Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Oeps, niet gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.
How cutequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, niet gekeken
Hoef vanavond niet te koken, dat doet m'n verkering.
Als ze niet begraven zijn ruik je dat al van enkele tientallen meters afstand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Ik hoop niet dat ze door vrijwilligers gevonden worden... trauma....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Waarom Lanaken??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Bayswater het volgende:
Ik hou het nog steeds op de omgeving van Lanaken.
Wat jij zegt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie sommigen nu al dagen speculeren in dit topic.. dat je daar niet gek van wordt joh
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
... Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.quote:
Er is wel een Luxemburgstráát in Geleen maaar daar valt weinig te zoeken hoor. Tenzij ze huiszoekingen gaan doen.quote:Zo zoekt vrijdagavond Burgerinitiatief Beek de omgeving af van de Luxemburglaan in Geleen, dichtbij Neerbeek waar de jongens voor het laatst zijn gezien.
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 meter lang heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.
dat zou wel heel geraffineerd zijn! En ook dom, want de kans dat je gezien wordt op een vakantiepark is groot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.Bedrijf Letzeburg (Luxemburg, zou hij heen gaan) in Leersum ( GSM 4.16) biedt een huisje aan in Lanaken (vlakbij Neerbeek/Park Hoge Kempen).
![]()
Als ze staan wel, liggend zijn ze gewoon zo'n 20 cm hoog en vallen ze al snel niet meer op als ze bedekt zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |