van : "wil ik mijn beelden wel vrijgeven" Volgens mij is het namelijk verboden om de openbare weg te filmen als particulier zijnde?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat de politie altijd heeft gezegd dat één van de jongens voorin zat en één van de jongens achterin.
Camerabeelden vaak "wazig".
Ja, de resolutie is nu eenmaal niet denderend van die bewakingscamera's idd, zal bij die benzinepomp niet anders zijn...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.
Geldt het terrein van een tankstation als openbare weg? En de camera's (2) bij die TinQ zijn opvallend aan de gevel bevestigd. Ziet iedereen die daar aan komt rijden, langsloopt, langsfietst etcquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kwestie van : "wil ik mijn beelden wel vrijgeven" Volgens mij is het namelijk verboden om de openbare weg te filmen als particulier zijnde?
Stel je hebt het gezochte beeld, krijg je een prent als bedankje
Kost wellicht veel meer schijfruimte?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de resolutie is nu eenmaal niet denderend van die bewakingscamera's idd, zal bij die benzinepomp niet anders zijn...
Overigens gek, een beetje gsm heeft al een veel betere resolutie, de bewakingscamera's blijven daarbij over het algemeen achter... misschien een gat in de markt toch. Zou voor Opsporing verzocht ook beter zijn als ze loepzuivere beelden kunnen produceren...
Dat bedoel ik niet, ik had het over Particuliere beelden. Niet over bewakingscamera's van bedrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geldt het terrein van een tankstation als openbare weg? En de camera's (2) bij die TinQ zijn opvallend aan de gevel bevestigd. Ziet iedereen die daar aan komt rijden, langsloopt, langsfietst etc
Owh, excuus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik had het over Particuliere beelden. Niet over bewakingscamera's van bedrijven.
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kost wellicht veel meer schijfruimte?
Ben een it-leek, dus geen idee![]()
Denk meer dat het probleem is dat de bewakingsapparatuur een beetje duurder is. En voor bedrijven als bijv TinQ heb je het al gauw over 100en locaties om te vervangen. Is een aardig kostenplaatje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...
Het zal iets duurder zijn, maar eh volgens mij niet veel meer, plus de afzet garandeert dat de prijs ook omlaag kan... Wat ik zeg moet denken aan die film van Antonioni, fotograaf maakt een foto en denkt een dode man zien te liggen in een parkje of zo... Maar ja die pixels hè, als hij de boel uitvergroot...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Denk meer dat het probleem is dat de bewakingsapparatuur een beetje duurder is. En voor bedrijven als bijv TinQ heb je het al gauw over 100en locaties om te vervangen. Is een aardig kostenplaatje.
Ja, klopt ja, ik merk wel dat veel dingen waarover hier wordt gesproken de volgende dag effect heeft op het onderzoek...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef webb2012 het volgende:
Ik ben alleen benieuwd waarom ze die GSM waarneming van de kaart gehaald hebben. Dat geeft op dit moment een gat van 6 uur.. Waarin die van alles heeft kunnen doen. Daarnaast lijkt het me handig als ze een keer het tijdstip van overlijden bekend maken. Is dat om half 5 geweest of om half 8?
Zou ook wat duidelijkheid verschaffen, en blijkbaar is het verstandiger om dingen met het publiek te delen aangezien ze in deze zaak fout op fout maken.
De politie zou in het begin van de avond op tv gezegd hebben dat ze die opnieuw aan het bekijken/beoordelen zijn..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef webb2012 het volgende:
Ik ben alleen benieuwd waarom ze die GSM waarneming van de kaart gehaald hebben. Dat geeft op dit moment een gat van 6 uur.. Waarin die van alles heeft kunnen doen. Daarnaast lijkt het me handig als ze een keer het tijdstip van overlijden bekend maken. Is dat om half 5 geweest of om half 8?
Zou ook wat duidelijkheid verschaffen, en blijkbaar is het verstandiger om dingen met het publiek te delen aangezien ze in deze zaak fout op fout maken.
Ja, klopt ook de middenstijl is niet zwart, bij een 4-deurs zijn de twee stijlen in het midden wel zwart... En het achterraam loopt bij een 2-deurs een stukje omhoog, bij een 4-deurs niet...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
Paar topics terug is de auto op de camera uitvergroot en dan zie duidelijk dat het geen 5 deurs is.
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controlerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie zou in het begin van de avond op tv gezegd hebben dat ze die opnieuw aan het bekijken/beoordelen zijn..
Ja, het lijkt nergens op idd, en het geweasel van Jens ook niet in het RTVUtrecht filmpje hierboven...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controleren
Ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet niet wat er exact gemeld is. Ik heb wel tweetst gepost daarover in het vorige topic Of het topic daarvoor. Of dit topic zelfsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controleren
Ik heb het ook nergens gezien / gehoord. Ik weet wel dat het gewoon 1 grote faal is. Zeker omdat ze zo "zorgvuldig" met alle tips om zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet niet wat er exact gemeld is. Ik heb wel tweetst gepost daarover in het vorige topic Of het topic daarvoor. Of dit topic zelfs
Het grootste prutswerk blijft nog de verkeerde volgorde van de camerabeelden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Beelden moeten tot een bepaalde periode opgeslagen worden. Laten we het op 3 weken houden. Als je dan 24/7 filmt (hoge kwaliteit), dan zal je wel een hele grote HDD moeten hebben...is niet te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...
Ik had het over de GSM-aanstraling he? Voor alle duidelijkheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens gezien / gehoord. Ik weet wel dat het gewoon 1 grote faal is. Zeker omdat ze zo "zorgvuldig" met alle tips om zouden gaan.
Je kunt de boel gewoon comprimeren toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beelden moeten tot een bepaalde periode opgeslagen worden. Laten we het op 3 weken houden. Als je dan 24/7 filmt (hoge kwaliteit), dan zal je wel een hele grote HDD moeten hebben...is niet te doen.
Meer installaties meer kosten. Tegenwoordig kan alles, maarja als je dat bij alle beveiligingscamera's moet doen, dan ben je een vermogen kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt de boel gewoon comprimeren toch?
De achtergrond kun je sws sterk comprimeren bij een stationaire camera...
Het is een kostenafweging, volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meer installaties meer kosten. Tegenwoordig kan alles, maarja als je dat bij alle beveiligingscamera's moet doen, dan ben je een vermogen kwijt.
Er is in 2011 zelfs een debat gevoerd hierover als ik het goed heb
Ja, dat zegt hij ook toch?quote:
ik ook.. en dat het een faal is..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over de GSM-aanstraling he? Voor alle duidelijkheid
Nee, hij zegt je bent een vermogen kwijt.quote:
Ik denk dat de evt "faal" 'm er eerder in zit of de bewering dat betreffende GSM-mast aangestraald "kan zijn" vanuit het Doornse Gat klopt, dan of de mast wel klopt oid.quote:
Hij argumenteerde de hele tijd over de kosten, dus ja dat bedoelde hij welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt je bent een vermogen kwijt.
Als het vermogen dat je kwijt bent aan illegale activiteiten kunt terugwinnen door HD kwaliteit camera-opnames van daders, die je zodoende gemakkelijk kunt opsporen en de kosten op hen kan verhalen? Dat zeg ik.
Het zal bij een fritestent niet de moeite van investeren waard zijn, bij andere objecten wel, bijv, een tankstation. Dat zeg ik.
Daarnaast denk ik dat het binnen de technische mogelijkheden ligt om het wrs sws wel tegen geringe kosten te kunnen doen, maar dat vereist nog even wat engineering. Ik denk toch wel dat we spreken over een gat in de markt eigenlijk...
Tijdens onze vriendschap hebben we altijd samsam gedaanquote:
Ik hou onvoorwaardelijk van jou, dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijdens onze vriendschap hebben we altijd samsam gedaan![]()
![]()
Hoi Fles![]()
Jij kunt echt het bloed vanonder de mensen hun nagels halen hè...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij argumenteerde de hele tijd over de kosten, dus ja dat bedoelde hij wel
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt echt het bloed vanonder de mensen hun nagels halen hè....
Dat zegt-ie niet, hij zegt dat het te duur is, moet je beter lezen.
Dat hij nu zegt van niet, is fat chance, want hij komt erin met het kost te veel geld en dat houdt hij vol.
Ryan of Staal? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).
Doe niet zo aangebrand, dat is nergens voor nodig..
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).
Doe niet zo aangebrand, dat is nergens voor nodig..
Ik zou zeggen vertel het die bedrijven, ik denk dat ze je uitlachen;)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.
Nee, dat ligt eraan wat een fabrikant kan aanbieden volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel het die bedrijven, ik denk dat ze je uitlachen;)
Dat klopt (iig een deel van NL)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is iig wel een verhaal wat Nederland bezig houdt.
Uiteraard, als de huidige apparatuur afgeschreven is. En zal ook wel een aantal jaren in beslag nemen om alles te vervangen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan wat een fabrikant kan aanbieden volgens mij.
Het vereist nog wel wat engineering ook, maar toch, ik denk dat dit er op den duur wel zit aan te komen.
maar die beelden in Leersum kan een streep door?quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar die beelden in Leersum kan een streep door?
jupquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar die beelden in Leersum kan een streep door?
zoals iedereen hier en op twitterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Voertuigdeskundige heeft gezegd dat het de auto van vader niet kan zijn.
Als je de kosten via een omweg weer terug kan verdienen, misschien.. (eenvoudiger boeven vangen en dus efficiënter kunnen werken bijv.), maar dat kan blijkbaar niet, daar is echt wel over nagedacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.
Klopt.quote:
Nee. Ze wisten dat hij ze had, maar ze zijn nergens teruggevonden (niet in zijn huis, niet in de auto en niet bij zijn lichaam)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
Ik vraag me ook af wat die bergschoenen te betekenen hebben in dit plaatje. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ie ze verwisseld heeft en in de Rijn gegooid heeft of wat dan ook. Maar waarom is de politie specifiek op zoek naar die dingen? Had ie ze aan in Neerbeek toen ie op de camera gespot werd??
Vragen vragen
Dat en preventie en zoals nu blijkt heb je nog eventueel nevengeschikte positieve gevolgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je de kosten via een omweg weer terug kan verdienen, misschien.. (eenvoudiger boeven vangen en dus efficiënter kunnen werken bijv.), maar dat kan blijkbaar niet, daar is echt wel over nagedacht.
Ja dat is wat ze zeggen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze wisten dat hij ze had, maar ze zijn nergens teruggevonden (niet in zijn huis, niet in de auto en niet bij zijn lichaam)
En jij betwijfelt dat?quote:
Die bergschoenen? Dat kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:11 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Het kan maar zo zijn wat ik eerder zei.. Dat ie ze aanhad in Neerbeek..
Hoe dan ook: hij kan die schoenen ook al veel eerder weggegooid hebben zonder dat zijn vriendin daarvan af wist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bergschoenen? Dat kan. Maar dan hoeven ze nog niet perse op beeld te staan.. Camera's hangen aan de muur van het gebouw achter tankstation. Ligt er aan welke hoek de camera's hebben en aan welke kant één van de tankunits hij stond.
Ik weet niet wanneer de bergschoenen voor het laatst gezien zijn idd (door vriendin, ex, ouders, weetikwie) inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: hij kan die schoenen ook al veel eerder weggegooid hebben zonder dat zijn vriendin daarvan af wist.
Politie is in dit onderzoek veel meer aan het speculeren geweest als het publiek heb ik het idee
Hij kan altijd overdag jerrycans hebben gevuld om bij te tanken of w / e.quote:Volgens de politie blijkt uit motoranalyse van de auto dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.
Staat ook ergens op Twitter (wat de politie er over zei)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef webb2012 het volgende:
Vraag me ook af of ze dit wel juist hebben:
[..]
Hij kan altijd overdag jerrycans hebben gevuld om bij te tanken of w / e.
Hij had immers genoeg tijd blijkbaar om zo'n route af te leggen.
Ik weet overigens niet wat zo'n motor analyse inhoud
Ook geen idee wat dat is,maar ze zullen toch wel iets goed hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:22 schreef webb2012 het volgende:
Vraag me ook af of ze dit wel juist hebben:
[..]
Hij kan altijd overdag jerrycans hebben gevuld om bij te tanken of w / e.
Hij had immers genoeg tijd blijkbaar om zo'n route af te leggen.
Ik weet overigens niet wat zo'n motor analyse inhoud
Mja het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, ben meer benieuwd of er morgen dan wat nieuws uitkomt ( wat wel klopt uiteraardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook ergens op Twitter (wat de politie er over zei)
Maar ik ben beter in actueel speuren dan achteraf![]()
Ik dacht dat een reporter (HvNL of RTV Utrecht, of RTV Utrecht zelf er iets over schreef)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:28 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Mja het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, ben meer benieuwd of er morgen dan wat nieuws uitkomt ( wat wel klopt uiteraard)
twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:48:01@Rkkreeft Er is gekeken naar details van het voertuig, zoals het brandstofverbruik en de actieradius. reageer retweet
Zegt me ook niet zoveelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:48:01@Rkkreeft Er is gekeken naar details van het voertuig, zoals het brandstofverbruik en de actieradius. reageer retweet
.quote:
Haha daarom het is allemaal lekker vaag weer. Maargoed ze weten het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
.
Klinkt ook niet erg technisch (als in: is er wel rekening gehouden met de evt jerrycans van jou?)
Kan er uitgelezen worden wanneer er brandstof in de wagen gedaan is, hoe lang en met welk verbruik de auto heeft gereden en wanneer er evt. weer nieuwe brandstof ingegaan is?
Ik heb een stokoude autozonder boardcomputer ed
Nu het antwoord op mijn vraag graagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:43 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Haha daarom het is allemaal lekker vaag weer. Maargoed ze weten het zelf ook niet.
Als blijkt dat ie eerder op de dag jerrycans met benzine getankt heeft dan kan hij tussen 01:42 en 07:50(mits blijkt dat de GSM waarneming niet klopt) overal geweest zijn..
Geen idee hoe dat werkt ben geen automonteurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu het antwoord op mijn vraag graag![]()
Of weet jij dat ook niet?
Ik ben persoonlijk nog steeds niet voor. Maar als de politie dat wél is, moeten ze dat maar doen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:55 schreef webb2012 het volgende:
wat vind jij hier van: http://www.hartvannederla(...)oekacties-broertjes/ ?
Ik vind het een beetje aandachtstrekkerij, kijk mij eens goed doen blabla.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nog steeds niet voor. Maar als de politie dat wél is, moeten ze dat maar doen...
Deels, en deels willen ze gewoon iets DOEN (om te helpen)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:59 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje aandachtstrekkerij, kijk mij eens goed doen blabla.
Ik heb niet het idee dat ze dit voor de broertjes doen maar meer voor hunzelf (sorry als ik hiermee iemand voor de schenen trap)
Vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:10 schreef webb2012 het volgende:
Ik ga maar eens stoppen met dit onderwerp.. Morgen weer een dag.
Ja dat zijn echt de enige 2 optiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oke 2 opties wat ie met het geld gedaan kan hebben.
1. Hij heeft er jerrycans en benzine voor gekocht
2. Hij heeft er drugs voor gekocht om zijn zoons te drogeren.
En nu ga ik wat nuttigs doen, centje verdienen.
Vreselijk. Mensen verwachten twee jochies aan te treffen die ze een dekentje kunnen geven en een teddybeer, onderwijl een aai over de bol gevend en 'komt wel goed hoor' te mompelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:55 schreef webb2012 het volgende:
wat vind jij hier van: http://www.hartvannederla(...)oekacties-broertjes/ ?
Ik weet er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt de enige 2 opties
Ik zat me al af te vragen of dat de reden was dat de kinderen de achternaam van de moeder hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Je spreekt de achternaam van Jeroen D. uit als de Nis.
bron: twitter.
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef Dee69 het volgende:
Ik vraag me af of de gsm waarnemingen van moeder of vriendin ook zijn nagekeken die nacht?
tsja. Ze waren getrouwd dus de kinderen hadden zijn achternaam wel mogen hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of dat de reden was dat de kinderen de achternaam van de moeder hebben.
Denis.
Hoe?
Denis D-E-N-I-S
Oh, penis met een D
Het zou zomaar kunnen dat hij er vroeger veel mee gepest is en dat z'n kinderen niet wilde aandoen.
Die vriendin had sowieso niet zo'n moeite haar GSM uit te zetten...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.
Maarja, met dat gedoe met die camera begin je daar wel aan te twijfelen.
Ook als je niet getrouwd bent is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Ze waren getrouwd dus de kinderen hadden zijn achternaam wel mogen hebben.
ah, ik dacht dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als je niet getrouwd bent is dat geen probleem.
Mijn jongste heeft ook de achternaam van zijn vader en wij zijn niet getrouwd.
Dan verzinnen ze wel iets anders om je mee te pesten hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dat niet kon.
Ik vind het op zich niet onverstandig om de achternaam te kiezen die minder te gebruiken is voor uitschelden. Vooral kinderen kunnen hard zijn met dat soort dingen.
Het is juist relatief nieuw (01-01-1998) dat je bij een huwelijk of een erkenning voor de naam van de moeder kunt kiezen, voor die tijd werd het automatisch de naam van de vader en hadden alleen kinderen die buiten het huwelijk geboren waren en niet erkend waren de naam van de moeder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dat niet kon.
Ik vind het op zich niet onverstandig om de achternaam te kiezen die minder te gebruiken is voor uitschelden. Vooral kinderen kunnen hard zijn met dat soort dingen.
Daar gaat het niet om, we hebben de jongens de achternaam van de moeder gegeven, ik vroeg me af of gepest worden met zijn naam daar een reden van was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel iets anders om je mee te pesten hoor.
Ik heb zelf een keer meegemaakt hoe de politie een onderzoek aanpakte. Om de haren uit je kop te trekken; zelfs de meest voor de hand liggende dingen werden niet onderzocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.
Maarja, met dat gedoe met de tijd van die camera begin je daar wel aan te twijfelen.
Grappig, ik had er hier nog nooit van gehoord, wellicht heeft de naam z'n oorsprong in jouw omgeving.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef Copycat het volgende:
Hier is het best een veelvoorkomende naam.
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vliegen wel een beetje uit de bocht met dit geanalyseer en gespeculeer hoor.
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeer
Schijnbaar waren ze wel getrouwd dus het was niet omdat ze bang waren voor burgerlijk te worden aangezien.
Maar misschien waren ze wel ultra-hip en gebruikte hij zelfs haar achternaam toen ze getrouwd waren.
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.
Nee natuurlijk niet, ik ken die mensen toch niet. Je kunt erover ouwehoeren wat je wilt, maar ik zie het nut er niet van in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Maar wat is de relevantie daarvan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Het is afwijkend, en het kan onschuldig zijn (in haar familie geen naamdragers bijvoorbeeld en in zijn familie een heleboel), maar het kan bijvoorbeeld ook komen doordat ze nog niet getrouwd waren toen de oudste geboren werd en hij hem wellicht niet wilde erkennen, en dat dat allemaal pas later gebeurd is.quote:
Ja is het ook wel, en eerlijk gezegd verwacht ik de onschuldige variant, maar het blijft een afwijking van de geldende standaard.quote:
Nou ja, dat soort reacties krijg je er dus ook door...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Het is ook mogelijk dat het gewoon niet opviel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Loekie1 het volgende:
Nog steeds is niets bekend of de vader iets gekocht heeft onderweg. Het is natuurlijk mogelijk dat hij zich heeft vermomd.
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Ik heb om dezelfde reden mijn achternaam laten vernederlandsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.
Goh, dat jij mijn speculatie herhaaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.
Weten wij veel, jemig.
Weet ik veel, ik heb niet teruggelezen. Was meer als voorbeeld dat alles mogelijk is, dat het niet boeit, dat we het nooit zullen weten, dat het er niet toe doet.quote:
Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Oeps, niet gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.
How cutequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, niet gekeken
Hoef vanavond niet te koken, dat doet m'n verkering.
Als ze niet begraven zijn ruik je dat al van enkele tientallen meters afstand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Ik hoop niet dat ze door vrijwilligers gevonden worden... trauma....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Waarom Lanaken??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Bayswater het volgende:
Ik hou het nog steeds op de omgeving van Lanaken.
Wat jij zegt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie sommigen nu al dagen speculeren in dit topic.. dat je daar niet gek van wordt joh
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
... Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.quote:
Er is wel een Luxemburgstráát in Geleen maaar daar valt weinig te zoeken hoor. Tenzij ze huiszoekingen gaan doen.quote:Zo zoekt vrijdagavond Burgerinitiatief Beek de omgeving af van de Luxemburglaan in Geleen, dichtbij Neerbeek waar de jongens voor het laatst zijn gezien.
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 meter lang heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.
dat zou wel heel geraffineerd zijn! En ook dom, want de kans dat je gezien wordt op een vakantiepark is groot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.Bedrijf Letzeburg (Luxemburg, zou hij heen gaan) in Leersum ( GSM 4.16) biedt een huisje aan in Lanaken (vlakbij Neerbeek/Park Hoge Kempen).
![]()
Als ze staan wel, liggend zijn ze gewoon zo'n 20 cm hoog en vallen ze al snel niet meer op als ze bedekt zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |