Omdat zij deze hele wedstrijd mogelijk maken misschien? Geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Omdat ze dokken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Doet Nederland ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Waarom nou weer die Israëlische vlaggen zo duidelijk in beeld zegFlikker nou godverdomme eens op ermee zeg
![]()
En anders moet je Palestina ook uitnodigen. Kunnen we nog lachen ook.
Nee hoor. Malta is leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik hier de enige die malta leuk vind ofzo?
Nee. Laat mij lekker haten op Israël.quote:
Ik vind Malta ook leuk. Niet supergoed gezongen en ook niet bepaald origineel, maar toch leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Malta was prima. Een van de weinigen met een catchy deuntje en een bijpassende show.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Haha, ik zat 'm ook al te checken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |