Ene saskia ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Heb wel een naam gehoord maar weet niet of dat huidige vriendin is of de ex in neerbeek
Nee, en dat is maar goed ook. Is niet relevant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?
Die zullen geen opnames maken denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Deme het volgende:
Kunnen ze hier niks mee: http://www.vid.nl/Camera/list
Die nemen niet op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Deme het volgende:
Kunnen ze hier niks mee: http://www.vid.nl/Camera/list
Geen idee of ze opslaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Die zullen geen opnames maken denk ik.
Nee, ze nemen niet op/slaan de beelden niet op..quote:
Àsl ze al ergens zijn onder gebracht, krijg ik beelden van Dutroux. Ik weet niet wat er beter is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
Ik blijf hopen dat ze ergens ondergebracht zijn.
Politie onderzoek moet opnieuw, wat een prutsers tot nu toe!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad wat een gepruts in dit onderzoek.
Die burgerzoekacties wat geen r...t voorstelt, de politie die loopt te stunten. O my god
Burgeracties stoppen. Lijken wel schooluitjes in bussen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad wat een gepruts in dit onderzoek.
Die burgerzoekacties wat geen r...t voorstelt, de politie die loopt te stunten. O my god
Een vriend of wat dan ook ... maar hoop het voor de kids en de moeder!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Àsl ze al ergens zijn onder gebracht, krijg ik beelden van Dutroux. Ik weet niet wat er beter is.
Woon in dat gebied, maar ga zeker niet de bossen in nu met me kids.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef blanket het volgende:
Wie weet worden ze met pinksterweekend gevonden. Veel mensen op pad of met de boot.
Inderdaad, maar vooral die plekken van de laatste dagen. Ik bescheurde me van het lachen net dat ze op de luxemburgse straat in Geleen gaan zoeken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Burgeracties stoppen. Lijken wel schooluitjes in bussen!
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Woon in dat gebied, maar ga zeker niet de bossen in nu met me kids.
Gisteren was dat. Ik heb het in deze reeks gepostquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee dat snap ikZei een vrijwilliger "zo mooi" vd week. Ik wil wel dat ze gevonden worden...maar ik wil niet dat ik ze vind. Dat zit al tijdje in mijn hoofd.
Ze kunnen de politie beter de politie van het onderzoek halen. Ze bakken er telkens weer niks van. Eén grote komedie show is het, het hele land lacht ze uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
Geef de politie de tijd om fantsoenlijk onderzoek te doen, ipv ook nog steeds moeten te controleren bij die burgerkes
Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren was dat. Ik heb het in deze reeks gepost
Trustequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen!
Vierkante oogjes bijkant. Ik ga maffen. Trusten mensen
Zonder die "burgerkes" (bahbah) zouden die videobeelden nu niet gecorrigeerd zijn (iets wat hier op fok al vrij snel duidelijk werd dat het niet klopte) om maar eens wat te noemen. Daarnaast zegt de politie de burgerinitiatieven te omarmen en hebben ze zelf ook geen flauw benul waar die kinderen kunnen zijn. De tijd om fatsoenlijk onderzoek te doen hebben ze ruimschoots gekregen, en daar is vooralsnog bar weinig uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geef de politie de tijd om fantsoenlijk onderzoek te doen, ipv ook nog steeds moeten te controleren bij die burgerkes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |