Clowns liggen in Zeist ook wat gevoelig op het moment.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die post leek me wel geschikt met al die zolderkamerdetectives hier...
Amsterdam, muts!quote:
Heeft hij er zo veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, zou iteejert opeens spoorloos verdwijnen zou ik werkelijk geen idee wat voor schoenen hij aan had
Alles gegeven ...quote:
Een paar schoenen had hij aan (sneakers). Ander paar is zoek (bergschoenen)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Staat in het stuk hierboven van Leandra bij de foto van de schoenen.
"Schoenen agent? Ja uh... wit. Of zwart. Hij had ook geel/oranje/bruine...ish"quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, zou iteejert opeens spoorloos verdwijnen zou ik werkelijk geen idee wat voor schoenen hij aan had
Café Luxembourg aan het Spui in Amsterdam.quote:
Ze zijn kwijt en zouden sporen kunnen bevatten. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ik snap ook niet zo het belang van die schoenen in het onderzoek.
Vooral dat ishquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef Messina het volgende:
[..]
"Schoenen agent? Ja uh... wit. Of zwart. Hij had ook geel/oranje/bruine...ish"
Ja dat had ik al begrepen, daarom snap ik dat bijschrift niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een paar schoenen had hij aan (sneakers). Ander paar is zoek (bergschoenen)
waarschijnlijk worden die schoenen gevonden op de plek waar de kinderen worden gevondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ik snap ook niet zo het belang van die schoenen in het onderzoek.
Jij gelooft zeker ook dat er ook maar één Dorpsstraat, Kerkstraat, Hoofdstraat, Rijksstraatweg, etc. bestaan in Nederland?quote:
Ja, zet er een camera neer en het lost zich als vanzelf op!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Marenda het volgende:
Snap er echt niks meer van.alles word tegenwoordig door camera,s opgelost en een zo op het oog gewone vader is iedereen te slim af.Kunnen de topcrimineels nog wat van leren.
Zoek eens op Herman Ploegstra. Of doe eens gek en google Andy de Heus. En dat zijn er twee die zo in m'n hoofd springen. Ik denk niet dat we criminelen iets hoeven te leren tbh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Marenda het volgende:
Snap er echt niks meer van.alles word tegenwoordig door camera,s opgelost en een zo op het oog gewone vader is iedereen te slim af.Kunnen de topcrimineels nog wat van leren.
Is die vent van jou homo dat ie meer dan 2 paar schoenen heeft of wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als de Warmoesstraat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Nielsch het volgende:
De Kalverstraat ligt trouwens in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |