Grappig, ik had er hier nog nooit van gehoord, wellicht heeft de naam z'n oorsprong in jouw omgeving.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef Copycat het volgende:
Hier is het best een veelvoorkomende naam.
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vliegen wel een beetje uit de bocht met dit geanalyseer en gespeculeer hoor.
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja foei, je vraagt je iets af wat duidelijk anders is dan de kleinburgerlijke standaard en dat is gelijk uit de bocht vliegen met gespeculeer
Schijnbaar waren ze wel getrouwd dus het was niet omdat ze bang waren voor burgerlijk te worden aangezien.
Maar misschien waren ze wel ultra-hip en gebruikte hij zelfs haar achternaam toen ze getrouwd waren.
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja foei, iemand spreekt je tegen, oh my.
Nee natuurlijk niet, ik ken die mensen toch niet. Je kunt erover ouwehoeren wat je wilt, maar ik zie het nut er niet van in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Maar wat is de relevantie daarvan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom ze de naam van de moeder hadden?
Duidelijk.
Het is afwijkend, en het kan onschuldig zijn (in haar familie geen naamdragers bijvoorbeeld en in zijn familie een heleboel), maar het kan bijvoorbeeld ook komen doordat ze nog niet getrouwd waren toen de oudste geboren werd en hij hem wellicht niet wilde erkennen, en dat dat allemaal pas later gebeurd is.quote:
Ja is het ook wel, en eerlijk gezegd verwacht ik de onschuldige variant, maar het blijft een afwijking van de geldende standaard.quote:
Nou ja, dat soort reacties krijg je er dus ook door...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Dat Denis Penis kan ik goed inkomen overigens, als argument door haar gebruikt om haar naam aan de kinderen te geven. Kan je gelijk zien wie de broek aan had tijdens het huwelijk want een normale vent wil gewoon zijn achternaam geven aan zijn kinderen.
Het is ook mogelijk dat het gewoon niet opviel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Loekie1 het volgende:
Nog steeds is niets bekend of de vader iets gekocht heeft onderweg. Het is natuurlijk mogelijk dat hij zich heeft vermomd.
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met de achternaam Denis, dus identiek, en dat spreek je uit als de naam Denise.
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Ik heb om dezelfde reden mijn achternaam laten vernederlandsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook een argument, 100 keer de vraag hoe spel je dat of hoe spreek je dat uit? Doe maar van der Schuit, schrijft iedereen gelijk goed.
Nou, misschien moeten we de oorspong van de naam maar zoeken dan, de kijken of daar een Luxemburgstraat is, het liefst een waar ook nog een kuil vol rozenstruiken is, want geen roos zonder doorn(s), en dan was het allemaal een hint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is een Belgische, dus ik dacht dat Denis eerder een Belgische achternaam was.
Goh, dat jij mijn speculatie herhaaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze heeft verder geen broers en kon op deze manier de familienaam voortzetten.
Weten wij veel, jemig.
Weet ik veel, ik heb niet teruggelezen. Was meer als voorbeeld dat alles mogelijk is, dat het niet boeit, dat we het nooit zullen weten, dat het er niet toe doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |