Maar wat voor nut hebben camera,s dan als je ze niet mag gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, zet er een camera neer en het lost zich als vanzelf op!
Niet mijn stuk, gewoon de OP, en zo te zien is dat de tekst die van de site van de politie komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Staat in het stuk hierboven van Leandra bij de foto van de schoenen.
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrugquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook dat er ook maar één Dorpsstraat, Kerkstraat, Hoofdstraat, Rijksstraatweg, etc. bestaan in Nederland?
tokkie-alert...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Is die vent van jou homo dat ie meer dan 2 paar schoenen heeft of wat?
Ik heb altijd maar 2 paar. Zomer- en winterschoenen.
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrug![]()
Maar goed, als Jeroennie maar twee of drie paar schoenen had...
Maar hoe kan je zo alles tot in de puntjes als gewoon mens voorbereiden,van een crimineel snap ik dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.
Jep, niemand heeft ook maar enig idee hoe en wat, de politie incluis.quote:
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.quote:
Badslippers? Sloffen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.
Als je mij NU bij mijn lief vandaan trekt en roept: WAT HAD HIJ AAN? Ik zou 't niet weten. Who cares. Ik vind 't boeiender wat eronder zit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.
Misschien is het allemaal niet zo uitbundig voorbereid, maar gewoon geluk + controle telefoon. Want dat hij die heeft uitgezet zal toch zijn om de politie om de tuin te leiden. Ook is het algemeen bekend dat pinnen nagekeken kan worden. Het zijn allemaal kleine dingetjes...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zo alles tot in de puntjes als gewoon mens voorbereiden,van een crimineel snap ik dat.
Hugo Charles is nog een voorbeeld. Ook spoorloos.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.
nee meneer agent de schoenen kan ik helaas niet voor me halen, wel weet ik dat hij borsthaar had, een moedervlek boven zijn navel en zijn kleine teen van zijn linkervoet een beetje naar buiten afweekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je mij NU bij mijn lief vandaan trekt en roept: WAT HAD HIJ AAN? Ik zou 't niet weten. Who cares. Ik vind 't boeiender wat eronder zit.
Gympen, 3 kleuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, het heeft er meer mee te maken dat ik het ronduit ridicuul vind om meer dan 2 paar schoenen te hebben. Zeker als man zijnde. Nou okay, maar er 3 van met nog een net paar voor op je werk, maar dan is de koek toch wel op zegmaar.
Nee, maar je weet toch wel dat als z'n witte schoenen, sadalen en bergschoenen nog thuis staan, maar z'n nette schoenen en z'n gympen niet, en hij wordt dan met z'n gympen gevonden, dat z'n nette schoenen dan ontbreken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nnee echt serieus, als hij 'smorgens de deur uit zou gaan en dat is onmenselijk vroeg, zou ik geen enkel idee hebben wat ie aan heeft. Ik vind dat altijd zo knap dat mensen precies weten hoe iemand gekleed was bij opsporing verzocht en dergelijke.
Je bent de kast ingedokenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Gympen, 3 kleuren.
Nette schoenen, 3 kleuren.
Instappers 1 x
Wandelschoenen
- twee nette paren voor werk (bruin, zwart)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee... Ik zou een foto willen plaatsen maar dat is wel heel offtopic. Die hier heeft wel 30 paar schoenen. Ik heb minder, zeg maar.quote:
Juist een paar wandelschoenen of bergschoenen vallen wel op, daar heb je vaak maar een paar van, en als die er niet zijn, en je ging naar Luxemburg.... dan zou je er vanuitgaan dat iemand ze bij zich heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou ook écht niet weten wat voor schoenen er uit mijn vriend z'n kast zouden missen. Zelfs als er een duidelijke lege plek (of twee) zou zijn... I don't know /shrug![]()
Maar goed, als Jeroennie maar twee of drie paar schoenen had...
Ik ben gewoon bang dat ook daar een vergissing mee is gemaakt, misschien heeft ie ze de dag van tevoren ( oké paar dagen) met de zak van Max meegegeven, ik bedoel, er wordt van zoveel dingen uitgegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je weet toch wel dat als z'n witte schoenen, sadalen en bergschoenen nog thuis staan, maar z'n nette schoenen en z'n gympen niet, en hij wordt dan met z'n gympen gevonden, dat z'n nette schoenen dan ontbreken?
Mijn ex buurman ook nog steeds.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hugo Charles is nog een voorbeeld. Ook spoorloos.
geen witte maat 55?? (met zo'n rode neus....)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
- twee nette paren voor werk (bruin, zwart)
- paar nette casuals voor onder spijkerbroeken
- paar sneakers voor op zondag naar de supermarkt
- paar sportschoenen voor hardlopen
- paar oude schoenen voor het uitgaan
Dat gaat nogal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef webb2012 het volgende:
https://www.facebook.com/zoektochtbeek?fref=ts <-- eigenaar mag weleens cursus nederlands volgen..
Nee dat gebeurd niet, het is een strafrechtelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
Stel, mama van de kids zou zeggen: Politie; Geef alsjeblieft ALLE informatie die jullie hebben vrij. Alles. Inclusief zelfmoordbriefje, etc (even ervan uitgaande dat zijn familie daarmee akkoord zou gaan). Zou dat dan gebeuren denk je?
Er heeft iemand een zwembad in de tuin nu door al het graven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die is gewoon in een paardenstal begraven.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
Stel, mama van de kids zou zeggen: Politie; Geef alsjeblieft ALLE informatie die jullie hebben vrij. Alles. Inclusief zelfmoordbriefje, etc (even ervan uitgaande dat zijn familie daarmee akkoord zou gaan). Zou dat dan gebeuren denk je?
Beter een zwembad in de tuin dan een plas in de hoek van een kamer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er heeft iemand een zwembad in de tuin nu door al het graven.
Het zelfmoordbriefje heeft zij sowieso geen zeggenschap over, dat zou aan zijn ouders of zijn vriendin zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Messina het volgende:
Hmm.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Messina het volgende:
Goed, ik ga eens iets anders doen. Ik hoop echt dat er nieuwe dingen boven water komen, want zoals het nu is gaan die kids niet gevonden worden.
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zelfmoordbriefje heeft zij sowieso geen zeggenschap over, dat zou aan zijn ouders of zijn vriendin zijn.
Ik heb hetzelfde gevoel en ik ga er ook van tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Messina het volgende:
Goed, ik ga eens iets anders doen. Ik hoop echt dat er nieuwe dingen boven water komen, want zoals het nu is gaan die kids niet gevonden worden.
Heb wel een naam gehoord maar weet niet of dat huidige vriendin is of de ex in neerbeekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?
Bij gebrek aan nieuwe aanwijzingen kunnen we die weleens verder gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee wie die vriendin is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |