Kost wellicht veel meer schijfruimte?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de resolutie is nu eenmaal niet denderend van die bewakingscamera's idd, zal bij die benzinepomp niet anders zijn...
Overigens gek, een beetje gsm heeft al een veel betere resolutie, de bewakingscamera's blijven daarbij over het algemeen achter... misschien een gat in de markt toch. Zou voor Opsporing verzocht ook beter zijn als ze loepzuivere beelden kunnen produceren...
Dat bedoel ik niet, ik had het over Particuliere beelden. Niet over bewakingscamera's van bedrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geldt het terrein van een tankstation als openbare weg? En de camera's (2) bij die TinQ zijn opvallend aan de gevel bevestigd. Ziet iedereen die daar aan komt rijden, langsloopt, langsfietst etc
Owh, excuus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik had het over Particuliere beelden. Niet over bewakingscamera's van bedrijven.
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kost wellicht veel meer schijfruimte?
Ben een it-leek, dus geen idee![]()
Denk meer dat het probleem is dat de bewakingsapparatuur een beetje duurder is. En voor bedrijven als bijv TinQ heb je het al gauw over 100en locaties om te vervangen. Is een aardig kostenplaatje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...
Het zal iets duurder zijn, maar eh volgens mij niet veel meer, plus de afzet garandeert dat de prijs ook omlaag kan... Wat ik zeg moet denken aan die film van Antonioni, fotograaf maakt een foto en denkt een dode man zien te liggen in een parkje of zo... Maar ja die pixels hè, als hij de boel uitvergroot...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Denk meer dat het probleem is dat de bewakingsapparatuur een beetje duurder is. En voor bedrijven als bijv TinQ heb je het al gauw over 100en locaties om te vervangen. Is een aardig kostenplaatje.
Ja, klopt ja, ik merk wel dat veel dingen waarover hier wordt gesproken de volgende dag effect heeft op het onderzoek...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef webb2012 het volgende:
Ik ben alleen benieuwd waarom ze die GSM waarneming van de kaart gehaald hebben. Dat geeft op dit moment een gat van 6 uur.. Waarin die van alles heeft kunnen doen. Daarnaast lijkt het me handig als ze een keer het tijdstip van overlijden bekend maken. Is dat om half 5 geweest of om half 8?
Zou ook wat duidelijkheid verschaffen, en blijkbaar is het verstandiger om dingen met het publiek te delen aangezien ze in deze zaak fout op fout maken.
De politie zou in het begin van de avond op tv gezegd hebben dat ze die opnieuw aan het bekijken/beoordelen zijn..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef webb2012 het volgende:
Ik ben alleen benieuwd waarom ze die GSM waarneming van de kaart gehaald hebben. Dat geeft op dit moment een gat van 6 uur.. Waarin die van alles heeft kunnen doen. Daarnaast lijkt het me handig als ze een keer het tijdstip van overlijden bekend maken. Is dat om half 5 geweest of om half 8?
Zou ook wat duidelijkheid verschaffen, en blijkbaar is het verstandiger om dingen met het publiek te delen aangezien ze in deze zaak fout op fout maken.
Ja, klopt ook de middenstijl is niet zwart, bij een 4-deurs zijn de twee stijlen in het midden wel zwart... En het achterraam loopt bij een 2-deurs een stukje omhoog, bij een 4-deurs niet...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:21 schreef sig000 het volgende:
Paar topics terug is de auto op de camera uitvergroot en dan zie duidelijk dat het geen 5 deurs is.
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controlerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie zou in het begin van de avond op tv gezegd hebben dat ze die opnieuw aan het bekijken/beoordelen zijn..
Ja, het lijkt nergens op idd, en het geweasel van Jens ook niet in het RTVUtrecht filmpje hierboven...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controleren
Ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet niet wat er exact gemeld is. Ik heb wel tweetst gepost daarover in het vorige topic Of het topic daarvoor. Of dit topic zelfsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hmm oke dus daar zijn ze ook niet zeker van.. Net als met de auto.. Ik vind het eerlijk gezegd prutswerk. Eerst naar buiten brengen en later pas controleren
Ik heb het ook nergens gezien / gehoord. Ik weet wel dat het gewoon 1 grote faal is. Zeker omdat ze zo "zorgvuldig" met alle tips om zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet niet wat er exact gemeld is. Ik heb wel tweetst gepost daarover in het vorige topic Of het topic daarvoor. Of dit topic zelfs
Het grootste prutswerk blijft nog de verkeerde volgorde van de camerabeelden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Beelden moeten tot een bepaalde periode opgeslagen worden. Laten we het op 3 weken houden. Als je dan 24/7 filmt (hoge kwaliteit), dan zal je wel een hele grote HDD moeten hebben...is niet te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schijfruimte kost ook geen drol meer hoor...
Ik had het over de GSM-aanstraling he? Voor alle duidelijkheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens gezien / gehoord. Ik weet wel dat het gewoon 1 grote faal is. Zeker omdat ze zo "zorgvuldig" met alle tips om zouden gaan.
Je kunt de boel gewoon comprimeren toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beelden moeten tot een bepaalde periode opgeslagen worden. Laten we het op 3 weken houden. Als je dan 24/7 filmt (hoge kwaliteit), dan zal je wel een hele grote HDD moeten hebben...is niet te doen.
Meer installaties meer kosten. Tegenwoordig kan alles, maarja als je dat bij alle beveiligingscamera's moet doen, dan ben je een vermogen kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt de boel gewoon comprimeren toch?
De achtergrond kun je sws sterk comprimeren bij een stationaire camera...
Het is een kostenafweging, volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meer installaties meer kosten. Tegenwoordig kan alles, maarja als je dat bij alle beveiligingscamera's moet doen, dan ben je een vermogen kwijt.
Er is in 2011 zelfs een debat gevoerd hierover als ik het goed heb
Ja, dat zegt hij ook toch?quote:
ik ook.. en dat het een faal is..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over de GSM-aanstraling he? Voor alle duidelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |