Flikker zelf op zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef kissaa het volgende:
[..]
Mislukte poging om lollig te doen? Flikker op
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Flikker zelf op zeg![]()
Doe normaal, nee dit is cynisch bedoelt, waarom.
Denk na, waar zijn ze nu die zg bekende paragnosten.
Oh, cynisch bedoelD?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Flikker zelf op zeg![]()
Doe normaal, nee dit is cynisch bedoelt, waarom.
Denk na, waar zijn ze nu die zg bekende paragnosten.
Hm duurt wel erg lang, op een beurs heeft men direct resultaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)
Hij (en nog 2 anderen begreep ik) zaten er in de zaak Vaatstra ook falikant naast. Weet zo snel geen vermist persoon c.q. lijk die/dat door een paragnost gevonden is. Jij wel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm duurt wel erg lang, op een beurs heeft men direct resultaat.
Hoe kan dat dan?
Is dat zo?? Hij heeft enkel een berichtje op zijn facebook staan dat ie ermee bezig is maar geloof jij het?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die werken helaas wél aan de zaak. O.a. Peter van den Hurk (of zoiets)
Dat account @JulianRubenNL had het er gisteren over:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Hij heeft enkel een berichtje op zijn facebook staan dat ie ermee bezig is maar geloof jij het?
https://www.facebook.com/peter.vanderhurk
Is ondertussen ook al 7dagen terug dat ie dat geplaatst heeft.
Dat account @julianrubennl, vertelt enkel wat ze zien in de media. Daarnaast heb ik nergens een bron gezien die verteld dat er daadwerkelijk paragnosten op de zaak gezet zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat account @JuianRubenNL had het er gisteren over:
Werken paragnosten aan, maar zeggen allemaal iets anders (hoe verrassend he?).
Heb ik of iemand anders ook in deze reeks gepost overigens
Lees jij ergens dat IK ervoor ben om er paragnosten bij te betrekken???quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat account @julianrubennl, vertelt enkel wat ze zien in de media. Daarnaast heb ik nergens een bron gezien die verteld dat er daadwerkelijk paragnosten op de zaak gezet zijn.
Ik zie ook op twitter veel mensen die zich "paragnost" noemen en vertellen ja een donker gat in een bos bij een muur blabla. Allemaal lulkoek.
Je loopt wat achter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben dus toch gerectificeerd. Alleen de tijd zijn ze nu nog aan het uitzoeken, en of het überhaupt de Hyandai is... ???
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben dus toch gerectificeerd. Alleen de tijd zijn ze nu nog aan het uitzoeken, en of het überhaupt de Hyandai is... ???
Owh, en de melding bij de Romeinse Put is ook verwijderd uit het kaartjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Hebben gezegd dat het de Hyundai NIET is op de beelden in Leersum.
Zijn aan het uitzoeken (nogmaals) welke GSM-mast aangestraald werd om 4:16 en waar vader zich dan bevonden kan hebben
Okee, dan blijven er grote ruimten over in de tijd dus. Heb je alleen de Rijnbrug nog om 1 uur 42, en dan vervolgens 4 uur 16 als de gsm weer wordt aangestraald...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en de melding bij de Romeinse Put is ook verwijderd uit het kaartje
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan blijven er grote ruimten over in de tijd dus. Heb je alleen de Rijnbrug nog om 1 uur 42, en dan vervolgens 4 uur 16 als de gsm weer wordt aangestraald...
Ja, okee, en die episodes in Neerbeek, en op de heenweg naar Neerbeek...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 7:50/8:00 dat hij gevonden wordt
Voor zover ik weet wel. Maar die beelden zijn (nog?) niet vrijgegeven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, en die episodes in Neerbeek, en op de heenweg naar Neerbeek...
Ze zijn er toch wel 100% zeker van dat die jongens nog in de auto zaten bij dat tankstation hè....
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Maar die beelden zijn (nog?) niet vrijgegeven.
Ik weet niet beter dan dat de politie altijd heeft gezegd dat één van de jongens voorin zat en één van de jongens achterin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.
Het is ook gewoon een kwestie van : "wil ik mijn beelden wel vrijgeven" Volgens mij is het namelijk verboden om de openbare weg te filmen als particulier zijnde?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat de politie altijd heeft gezegd dat één van de jongens voorin zat en één van de jongens achterin.
Camerabeelden vaak "wazig".
Ja, de resolutie is nu eenmaal niet denderend van die bewakingscamera's idd, zal bij die benzinepomp niet anders zijn...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn net zo wazig als de laatste vermoed ik, want in eerste instantie dachten ze dat ze er niet in zaten.
Geldt het terrein van een tankstation als openbare weg? En de camera's (2) bij die TinQ zijn opvallend aan de gevel bevestigd. Ziet iedereen die daar aan komt rijden, langsloopt, langsfietst etcquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kwestie van : "wil ik mijn beelden wel vrijgeven" Volgens mij is het namelijk verboden om de openbare weg te filmen als particulier zijnde?
Stel je hebt het gezochte beeld, krijg je een prent als bedankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |