Nee, hij zegt je bent een vermogen kwijt.quote:
Ik denk dat de evt "faal" 'm er eerder in zit of de bewering dat betreffende GSM-mast aangestraald "kan zijn" vanuit het Doornse Gat klopt, dan of de mast wel klopt oid.quote:
Hij argumenteerde de hele tijd over de kosten, dus ja dat bedoelde hij welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt je bent een vermogen kwijt.
Als het vermogen dat je kwijt bent aan illegale activiteiten kunt terugwinnen door HD kwaliteit camera-opnames van daders, die je zodoende gemakkelijk kunt opsporen en de kosten op hen kan verhalen? Dat zeg ik.
Het zal bij een fritestent niet de moeite van investeren waard zijn, bij andere objecten wel, bijv, een tankstation. Dat zeg ik.
Daarnaast denk ik dat het binnen de technische mogelijkheden ligt om het wrs sws wel tegen geringe kosten te kunnen doen, maar dat vereist nog even wat engineering. Ik denk toch wel dat we spreken over een gat in de markt eigenlijk...
Tijdens onze vriendschap hebben we altijd samsam gedaanquote:
Ik hou onvoorwaardelijk van jou, dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijdens onze vriendschap hebben we altijd samsam gedaan![]()
![]()
Hoi Fles![]()
Jij kunt echt het bloed vanonder de mensen hun nagels halen hè...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij argumenteerde de hele tijd over de kosten, dus ja dat bedoelde hij wel
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt echt het bloed vanonder de mensen hun nagels halen hè....
Dat zegt-ie niet, hij zegt dat het te duur is, moet je beter lezen.
Dat hij nu zegt van niet, is fat chance, want hij komt erin met het kost te veel geld en dat houdt hij vol.
Ryan of Staal? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).
Doe niet zo aangebrand, dat is nergens voor nodig..
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS een kostenoverweging Ryan (of Staal????).
Doe niet zo aangebrand, dat is nergens voor nodig..
Ik zou zeggen vertel het die bedrijven, ik denk dat ze je uitlachen;)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.
Nee, dat ligt eraan wat een fabrikant kan aanbieden volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel het die bedrijven, ik denk dat ze je uitlachen;)
Dat klopt (iig een deel van NL)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is iig wel een verhaal wat Nederland bezig houdt.
Uiteraard, als de huidige apparatuur afgeschreven is. En zal ook wel een aantal jaren in beslag nemen om alles te vervangen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan wat een fabrikant kan aanbieden volgens mij.
Het vereist nog wel wat engineering ook, maar toch, ik denk dat dit er op den duur wel zit aan te komen.
maar die beelden in Leersum kan een streep door?quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar die beelden in Leersum kan een streep door?
jupquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar die beelden in Leersum kan een streep door?
zoals iedereen hier en op twitterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Voertuigdeskundige heeft gezegd dat het de auto van vader niet kan zijn.
Als je de kosten via een omweg weer terug kan verdienen, misschien.. (eenvoudiger boeven vangen en dus efficiënter kunnen werken bijv.), maar dat kan blijkbaar niet, daar is echt wel over nagedacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat ik zeg is dat het helemaal niet zo duur hoeft te zijn.
Klopt.quote:
Nee. Ze wisten dat hij ze had, maar ze zijn nergens teruggevonden (niet in zijn huis, niet in de auto en niet bij zijn lichaam)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:55 schreef webb2012 het volgende:
Ik vraag me ook af wat die bergschoenen te betekenen hebben in dit plaatje. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ie ze verwisseld heeft en in de Rijn gegooid heeft of wat dan ook. Maar waarom is de politie specifiek op zoek naar die dingen? Had ie ze aan in Neerbeek toen ie op de camera gespot werd??
Vragen vragen
Dat en preventie en zoals nu blijkt heb je nog eventueel nevengeschikte positieve gevolgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je de kosten via een omweg weer terug kan verdienen, misschien.. (eenvoudiger boeven vangen en dus efficiënter kunnen werken bijv.), maar dat kan blijkbaar niet, daar is echt wel over nagedacht.
Ja dat is wat ze zeggen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze wisten dat hij ze had, maar ze zijn nergens teruggevonden (niet in zijn huis, niet in de auto en niet bij zijn lichaam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |