Vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:10 schreef webb2012 het volgende:
Ik ga maar eens stoppen met dit onderwerp.. Morgen weer een dag.
Ja dat zijn echt de enige 2 optiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
Oke 2 opties wat ie met het geld gedaan kan hebben.
1. Hij heeft er jerrycans en benzine voor gekocht
2. Hij heeft er drugs voor gekocht om zijn zoons te drogeren.
En nu ga ik wat nuttigs doen, centje verdienen.
Vreselijk. Mensen verwachten twee jochies aan te treffen die ze een dekentje kunnen geven en een teddybeer, onderwijl een aai over de bol gevend en 'komt wel goed hoor' te mompelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:55 schreef webb2012 het volgende:
wat vind jij hier van: http://www.hartvannederla(...)oekacties-broertjes/ ?
Ik weet er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt de enige 2 opties
Ik zat me al af te vragen of dat de reden was dat de kinderen de achternaam van de moeder hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Je spreekt de achternaam van Jeroen D. uit als de Nis.
bron: twitter.
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef Dee69 het volgende:
Ik vraag me af of de gsm waarnemingen van moeder of vriendin ook zijn nagekeken die nacht?
tsja. Ze waren getrouwd dus de kinderen hadden zijn achternaam wel mogen hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of dat de reden was dat de kinderen de achternaam van de moeder hebben.
Denis.
Hoe?
Denis D-E-N-I-S
Oh, penis met een D
Het zou zomaar kunnen dat hij er vroeger veel mee gepest is en dat z'n kinderen niet wilde aandoen.
Die vriendin had sowieso niet zo'n moeite haar GSM uit te zetten...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.
Maarja, met dat gedoe met die camera begin je daar wel aan te twijfelen.
Ook als je niet getrouwd bent is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Ze waren getrouwd dus de kinderen hadden zijn achternaam wel mogen hebben.
ah, ik dacht dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als je niet getrouwd bent is dat geen probleem.
Mijn jongste heeft ook de achternaam van zijn vader en wij zijn niet getrouwd.
Dan verzinnen ze wel iets anders om je mee te pesten hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dat niet kon.
Ik vind het op zich niet onverstandig om de achternaam te kiezen die minder te gebruiken is voor uitschelden. Vooral kinderen kunnen hard zijn met dat soort dingen.
Het is juist relatief nieuw (01-01-1998) dat je bij een huwelijk of een erkenning voor de naam van de moeder kunt kiezen, voor die tijd werd het automatisch de naam van de vader en hadden alleen kinderen die buiten het huwelijk geboren waren en niet erkend waren de naam van de moeder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat dat niet kon.
Ik vind het op zich niet onverstandig om de achternaam te kiezen die minder te gebruiken is voor uitschelden. Vooral kinderen kunnen hard zijn met dat soort dingen.
Daar gaat het niet om, we hebben de jongens de achternaam van de moeder gegeven, ik vroeg me af of gepest worden met zijn naam daar een reden van was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel iets anders om je mee te pesten hoor.
Ik heb zelf een keer meegemaakt hoe de politie een onderzoek aanpakte. Om de haren uit je kop te trekken; zelfs de meest voor de hand liggende dingen werden niet onderzocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze het professioneel hebben aangepakt hebben ze alles onderzocht.
Maarja, met dat gedoe met de tijd van die camera begin je daar wel aan te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |