Grappig, ik had er hier nog nooit van gehoord, wellicht heeft de naam z'n oorsprong in jouw omgeving.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef Copycat het volgende:
Hier is het best een veelvoorkomende naam.
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vliegen wel een beetje uit de bocht met dit geanalyseer en gespeculeer hoor.
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeer
Schijnbaar waren ze wel getrouwd dus het was niet omdat ze bang waren voor burgerlijk te worden aangezien.
Maar misschien waren ze wel ultra-hip en gebruikte hij zelfs haar achternaam toen ze getrouwd waren.
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.
Nee natuurlijk niet, ik ken die mensen toch niet. Je kunt erover ouwehoeren wat je wilt, maar ik zie het nut er niet van in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Maar wat is de relevantie daarvan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Het is afwijkend, en het kan onschuldig zijn (in haar familie geen naamdragers bijvoorbeeld en in zijn familie een heleboel), maar het kan bijvoorbeeld ook komen doordat ze nog niet getrouwd waren toen de oudste geboren werd en hij hem wellicht niet wilde erkennen, en dat dat allemaal pas later gebeurd is.quote:
Ja is het ook wel, en eerlijk gezegd verwacht ik de onschuldige variant, maar het blijft een afwijking van de geldende standaard.quote:
Nou ja, dat soort reacties krijg je er dus ook door...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Het is ook mogelijk dat het gewoon niet opviel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Loekie1 het volgende:
Nog steeds is niets bekend of de vader iets gekocht heeft onderweg. Het is natuurlijk mogelijk dat hij zich heeft vermomd.
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Ik heb om dezelfde reden mijn achternaam laten vernederlandsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.
Goh, dat jij mijn speculatie herhaaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.
Weten wij veel, jemig.
Weet ik veel, ik heb niet teruggelezen. Was meer als voorbeeld dat alles mogelijk is, dat het niet boeit, dat we het nooit zullen weten, dat het er niet toe doet.quote:
Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Oeps, niet gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel in de ballenbak van de McDonalds waar je van de week geweest bent. Vanavond weer zeker? Je zal waarschijnlijk nog steeds weinig tijd voor de piepers hebben natuurlijk.
How cutequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, niet gekeken
Hoef vanavond niet te koken, dat doet m'n verkering.
Als ze niet begraven zijn ruik je dat al van enkele tientallen meters afstand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Ik hoop niet dat ze door vrijwilligers gevonden worden... trauma....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef SteelDogg het volgende:
De grote vraag is of je wilt dat de kinderen nu gevonden worden (door de vrijwilligers) nu 't al een tijdje is dat ze dood zijn.. als ze niet begraven zijn blijft er niet veel van over
Waarom Lanaken??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Bayswater het volgende:
Ik hou het nog steeds op de omgeving van Lanaken.
Wat jij zegt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie sommigen nu al dagen speculeren in dit topic.. dat je daar niet gek van wordt joh
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
... Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.quote:
Er is wel een Luxemburgstráát in Geleen maaar daar valt weinig te zoeken hoor. Tenzij ze huiszoekingen gaan doen.quote:Zo zoekt vrijdagavond Burgerinitiatief Beek de omgeving af van de Luxemburglaan in Geleen, dichtbij Neerbeek waar de jongens voor het laatst zijn gezien.
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 meter lang heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.
dat zou wel heel geraffineerd zijn! En ook dom, want de kans dat je gezien wordt op een vakantiepark is groot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb te veel de film Usuals Suspects gezien.Bedrijf Letzeburg (Luxemburg, zou hij heen gaan) in Leersum ( GSM 4.16) biedt een huisje aan in Lanaken (vlakbij Neerbeek/Park Hoge Kempen).
![]()
Als ze staan wel, liggend zijn ze gewoon zo'n 20 cm hoog en vallen ze al snel niet meer op als ze bedekt zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Furdinand het volgende:
Uit de op
[..]
Je zou zeggen dat ze dan makkelijk te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |