niet hatenquote:
foto van jouw vriendin ter vergelijkingquote:
Zlatan jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ogen volgens mij. Al vind ik zlata (?) wel knapper.
Echt he... die stem is niet te hardenquote:
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ogen volgens mij. Al vind ik zlata (?) wel knapper.
Nou, al staat haar man er naast te huilen, ik zou d'r nog doen hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ik
het muntje van vader Abraham hequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef PG18 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we toen Sieneke daarnaar toe gestuurd hebben.. Geen enkele Nederlander die haar kende...
Welke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
foto van jouw vriendin ter vergelijking
maakt niet uit of nederland haar wel of niet kent.. het lied was ooraidsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef PG18 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we toen Sieneke daarnaar toe gestuurd hebben.. Geen enkele Nederlander die haar kende...
Ja ze is goed geconserveerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, al staat haar man er naast te huilen, ik zou d'r nog doen hoor!
o, je bent een vrouwquote:
Al was je 96, ik hoef het niet te horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zal je de details besparen, want ik ben jonger dan SK
Tja, Noorwegen is niet Europees he, dan kun je natuurlijk nie... Oh, wachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wel raar dat noorwegen steeds zo kort op is
Is dat ook sweekends ja?quote:
Nah, ik heb op dit moment een vriend, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, je bent een vrouwgeen libi neem ik aan? wat jammer
Buren op Eén. Mexicanobakker en ik kijken er elke dag naar. Jammer dat ze die wielrenners er elke dag voor doen, maar het is niet anders.quote:
Als ze doorfietsen.quote:
Eenschquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik opteer voor de tieten van Catherine Keyl, want ik wil de ballen zien vallen
Buren.quote:
Had haar in de 40 geschat, dus ik kijk er niet zo van op. Maar ze is wel heel knap jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ik
je staat open voor wat nieuws?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, ik heb op dit moment een vriend, daar is ook alles mee gezegd.
Ik ken dat helemaal niet, ja Buren met Frans Bromet maar dat bedoel je vast niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buren op Eén. Mexicanobakker en ik kijken er elke dag naar. Jammer dat ze die wielrenners er elke dag voor doen, maar het is niet anders.
Nee ik bedoel meer dat het ook net zo goed een vrouw had kunnen zijn.quote:
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef TLC het volgende:
Wit-Rusland, Nederland, Denemarken, Griekenland en Noorwegen
de top 5 van het EFS
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet, ja Buren met Frans Bromet maar dat bedoel je vast niet.
Ow dat volgde ik vroeger altijd toen Kylie Minogue nog meespeelde en Jason Donovan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.
Koerden zijn geen staat dus doen niet mee.quote:
Ik ook... zucht, those were the daysquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat volgde ik vroeger altijd toen Kylie Minogue nog meespeelde en Jason Donovan.
mrstylo is anders in een felle strijd verwikkeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koerden zijn geen staat dus doen niet mee.
Ik zou ze beide gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is volgens mij het neefje van Eric Saade.
Neighbours wordt doorgeschoven naar morgen staat ook niet zo mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.
kssst Gretta, weg hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Waarom nou weer die Israëlische vlaggen zo duidelijk in beeld zegFlikker nou godverdomme eens op ermee zeg
![]()
En anders moet je Palestina ook uitnodigen. Kunnen we nog lachen ook.
Omdat zij deze hele wedstrijd mogelijk maken misschien? Geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Omdat ze dokken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Doet Nederland ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Waarom nou weer die Israëlische vlaggen zo duidelijk in beeld zegFlikker nou godverdomme eens op ermee zeg
![]()
En anders moet je Palestina ook uitnodigen. Kunnen we nog lachen ook.
Nee hoor. Malta is leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik hier de enige die malta leuk vind ofzo?
Nee. Laat mij lekker haten op Israël.quote:
Ik vind Malta ook leuk. Niet supergoed gezongen en ook niet bepaald origineel, maar toch leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Malta was prima. Een van de weinigen met een catchy deuntje en een bijpassende show.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Haha, ik zat 'm ook al te checken.quote:
Die andere ken ik niet, helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wil je die andere dan voor mij regelen?
Zou mij ook verbazen. Kwalitatief de beste nummers, zeker geen top 5quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt niet
Nederland en Noorwegen in de top 5 zou me verbazen
Schoonheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is mijn nieuwe religie.
dit ^quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan al die bagger die geweest is in elk geval
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Matsjfiksing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
hij is mijn heldquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Calm down, old sport.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
ABBAquote:
Die hebben hun hoogtepunt in de jaren negentig gehad.quote:
ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt, maar toch beter dan de Nederlandse
Mij ook!quote:
Dat wist Bucks Fizz al, inderdaad.quote:
mwa........ valt nog best mee, mooie meid dat welquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit ^
en nu weer terug naar bagger
Afgekeken van Edsilia.quote:
Ze worden domgehouden door de diskjockies. Dat merk ik aan mijn buurman, die hossend naar de toppers gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch winnen ze eurovisie.
Die vond ik best leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
Deze hebben we ooit ook nog gehad
[ afbeelding ]
lijkt of ze de gitaar in dr reet heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die vond ik vet!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren geweldig, hadden de mutsen en eenwielers niet eens nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, we hebben nog bijna niks gehad deze halve finales!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mwa........ valt nog best mee, mooie meid dat welde heren willen ook wat natuurlijk
Kabouter v Velsen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zou er in Nederland optreden mocht Anouk winnen?Ben Saunders?
De hele TROS incestkliekquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Alle deelnemers van de afgelopen jaren? In zo'n compilatiequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
De Janse Bagge Bend!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, maar dat was dan wel weer een heel goed nummer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, geen enkel land kan tippen aan Nederland!quote:
Ik vind t niet veel, maar hij komt er wel eens voorbij ja.quote:
iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, geen enkel land kan tippen aan Nederland!
Wie is zij dan ook alweer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef TheArt het volgende:
Vroeger zag ze er lekkerder uit. Zeker nu ze niet zo'n strak broekje meer aanheeft
Om eerlijk te zeggen lijkt me dat nummer van Anouk zo goed in de markt is gezet, dat als ze zaterdag een optreden weet te geven, dat ze er mssn zelfs met de winst vandoor zou kunnen gaan, het zou overigens ook niet slecht staan als sticker op haar nieuwe albumhoesjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt niet
Nederland en Noorwegen in de top 5 zou me verbazen
Dat mensen vrijwillig naar die ordinaire Amsterdamse straatzangers luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze worden domgehouden door de diskjockies. Dat merk ik aan mijn buurman, die hossend naar de toppers gaat.
quote:
En Volvoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zweden heeft Ikea voortgebracht
Frans Bauer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
En lekkere balletjes van paardenvleesquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zweden heeft Ikea voortgebracht
zweedse gehaktbalquote:
Het was meer Blote Lul op Anna qua obscure foto'squote:
Jantje Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Heel Volendamquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
van bedorven paardenvleesquote:
Ik denk ook dat Anouk best eens heel hoog zou kunnen eindigenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen lijkt me dat nummer van Anouk zo goed in de markt is gezet, dat als ze zaterdag een optreden weet te geven, dat ze er mssn zelfs met de winst vandoor zou kunnen gaan, het zou overigens ook niet slecht staan als sticker op haar nieuwe albumhoesjes.
Daar maakte in mij vroeger ook zorgen over, maar bij het junior ESF ging dat nog best goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
wouter kroesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu herken ik opeens iets van mijn mp3 speler.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Cee het volgende:
Oh is zij dat, van "Release me, release my potty."
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En lekkere balletjes van paardenvlees
wanneer krijg ik mijn loon voor alle grappen die ik voor je schrijf?quote:
van mij ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk![]()
![]()
Dat mag keihard van me winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |